TAJEMSTVÍ BETELGEUSE (5)
Tradice sanskrtské moudrosti v Rusku nedávno odhalily hluboké znalosti přírody, které tvoří základ pro využití rezonance srdečního tepu v monumentální psychoakustice. Nadčasová védská moudrost chápe semeno jako lékaře a strom jako organickou anténu - sběrač vesmírné energie za jediným účelem, kterým je napájení lidského srdce a ducha. Vedruští stařešinové ze Sibiře odhalují svůj proces vtiskování DNA semen za účelem vytvoření rezonančního pole synchronizace srdečního tepu. Rodina Anastázie vytvořila prostřednictvím vtiskování semen rezonanční pole infrazvuku, které zesiluje jejich srdeční tep a umožňuje astrální cestování skrze akášické pole planetárních infrazvukových stojatých vln na frekvenci srdečního tepu lásky:
"Když je někdo ve stavu lásky, vyzařuje zářivou energii. Trvá jen zlomek vteřiny, než se odrazí od planet plujících nad námi a vrátí se zpět na Zemi, aby dala život všemu, co dýchá... Slunce je jednou z těchto planet a odráží jen nepatrný zlomek takové záře. Z člověka na Zemi mohou do vesmíru putovat pouze jasné paprsky. A pouze blahodárné paprsky se mohou z Vesmíru odrážet zpět na Zemi. Pod vlivem zlovolných citů může Člověk vysílat pouze temné paprsky. Tyto temné paprsky nemohou stoupat vzhůru, ale musí padat do hlubin Země. Odrážejí se od jejího jádra a vracejí se na povrch v podobě sopečných výbuchů, zemětřesení, válek atd. Vrcholným úspěchem těchto temných paprsků je jejich přímý účinek na člověka, který je jejich původcem, což vždy vyostřuje jeho vlastní zlovolné pocity."

Vedrussovo poznání je ozvěnou výzvy starších Hopiů, kteří předpovídají velký nárůst energií procházejících lidskými bytostmi, jejichž vnitřní emocionální stavy se ve světle "Rudého očišťovatele" zesílí, aby se projevily jako ohně, které v nás budou hořet. Zlovolné pocity budou stravovat ty, kdo je chovají, zatímco paprsky lásky budou také stejně zesíleny, aby vytvářely léčivé síly v lidských bytostech, které chovají hlubokou lásku ke Stvoření tím, že žijí jako jedna bytost v srdeční rezonanci. Starší Hopiové také předpovídají portály do nižších světů, které se v této době otevřou, aby nám připomněly naše minulé výtvory. Tyto nižší sféry, označované jako "sipapu", jsou v tradicích moudrosti Hopiů popisovány jako ty, které byly použity k zachování lidské rasy během předchozích kataklyzmatických událostí na Zemi. Starší Yaqui Don Juan v uměle vytvořených plazmových komorách HHO nad i pod zemským povrchem rozvinul tajné znalosti, které měli starověcí nahuatlští věštci a které se týkaly hybných vlastností ohně a vody pro tělesný transport do říší čtvrté hustoty anorganického života:
"Poté pokračoval ve vysvětlování praktik starých věštců. Další z jejich velkých poznatků se týkal kategorie tajných znalostí: oheň a voda. Zjistili, že plameny mají tu nejzvláštnější vlastnost; mohou člověka tělesně přenášet, stejně jako to dělá voda... Považovali plameny a tekutost za vyšší, magické vlastnosti a používali je jako prostředek pro tělesnou dopravu do říše anorganického života. Don Juan říkal, že staří věštci vypozorovali, že vlhkost vody pouze zvlhčuje nebo smáčí, ale tekutost vody pohybuje. Běží, domnívali se, a hledá další úrovně pod námi. Věřili, že voda nám byla dána nejen pro život, ale také jako spojnice, cesta do dalších úrovní pod námi... abychom se tělesně přenesli tekutostí vody kamkoli mezi touto naší úrovní a dalšími sedmi úrovněmi pod námi. Poznání spodních úrovní mělo co do činění s mlhou, vodou podzemních pramenů, bažinami, blesky, zemětřesením, nocí, měsíčním světlem a měsícem. Někteří muži poznání] se snažili pozitivně využívat vidění a učit mu své bližní. Jsem přesvědčen, že pod jejich vedením se obyvatelstvo celých měst vydalo do jiných světů a už se nikdy nevrátilo."
"Staří věštci viděli, že Země má kokon," pokračoval. "Viděli, že Zemi obklopuje koule, světelný kokon, který zachycuje emanace Orla. Země je gigantická vnímající bytost, která podléhá stejným silám jako my. Don Juan prohlásil, že... jedním z nejcennějších poznatků dávných věštců... bylo zjištění, že organický život není jedinou formou života přítomnou na této Zemi...". Pro věštce být naživu znamená být si vědom... Pro průměrného člověka být si vědom znamená být organismem. V tom se vidoucí liší. Pro ně být si vědom znamená, že emanace, které způsobují vědomí, jsou uzavřeny uvnitř nádoby. Kruhový aspekt... je to, co udržuje život a vědomí, naplnění a účel... "Kruhová síla se jí říká proto, že přichází v kruzích, nitkovitých obručích duhovky... bez ustání zasahuje všechny živé bytosti... aby jim dodávala sílu, směr, uvědomění; aby jim dávala život... Je to jedna nedělitelná síla, která se hodí ke všem živým bytostem, organickým i anorganickým. Říká se, že vnímání je podmínkou vyrovnání... Vyrovnání je to, co umožňuje každému živému tvoru pěstovat vědomí..." Když vidoucí vidí vnímání, jsou svědky toho, že zářivost... emanací vně kokonů těchto tvorů rozjasňuje zářivost uvnitř jejich kokonů. Vnější zářivost přitahuje tu vnitřní, takříkajíc ji zachycuje a fixuje. Tato fixace je vědomím každé konkrétní bytosti.

Vysvětloval, že to, co nazývá klíčem ke všemu, je přímé poznání, že Země je vnímající bytost a jako taková může válečníkům poskytnout obrovskou vzpruhu; je to impuls, který vychází z uvědomění si Země samotné v okamžiku, kdy se emanace uvnitř kokonů válečníků sladí s příslušnými emanacemi uvnitř kokonu Země. Protože Země i člověk jsou vnímající bytosti, jejich emanace se shodují, nebo spíše Země má všechny emanace, které jsou přítomny v člověku, a všechny emanace přítomné ve všech vnímajících bytostech, ať už organických nebo anorganických, když na to přijde. Když dojde k okamžiku vyrovnání, vnímající bytosti toto vyrovnání omezeně využívají a vnímají svůj svět. Bojovníci mohou toto vyrovnání využít buď k tomu, aby vnímali jako všichni ostatní, nebo jako vzpruhu, která jim umožní vstoupit do nepředstavitelných světů. Vysvětlil, že zemský boost je síla zarovnání pouze jantarových emanací. Je to povzbuzení, které zvyšuje vědomí na nepředstavitelnou úroveň. Pro nové vidoucí je to výbuch neomezeného vědomí, které nazývají úplnou svobodou.
Don Juan znovu a znovu opakoval, že část emanací uvnitř kokonu člověka je tam jen kvůli uvědomění a že uvědomění je sladění této části emanací se stejnou částí emanací na volném prostranství. Říká se jim emanace ve velkém, protože jsou nesmírné... uvnitř lidského kokonu jsou neznámé emanace nedotčené vědomím. Když se jich dotkne záře uvědomění, stanou se aktivními a mohou být sladěny s odpovídajícími emanacemi ve velkém. Jakmile se tak stane, neznámé je vnímáno a stává se známým. Orel, ta síla, která řídí osud všeho živého, odráží rovnoměrně a najednou všechny tyto živé bytosti... a ačkoli není pohnut okolnostmi žádné živé bytosti, udělil každé z těchto bytostí dar. Svým vlastním způsobem a právem má každá z nich, pokud si to přeje, moc udržet plamen vědomí, moc neuposlechnout výzvy k smrti a být strávena. Každé živé bytosti byla dána moc, pokud si to přeje, hledat otvor ke svobodě a projít jím. Vidoucímu, který otvor vidí, i tvorům, kteří jím procházejí, je jasné, že Orel jim tento dar udělil, aby vědomí přetrvalo.
Za účelem vedení živých bytostí k tomuto otvoru stvořil Orel naguala. Nagual je dvojí bytost, které bylo zjeveno pravidlo. Ať už má podobu člověka, zvířete, rostliny nebo čehokoli jiného, co žije, Nagual je díky své dvojnosti přitahován k hledání tohoto skrytého průchodu. Nagual se vyskytuje v párech, jako samec a samice. Dvojitý muž a dvojitá žena se stanou naguálem až poté, co bylo každému z nich sděleno pravidlo a každý z nich ho pochopil a plně přijal... Oku vidoucího se naguálský muž nebo naguálská žena jeví jako světélkující vejce se čtyřmi přihrádkami. Na rozdíl od průměrné lidské bytosti, která má pouze dvě strany, levou a pravou, má naguál levý bok rozdělený na dvě dlouhé části a pravý bok stejně rozdělený na dvě části. Orel stvořil prvního nagualského muže a první nagualskou ženu jako vidoucí a hned je vyslal do světa, aby viděli. Poskytl jim čtyři bojovnice, které byly pronásledovatelkami, tři mužské bojovníky a jednoho mužského kurýra, které měli živit, posilovat a vést ke svobodě... Aby měl první muž Nagual jistotu, že svou družinu povede ke svobodě a nesejde z této cesty nebo se nezkazí, vzal Orel ženu Nagual na onen svět, aby sloužila jako maják a vedla družinu k otevření.
Nagualovi a jeho bojovníkům pak přikázal zapomenout. Byli ponořeni do temnoty a dostali nové úkoly: úkol vzpomenout si na sebe a úkol vzpomenout si na Orla... Příkaz zapomenout byl tak velký, že se všichni rozdělili. Nepamatovali si, kdo jsou. Orel zamýšlel, že pokud si budou schopni znovu vzpomenout na sebe, najdou celistvost sebe sama. Teprve pak by měli sílu a shovívavost potřebnou k hledání a čelení své definitivní cestě. Jejich posledním úkolem poté, co znovu nalezli celistvost sebe sama, bylo získat nový pár dvojníků a proměnit je v nového nagualského muže a novou nagualskou ženu na základě toho, že jim odhalí pravidlo... Don Juan jim vysvětlil, že pravidlo není pohádka a že přejít na svobodu neznamená věčný život, jak se věčnost běžně chápe - tedy žít věčně. Pravidlo říkalo, že si člověk může uchovat vědomí, kterého se obvykle vzdává v okamžiku smrti... V okamžiku přechodu člověk vstupuje do třetí pozornosti a tělo se v celé své šíři rozhoří poznáním. Každá buňka si najednou uvědomuje sama sebe a zároveň si uvědomuje celek těla... Proto jádrem bojovníkova zápasu nebylo ani tak uvědomit si, že přechod uvedený v pravidle znamená přechod do třetí pozornosti, ale spíše si uvědomit, že takové vědomí vůbec existuje.
"Vidoucí říkají, že existují tři druhy pozornosti... jsou to spíše tři úrovně dosažení. Jsou to první, druhá a třetí pozornost, přičemž každá z nich je samostatnou oblastí, úplnou sama o sobě." Vysvětloval, že první pozornost u člověka je živočišné vědomí... vše, na co lze myslet, je součástí první pozornosti.... Don Juan vysvětlil, že aby naše první pozornost mohla zaostřit svět, který vnímáme, musí zdůraznit určité emanace vybrané z úzkého pásma emanací, v němž se nachází vědomí člověka. Vyřazené emanace jsou stále v našem dosahu, ale po dobu našeho života zůstávají nečinné, neznámé. Noví vidoucí nazývají zdůrazněné emanace pravou stranou, normálním vědomím, tónem, tímto světem, známým, první pozorností. Průměrný člověk tomu říká realita, racionalita, zdravý rozum. Zdůrazněné emanace tvoří velkou část pásma lidského vědomí, ale velmi malý kousek celkového spektra emanací přítomných uvnitř kokonu člověka. Nepřihlížené emanace uvnitř pásma člověka jsou považovány za jakousi předehru k neznámému, přičemž vlastní neznámé se skládá z většiny emanací, které nejsou součástí lidského pásma a které nejsou nikdy zdůrazňovány. Věštci je nazývají levostranné vědomí, nagual, jiný svět, neznámo, druhá pozornost.
"Aby člověk... dokázal využít tyto nevyužívané emanace, potřebuje neobvyklou, propracovanou taktiku, která vyžaduje nejvyšší disciplínu a soustředění... umění snít... soustředění potřebné k uvědomění si, že člověk sní, je předchůdcem druhé pozornosti. Toto soustředění je formou vědomí, které nepatří do stejné kategorie jako vědomí potřebné k jednání s každodenním světem. "Noví vidoucí... nechávají mistrovství vědomí rozvinout až k jeho přirozenému cíli, jímž je rozšíření záře vědomí za hranice světelného kokonu v jediném tahu. Třetí pozornosti je dosaženo, když se záře uvědomění změní v oheň zevnitř: záři, která rozpaluje ne jedno pásmo najednou, ale všechny... emanace uvnitř kokonu člověka." Don Juan vyjádřil svůj obdiv k záměrnému úsilí nových vidoucích dosáhnout třetí pozornosti, dokud jsou živí a vědomi si své individuality... "Nejvyšším úspěchem lidských bytostí," řekl, "je dosáhnout této úrovně pozornosti při zachování životní síly, aniž by se staly odděleným vědomím pohybujícím se jako mihotavé světlo... ".
Pak vysvětloval, že... záře, kterou vyvolává stav naprostého uvědomění..., se projevuje jako výbuch žhnutí v celém světelném vejci. Je to výbuch světla takového rozsahu, že se hranice skořápky rozptýlí a vnitřní emanace se rozšíří za hranice všeho myslitelného.
"Jsou to zvláštní případy, done Juane?"
"Jistě. Stávají se pouze vidoucím. Žádní jiní živí lidé ani jiné živé bytosti se takto nerozzáří. Na vidoucí, kteří záměrně dosáhnou naprostého vědomí, je pohled jako na smilování. To je okamžik, kdy vzplanou zevnitř. Oheň zevnitř je stravuje. A v plném uvědomění se spojí s emanacemi na svobodě a vplují do věčnosti. Náš případ [jako vidoucích] je trochu jiný, protože jsme na konci své cesty. Nic nehledáme... jdeme ze dne na den a nic neděláme. Čekáme. Nebudu unavovat opakováním: víme, že čekáme, a víme, na co čekáme. Čekáme na svobodu!"
-konec-