Modré jablko (14)
Amergin je někdo, na koho bychom si měli dát pozor. V jedné z jeho slavných básní, The Song of Amergin, se opakovaně ztotožňuje s 'Já Jsem', jménem hebrejského boha Jehovy, Danielův bůh. (Skutečnost, že jméno boha v těchto příbězích je totožné, je samozřejmě spojuje.) Tatáž báseň mluví o Amerginovi jako o "Slovu Vědy". Tato dohoda (o příměří) požadovala po Danielově lidu, aby opustil povrch Země a žil v podzemním království, přístupném pouze skrze sidh-mounds či 'duté pahorky' Irska. Ve shodě s tím, egyptské Tuat, 'Místo Vzestupu', bylo skrytou říší přístupnou skrze 'pahorek', který nazýváme Velká Pyramida. V sidh-mounds získali Tuatha de' Danann neviditelnost, se schopností objevit se znovu v lidské podobě kdykoli chtěli či stoupat do vyšších světů. Toto je jednou z osmi kouzelných schopností či ashta-siddhis jogínských mistrů. Buddhistické jméno Siddhartha doslova znamená "bohatý na kouzlo". Tento titul byl nárokován Siddharthou Gautamou, sedmým v řadě reinkarnovaných Buddhů.
Těchto 8 duchovních požehnání je záhadou. Odpovídají osmi Ježíšovým Kázáním/Požehnáním? Ze svých sidh-mounds pokračovali Tuatha De' Danann v učení zakázaných mystérií.
Jak píše W.Y. Evans-Wentz ve své knize The Fairy Faith in Celtic Countries/Nadpřirozená víra v keltských zemích, bylo zvláštním úkolem Druidů sloužit jako prostředníci mezi světem lidí a neviditelným či podzemním světem Tuatha de' Danann. Jsou považováni za přímé potomky či reinkarnace raných sumerských bohů Anu.
Wentz poznamenává, že tito sidhe lidé jsou popisováni jako rasa majestátního zjevu a zázračné krásy, formou lidská, nicméně povahou božská. 14 Jsou rozděleni do dvou tříd: na ty, kteří září a ty, kteří jsou opalizující a zdá se, že uvnitř sebe rozsvěcují světlo.
Slovo sidh nás informuje o povaze těchto zakázaných učení, ke kterým měl(i) Daniel přístup. Sidh se jeví jako příbuzné latinskému sedes a sanskrtskému siddha, přičemž obě slova znamenají síla/moc. Některé z těchto sidh-mounds či silových vortexů, obzvláště těch v irské oblasti Rosses Point, získaly pověst, že jsou možnými polohami pro hvězdné brány či mezidimenzionální vstupní brány do a ze skryté domovské říše Tuatha de' Danann.
Král Artuš z legendy o Grálu je považován za jednoho z těchto reinkarnovaných Anu siddh hrdinů. Po své smrti byl přemístěn, aby žil na Onom Světě Posvátného Jabloňového Sadu, v Avalonu, a bylo předpovídáno, že se bude reinkarnovat jako jako Mesiáš.
Jak jsme poznamenali, Siddh-Artha Guatama Buddha (jméno, které zní jako Siddh Arthur) je sedmým reinkarnovaným Buddhou v řadě, který se má podle proroctví objevit na Zemi na konci světa jako avatar Maitreya. Tantrické texty tvrdí, že Maitreya bude schopen chodit po vodě, učinit se neviditelným, vytvořit a zničit hmotu a proměnit běžné kovy ve zlato.
Po jejich vyhnání do vnitřního světa byly Tuatha de' Danann proměněni Katolickou církví v ďábly. Jejich postava byla výrazně scvrklá. To je doloženo termínem, jímž byli tehdy označováni, skřítci.
Tuatha de' Danann byli popisováni jako vysocí, blonďatí a světlí. Přidáním přípony 'y' k jejich jménu byl vytvořen ďábelský nebo zdrobnělý výraz.
Církev pochopitelně odmítá připustit to (stejně jako jsou Japonci v rozpacích, když mají hovořit o svých předcích Ainus - Děti Diany - kteří byli světlí, vysocí a blonďatí, a přišli z nebes, odešli do nebes a z nebes se také vrátí).
Poté, co se stáhli, Tuatha de' Danann předpověděli, že člověk nakonec zničí sám sebe díky chtíči a hříchu.
Přes zdánlivé pohrdání, prastaré národy přijaly Dan-El nebo Daniel jako moudré lidi a proroky nesmírného významu. Jako znalci byli Mesiáši nebo 'vyvažovatelé mezi Nebem a Zemí'.
VŠECHNO
Propojení Máří Magdaleny, Hlavní Sestry Řádu Dana, s biblickými lidmi Daniel a Tuatha De' Danann, navléká 'dekódující prsten' z Rennes zpět na náš prst. 'Otvírá knihu' o jejích tajemstvích: existenci hvězdné brány Dana v Rennes-le-Chateau spojující Zemi s AMOR.
Skutečnost, že v hinduistických védách slovo Anu nebo Danu znamená 'vody nebes či kosmu'20 a že je dělí pouze jedno písmenko od egyptské bohyně Nu nebo Nut, nás vrací zpět do Egypta a k tajemstvím bohů.
Jak již bylo poznamenáno, rané křesťanské texty popisují Máří Magdalenu jako 'ženu, která znala Všechno'. Přezkoumáním egyptské mytologie objevíme ohromující egyptský popis 'Všeho'.
Postranní pilíře vstupních dveří egyptských chrámů jsou často zdobeny horizontálními pruhy basreliéfu zobrazujícími tři symboly:
- Uas - větev stromu, běžně nazývaná 'Klíč Nilu'
- TET či Djed (uprostřed) - Osirisův Pilíř
- Ankh - 'život'
Tyto symboly jsou umístěny na košíku. Tento košík je Všechno.
Jednou z klíčových postav v egyptské mytologii spojovaných se Vším je Ptah nebo Ptah-Tenen, což znamená "pozvednutá či vyvýšená Země". Podle egyptského mýtu Ptah vytváří a tvaruje fyzický svět.
Ptah byl nejčastěji zobrazován jako muž s bradkou a modrou čepičkou. Jeho přiléhavý oděv je vyroben z ptačích per. V rukou drží vidlicovitý uas ("větev"), ankh ("život") a djed ("stabilita").
V Egyptě "je Ptah obvykle považován za podobu Slunečního boha", říká egyptolog E.A. Wallis Budge, "a za personifikaci vycházejícího slunce..."22 Jinde je popisován jako tvořivý aspekt Ra. Jeho jméno znamená "otevřít vytesáním či vyrytím". Byl mistrem práce s kamenem. Podle pozorování Johna Anthonyho Westa, žádný sochař netvoří bez "inspirace", múzy. To je Ptah. Křesťané mu říkali Pater ('Otec') nebo Peter ('Skála', 'Kámen') a přisuzovali mu vlastnictví Klíče k Nebesům.
Ptah byl také skvělým obráběčem kovů. Podle Budge byl jak tavičem, tak odlévačem a sochařem, zrovna tak jako mistrovským architektem a návrhářem všeho, co ve světě existuje.
(c)2007 Translation: Adriana Křížová
Přejímání textu pouze se souhlasem redakce