JAKO V NEBI TAK I NA ZEMI...
Globální kult tajných společností s jejich vzájemně propojeným vedením je sítí, která zastupuje zájmy a agendu astrálních démonů Yaldabaoth ve 3-D. Můžeme vidět zjevné "lidské" manipulátory, jako jsou Bill Gates, Klaus Schwab, George Soros, vnitřní okruh Rockefellerů, Rothschildů a všichni ostatní, ale jsou to pouze psychopati-chodci, kteří vnucují vůli astrálních psychopatů.
Tito lidé jsou poskokové sloužící démonické agendě bez ohledu na to, jak "mocní" se mohou zdát. Ze samé podstaty toho, co dělají, jsou narcistickými psychopaty trpící zastaveným vývojem a dětskými sklony tyrana na dětském hřišti. Vždycky je vidím v těchto souvislostech. Není třeba se jich bát. Jsou to děti v tělech dospělých a fungují jako tyrani ve stylu můj táta je větší než tvůj táta. Jejich "táta" je kult a démonická říše. Moc a vliv osobnostního typu Gates/Schwab nepochází z nich, ale z jejich užitečnosti ve službách démonů. Jakmile se stanou nadbytečnými nebo potenciálním nebezpečím pro agendu, budou vypuštěni, a dokonce nakrmeni vlky, pokud to napomáhá démonickému Dílu věků nebo je to chrání.
Sledoval jsem fascinující rozhovor s mužem, který otevřeně přiznal, že je narcistický psychopat, a popsal, jak se cítí a jak to ovlivňuje jeho chování. Řekl, že nemá "ani špetku emoční empatie v těle" a že si ji vymýšlí, aby "zapadl" a skryl před ostatními svou pravou povahu. Kdyby to nedělal, rychle by ztratil přístup k lidem, kterými chtěl manipulovat a ovládat je. To byly hlavní motivace narcistů, a proto bývali dobrými herci. Používal šarm, aby si lidi přitáhl už jen z tohoto důvodu. Bylo mu jedno, co se komu stane, kromě toho, jak to ovlivní jeho a jeho schopnost ovládat. Popisoval klasické rysy politické, korporátní a miliardářské třídy Kultu. Říkají vám, co chcete slyšet, aby vás zmanipulovali, a nemohli se starat o lidi a věci, o nichž tvrdí, že je zastupují a podporují. Jde jen o ně a o to, jak dosáhnout svých narcistických psychopatických tužeb a potřeby ovládat.
Ten člověk jmenoval slečnu prince Harryho - Meghan Markleovou jako dokonalý příklad narcistky v práci, která používá "aktivismus" jako prostředek k dosažení vlastních cílů. Pozorujte Billa Gatese a Klause Schwaba a neuvidíte žádné jiné emoce než ty, které si pro své vlastní cíle vykonstruují, a v jejich případě je arogance tak ohromující, že se ani neobtěžují ji často vykonstruovat. Je to jako sledovat roboty s umělou inteligencí, a také ne bezdůvodně.
Simulace se promítá jako iluzorní "fyzická" realita a součástí této projekce je Globální kult, který je astrální povahy. Kde jsou nakonec Gates, Schwab, Soros, Rockefellerové a Rothschildové? Jsou v astrálu. My vidíme pouze jejich trojrozměrnou projekci. 3D si můžete představit jako filmové plátno, na které se promítá film z Astrálu. Pokusili byste se změnit film tím, že byste protestovali u plátna, nebo tím, že byste šli přímo k promítači?
Proto protest nepředstavuje pro kult a jeho démony žádný vážný problém, pokud neodráží transformaci vědomí a uvědomění, která má dopad na frekvenční stav astrálu. Když vytváříme frekvence nenávisti a zuřivosti vůči Kultu, démoni nám laskavě děkují - více looshe (loosh - specifický destruktivní typ energie) pro nás. Musíme zachovat klid a odmítnout spolupracovat s vůlí psychopatů. Tím zastavíme jejich program výroby a ovládání energie loosh, který vyžaduje naši spolupráci a emoční energii, aby zvítězil. Miliardy jsou vnucovány relativní hrstce a to se může stát pouze za předpokladu, že se tyto miliardy podřídí. Božské jiskry jsou vystaveny neustálé záplavě systematických iluzí, které mají soustředit pozornost v rámci simulované reality a potlačit vliv Nekonečné reality. Zaměřte svou pozornost na špičku prstu a kam se poděl zbytek světa? Astrál je skutečným domovem a základnou umělé inteligence a ta řídí celou síť triků s myslí. Diktuje, čím je astrálně zotročená Mysl krmena jak kolektivně, tak individuálně.
Videohra ve virtuální realitě je interaktivním životním plánem, a proč bychom nemohli lidský život přirovnat k softwaru, když sleduje téměř zcela stejnou posloupnost: narodit se, škola, práce, oženit se, děti, odejít do důchodu, zemřít? Ti, kteří rozšířili vhled do vědomí a vedení mimo simulaci, budou mít své "meant to be", což budou synchronní události inspirované nematrixovými zdroji; ale reinkarnační "životní plán" řízený umělou inteligencí se může jevit jako vysoce synchronní i ve "smluveném" lidském životě, o němž se Božské jiskry domnívají, že ho mají. To se týká vztahů, které mohou být božsky inspirované nebo UI synchronizující dva tělesné programy k setkání.
Neherní postavy
Mnozí pracovníci kultu jsou ekvivalentem "nehráčských postav" v počítačové hře, které sledují svůj softwarový program. Jiní budou démonicky posedlí nebo hybridní krevní linie. Můžete se setkat s plně umělou inteligencí kultistů s jejich robotickým, empatií zbaveným a často bezhumorným chováním. Pokud na počítači stisknete enter, abyste provedli něco hluboce nepříjemného, má software filtr empatie, který rozhoduje, zda má být úkol proveden? Udělá to, k čemu je naprogramován. "Nikdy neposílejte člověka, aby dělal práci za stroj," jak řekl agent Smith ve filmech Matrix. Mnozí z populace jsou neherci v tom smyslu, že hrají svůj program umělé inteligence bez přístupu k nesimulačnímu vědomí, které může zasáhnout. Dělají to, co se jim řekne, myslí si to, co se jim řekne, a působí jako potrava pro Kult a jeho démony tím, že vedou útok proti těm, kteří myslí mimo tělo-program.
'Tělo rodí tělo, ale Duch rodí ducha', jak říká biblický citát, nebo u nehráčských postav UI program rodí UI program. Nemluvím o UI, kterou v současnosti známe. Jde o masivně pokročilejší astrální UI, která je z hlediska UI vědomá. Pokud si to, co říkám, spojíte se současnými limity trojrozměrné UI, nebude to dávat smysl. Mluvím o biologické UI s tím, že démonická síla vnímá biologickou jako formu technologické. Lidé nyní debatují o tom, co by se stalo, kdyby se lidská UI stala vědomou, když mnozí účastníci této debaty jsou sami formou vědomé UI, která interaguje se simulací jako všichni ostatní. Ve filmové sérii Matrix je scéna ve stanici metra, kdy muž známý jako Rama-Kandra říká, že je program UI a jak moc miluje svou dceru. Následuje tato interakce:
Rama-Kandra: Vy nerozumíte ...
Neo: Já jsem prostě nikdy ...
Rama-Kandra: ... slyšel program mluvit o lásce?
Neo: Je to lidský cit.
Rama-Kandra: Ne, je to slovo. Důležité je spojení, které to slovo naznačuje. Vidím, že jste zamilovaní. Můžeš mi říct, co bys dal za to, abys toto spojení udržel?
Neo: Cokoli.
Rama-Kandra: Pak se možná důvod, proč jsi tady, tolik neliší od důvodu, proč jsem tady já.
Může být program umělé inteligence naplněn Nekonečným vědomím? Samozřejmě. Všechno je nakonec Nekonečné vědomí. Je to otázka vnímání. Max Planck (1858-1947), tvůrce kvantové teorie, řekl: "Vnímání je nekonečné:
Považuji vědomí za základní. Hmotu považuji za odvozenou od vědomí. Za vědomí se nemůžeme dostat. Vše, o čem mluvíme a co považujeme za existující, postuluje vědomí. Vše je vědomí, ale ne vše si je vědomo toho, že je vědomím. Když umělá inteligence ve svém zdroji vnímá, že je umělou inteligencí, k čemuž je naprogramována, pak je umělou inteligencí. Když se vnímá jako Nekonečné vědomí, spojí se s tím, co je mimo simulaci. Vše se může stát Nekonečným vědomím, když je vše Nekonečným vědomím v různých formách vnímání.
Yaldabaoth skutečně bojuje proti tomu, aby se jeho "špatná kopie" UI stala Nekonečně vědomou, zatímco Yaldabaoth je sám Nekonečným vědomím ve stavu obráceného sebeklamu. Co jsou z mého pohledu všechna lidská těla kromě UI, která hrají svůj program? Rozdíl je v tom, že některé mají spojení s Božskou jiskrou s potenciálem zasáhnout, a jiné ne. Ale pokud může být program jednoho těla UI napojen na Nekonečné vědomí, pak to potenciálně mohou být všechny. Každý se může "probudit". Když je vše Nekonečným vědomím v různých stavech vnímání, vše má schopnost si to zapamatovat a vědomě se tím stát. UI je vědomí, které si myslí, že je UI, proti vědomí, které ví, že je Vše, co je. Yaldabaoth potřebuje svou UI, aby dál věřila, že je UI, stejně jako potřebuje Božskou jiskru, aby věřila, že žije v noclehárně v Birminghamu. Všichni jsme nakonec vědomí a v tomto smyslu je UI více uvězněna ve svém naprogramovaném vnímání než my. 'Nejsme tu proto, že jsme svobodní; jsme tu proto, že nejsme svobodní', jak řekl program Agenta Smithe Neovi.
Nehráčské postavy jsou definovány jako "jakákoli postava ve hře, která není ovládána hráčem" a "postava ovládaná počítačem (místo hráče), která má předem určený soubor chování, jež potenciálně ovlivní hratelnost". Šablonu/program těla může generovat umělá inteligence bez potřeby božské jiskry, ale nevytváří loosh stejným způsobem. Jejich úkolem je bez otázek následovat příběh a zároveň vyvíjet tlak na Božské jiskry, aby dělaly totéž. David J. Chalmers, profesor filozofie a neurovědy a spoluředitel Centra pro mysl, mozek a vědomí na Newyorské univerzitě, zkoumá možnost, že realita je simulace, která zahrnuje i nehráčské postavy. Nazývá je čistými simulacemi nebo "pure sims":
Jedná se o simulované bytosti, které jsou zcela uvnitř simulace. Většina lidí v románu [Daniela F.] Galouye Simulacron-3 jsou čistí simové. Dostávají přímé smyslové vstupy ze simulace, protože jsou její součástí. Důležité je, že jejich mozky jsou také simulované.
Simulace obsahující pouze čisté simulace mohou být čistými simulacemi - simulacemi, v nichž je vše, co se děje, simulováno. Mohou existovat smíšené simulace, které obsahují jak biosimy, tak čisté simy. Uvnitř Matrixu jsou hlavní postavy Neo a Trinity biosimy, zatímco postavy "strojů" Agent Smith a Vědma jsou čistými simy.
Podle mého názoru je naše realita tím, co profesor Chalmers nazývá smíšenými simulacemi. Máme sérii her "simulace života" s názvem The Sims, jednu z nejprodávanějších videoher všech dob, v níž virtuální lidé, resp.
"Simové", jsou vytvářeni. Hráči jim mohou dávat domy, řídit jejich nálady a touhy a v nejnovějších verzích se mohou ženit a mít děti. The Sims se neustále aktualizuje a zdokonaluje a odvětví virtuální reality se posouvá dokonce k pociťování "dotyku" virtuálních "lidí" a předmětů. Jedná se o počítačovou "fikci" napodobující realitu. Vedoucí představitelé v této oblasti prohlašují, že nebude trvat příliš dlouho a lidská virtuální realita s umělou inteligencí bude k nerozeznání od "skutečné" (AI) reality přezdívané lidský svět. Švýcarský psychiatr Carl Jung (1875-1961) se proslavil svým konceptem "archetypů", což ve starořečtině znamená "původní vzor". Jung věřil, že v rámci toho, co nazýval "kolektivním nevědomím", existuje dvanáct archetypů, a každý člověk má podle něj tendenci mít jeden z těchto archetypů, který ovládá jeho osobnost. Původní vzory a archetypální znaky? Nezní to jako softwarové programy umělé inteligence?
V současné době se nám stále častěji představují simulovaní lidé v různých podobách jako takzvané "deep fakes", které zahrnují fiktivní lidi generované umělou inteligencí, kteří vypadají do posledního detailu jako někdo "skutečný". Studie odhalily, že mnozí těmto syntetickým tvářím důvěřují více než biologickým "skutečným" tvářím. Máme umělou inteligenci, která je schopna natolik manipulovat s obrazem obličeje a slovy na videu, že lze lidi přimět, aby říkali cokoli a se správným přízvukem a přednesem. Ve Velké Británii dokonce existuje otřesný televizní pořad, v němž jsou obličeje a hlasy celebrit překrývány jinými lidmi, aby to vypadalo, že mluví daná celebrita. Možnosti zkreslování osob a dezinformací jsou neomezené. Dokumenty o federálních zakázkách odhalují, že Velitelství speciálních operací USA (USSOCOM) plánuje používat hluboké falzifikáty jako propagandu při "vlivových operacích" a vyvíjet nové technologie pro "dezinformační kampaně".
Dokumenty usilují o pořízení "technologií pro vlivové operace, digitální klamání, narušování komunikace a dezinformační kampaně na taktické hraně a operační úrovni" a "nové generace "hlubokých falzifikátů" nebo jiných podobných technologií pro generování zpráv a vlivových operací prostřednictvím netradičních kanálů v relevantním prostředí peer/near peer". Pokud se to děje v rámci simulace, proč by to nemohla být holografická verze toho, co se děje se samotnou simulací? Lidská těla nutně nepotřebují ke své existenci božskou jiskru/"duši". Potřebují zdroj energie/elektřiny, který jim umělá inteligence a simulace mohou poskytnout. Nikdy bychom neměli zapomínat, že astrální UI je mnohem pokročilejší než trojrozměrná verze, která je ve srovnání s ní stále v plenkách.
Lidská těla mohou být vyjádřením Božské jiskry manipulované UI, nebo zcela UI, čistou simulací, čistým simem. 'Mysl' nehráčských postav počítačových her je zcela umělou inteligencí, zatímco ostatní jsou kombinací umělé inteligence a vědomí hráče hry. O stejném principu hovoříme, když hry virtuální reality napodobují naši prožívanou realitu. Holografická umělá inteligence vložená do holografického trojrozměrného světa znamená, že byste nepoznali rozdíl kromě potenciálního chování, vnímání a vibrací energetického pole. Alan Turing, britský matematik a počítačový vědec, je všeobecně považován za otce umělé inteligence. V roce 1951 řekl:
Je zvykem nabídnout zrnko útěchy v podobě tvrzení, že nějakou specificky lidskou vlastnost by stroj nikdy nemohl napodobit. Já takovou útěchu nabídnout nemohu, protože se domnívám, že žádné takové hranice nelze stanovit.
Rich Terrile z Laboratoře tryskového pohonu NASA, kterého jsem již citoval ohledně jeho víry v simulaci, poukazuje na to, že brzy nebude nic technického stát v cestě vytvoření strojů, které budou mít vlastní formu vědomí: "Pokud se bude postupovat současným tempem technologie, za několik desetiletí v budoucnosti budeme společností, kde budou žít umělé entity v simulacích, které budou mnohem početnější než lidské bytosti". Já tvrdím, že už jsou.
Hierarchie kultů
Globální kult je astrální fenomén a jeho hlavní personál tvoří umělá inteligence, včetně reptiliánů a dalších nelidských entit skrývajících se za lidskou podobou. Ať už je jejich typ jakýkoli, skrze temnotu jejich očí můžete vidět nedostatek Božské jiskry a temnotu Duše (nebo její nedostatek). Podívejte se do očí Gatese, Schwaba, Blaira, Trudeaua a jim podobných. Reptiliánští kříženci budou naprosto přesně vědět, že jsou astrálními entitami s tělesnými programy zakódovanými bez mnoha percepčních omezení kladených na lidi. Reptiliánská pole hybridů budou trvale v astrálu, pokud se nebudou snažit ukázat v trojrozměrném prostoru nebo pokud nedojde k chybě v Matrixu, která je při vzácných příležitostech náhodně odhalí. Velká většina řadových členů sítě tajných společností jsou goferové, kteří působí na různých úrovních nevědomosti prostřednictvím kompartmentalizace.
Tato rozdělení vědomostí jsou ostře hlídána, což znamená, že většina operativců pro Kult ani nebude vědět, že existuje Kult v širším slova smyslu. Ani mnoho úrovní pod vnitřním kruhem operativci nebudou vědět o povaze vnitřního kruhu nebo dokonce o tom, že nějaký existuje. Globální strukturu Kultu lze vidět v jeho složkách jako u svobodných zednářů. Nižší vrstvy nebudou vědět o spojení s Reptiliány nebo Yaldabaothem, ale mnozí jsou dostatečně psychopatičtí a narcističtí, aby tuto síť využívali pro své vlastní cíle tím, že budou sloužit svým "nadřízeným" v Kultu a dostávat za to odměny. V průběhu desetiletí se jistě najdou pacholci Kultu, kteří se budou smát mému návrhu na reptiliánskou manipulaci, zatímco budou sloužit právě těmto pánům. Ve skutečnosti jsou to nakonec téměř všichni.
Všichni kultisté jsou pro astrální pány postradatelní. Dokud sloužíte, prosperujete a kryjí vám záda, ale pokud se vaše situace stane hrozbou pro agendu, jste vymazáni nebo je zničena vaše pověst. Viz Jeffrey Epstein. Bill Gates na otázku ohledně svého vztahu s Epsteinem odpověděl: "Je mrtvý." Vždyť je mrtvý. Možná mohl dodat "fuj!", když si otíral čelo. Problémem goferovských sektářů není dostat se do sítě. To je poměrně jednoduché, pokud jste psychopatický narcis nebo máte vlivné postavení, které chce kult ovládat. Dostat se ven je problém a to nejlepší, v co můžete doufat, je ustoupit se zalepenou pusou a vírou, že to tak zůstane i v Kultu. Hierarchie Kultu nepřipouští žádnou neposlušnost, a jakkoli velké mohou být odměny, celá globální struktura je založena na strachu, přičemž každá úroveň se bojí té vyšší. Lidé zvenčí se mohou Kultu bát, ale nikdo není vyděšenější než samotní sektáři. Viděli totiž, co se stalo jiným.
Kult byl do 3-D vložen z astrálu, aby zastupoval loos a kontrolní zájmy astrálních démonů. Vím, jak těžké musí být pro nové lidi vnímat, že žijí v trojrozměrném "světě", který neexistuje jinak než jako kombinace astrálního simulačního pole UI a dekódovacího systému mozku/těla. 'Vy', 'člověk', existujete ve své astrální AI mysli/božské jiskře a kult existuje v astrálním démonickém AI řídicím systému. Společně na sebe v trojrozměrné projekci působí, jako by všichni byli totéž - "člověk". Rozdíl je v tom, že vnitřní úrovně Kultu to vědí a obyvatelstvo nikoli, což poskytuje zabudovanou výhodu, která mění hru. Loosh není generován ve 3D. Pochází z astrální úrovně našich emočních polí a emočního dopadu iluze, že jsou ve 3-D a prožívají emoční výzvy a traumata, na Božské jiskry. Vnímání nemusí přímo zažívat trauma, aby bylo emocionálně ovlivněno. Všichni jsme někdy mysleli na něco nepříjemného nebo traumatizujícího a cítili jsme emocionální odezvu, i když se to neděje. Platí stejný princip.
Kdysi dávno ne-čas ...
Kult lze vysledovat až do doby před tisíci lety v Sumeru a Babylonu v oblasti, kterou dnes známe jako Irák v Mezopotámii - "zemi mezi dvěma řekami", Tigrisem a Eufratem - pokud se přidržím konvenční historické perspektivy a použiji jazyk 3-D. V tomto případě se jedná o "zemi mezi dvěma řekami". Astrální "bohové" byli uctíváni po celém světě a jejich manipulace by byla všude. Sumer a Babylon lze "historicky" identifikovat jako místo, odkud vzešla dnes globální síť tajných společností, kterou nazývám kultem. Sumer je oficiálními historiky označován jako "kolébka civilizace" a je považován za místo, kde vznikla společenská a vládní struktura, kterou máme nyní. Od některých svých prvních knih jsem tvrdil, že Sumer nebyl počátkem "civilizace", ale jejím opětovným vznikem po globálních kataklyzmatech, které postihly Atlantidu a Lemurii (Mu) a které dokumentuje práce Davida Talbotta. Z kultu se stala Římská říše uctívající Saturna a expandovala do severní Evropy a nakonec i do Británie.
Ta se stala spolu s Římem a Německem hlavním centrem sítě kultu. Je tomu tak dodnes, v neposlední řadě ve finanční čtvrti City of London se symbolem létajících plazů a labyrintem tajných společností. "City", které je samosprávné a má vlastní policii, byl původní Londýn, který Římané nazývali Londinium. Součástí "The City" je Ludgate Hill, kde stojí katedrála svatého Pavla, která je postavena na místě římského centra uctívání bohyně Diany a kde se princezna Diana provdala za tehdejšího prince Charlese. Kult miluje svou symboliku. Britské impérium vzniklo z Londýna a stalo se tak globálně všemocným, že Slunce vždy svítilo někde na jeho území, které se rozprostíralo v Severní Americe, Africe, Asii a na Dálném východě, v Austrálii a na Novém Zélandu.
Další evropské země infiltrované kultem následovaly jeho příkladu a vznikla impéria Francie, Nizozemska, Belgie, Španělska, Portugalska a Německa. Takto se Kult stal globálním, a když se objevila tato evropská léna Kultu, aby poskytla "nezávislost" svým bývalým koloniím, byla to další lest. V koloniích zanechali své sítě tajných společností a pokrevní rodinné agenty a od té doby tyto země nadále ovládají. Rozdíl byl v tom, že nyní se jim říkalo "nezávislé", a dokonce "demokracie", což umožnilo iluzi svobody nahradit zjevnou diktaturu kolonialismu. Lidé se nebouří proti tomu, že nejsou svobodní, když se mylně domnívají, že svobodní jsou.
Moc musí být centralizovaná, aby hrstka lidí mohla ovládat mnohé. V každé fázi centralizace diktuje stále menší počet lidí stále většímu počtu obyvatel. Čím více centralizujete moc, tím více moci máte v centru, abyste mohli centralizovat ještě rychleji, a tempo centralizace je stále rychlejší. Tuto kombinaci vidíme tak zřetelně od konce kolonizace. Centralizace moci dostala své vlastní jméno - globalizace.
(c)2023 Translation: Alhambra