Tento neobvyklý útvar nebyl přirozený, ale byl vytvořen speciálně jako označení a ochrana malého vchodu do Jeremiášovy jeskyně, který nebylo možné obejít, aniž by se odlomil od střechy chodby. Všechna ostatní přístupová místa do malé komůrky byla pečlivě uzavřena geopolymerním vápencem, který byl odolnější než podložní skála, a zůstal jen falešný krápník. Tuto geopolymerní kamennou napodobeninu přirozeně vzniklého stalaktitu shromáždil Ron Wyatt ke studiu a dodnes zůstává v jeho archeologické sbírce.3 Na tento vzorek vápence lze aplikovat termoluminiscenci a další datovací metody k určení jeho původu; zda byl vytvořen člověkem, nebo je přírodní. Geologové nás učí, že velikost vzorku ukazuje na minimální stáří několika tisíc let, vzhledem k extrémně suchým podmínkám v oblasti původu. Během Wyattových vykopávek pod kopcem Calvary Hill také nebyly nalezeny ani sebrány žádné další stalaktity jakékoli velikosti.

Umělý kámen mohl být použit také při stavbě Jákobovy studny v Šekemu (viz. obr. níže), kde se Mistr podělil se s ženou o poznání živé vody (Jan 4,5-14):

"Přišel tedy do samařského města, které se jmenuje Sychar, poblíž pole, které dal Jákob svému synu Josefovi. Byla tam Jákobova studna, a tak Ježíš, unavený z cesty, seděl u studny. Bylo kolem šesté hodiny. Jedna žena ze Samaří přišla nabrat vodu. Ježíš jí řekl: "Dej mi napít." Ona se napila. (Jeho učedníci totiž odešli do města, aby nakoupili jídlo). Samařanka mu řekla: "Jak to, že ty, Žid, žádáš nápoj ode mne, samařské ženy?" Ježíš jí odpověděl: "Já jsem Žid," odpověděla. (Židé totiž nemají se Samařany nic společného.) Ježíš jí odpověděl: "Kdybys znala Boží dar a věděla, kdo je ten, kdo ti říká: 'Dej mi napít', požádala bys ho a on by ti dal živou vodu." Žena mu řekla: "Pane, nemáš z čeho čerpat vodu a studna je hluboká 40 m. Kde bereš tu živou vodu? Jsi snad větší než náš otec Jákob? Ten nám dal studnu a sám z ní pil, stejně jako jeho synové a jeho dobytek." "Jak to?" zeptala se. Ježíš jí řekl: "Každý, kdo se napije z této vody, bude znovu žíznit, ale kdo se napije vody, kterou mu dám já, už nikdy žíznit nebude. Voda, kterou mu dám, se v něm stane pramenem vody vyvěrajícím k věčnému životu."

Studna

Vzácná Mistrova slova nebyla tehdy zcela pochopena - ani samotnou ženou, ani žádným posluchačem či čtenářem Bible od té doby. Pro posvátný význam pojmu, který sdílel Ježíš, existuje jediné konkrétní vysvětlení - takové, které by rozpoznal pouze alchymista. "Pramen vody vyvěrající k věčnému životu" je přímým odkazem na atomy vodíku uvolňované krevním oběhem a kapilárami, přičemž fononové vibrace kyslíku vyvolávají rezonanční atomovou transmutaci krevních kovů při teplotě 37,8 °C.4

Mojžíšův stánek - Jeruzalém, Izrael
Archa úmluvy - Jeruzalém, Izrael

Vitalizující funkce "Archy úmluvy" - používané k uchování krve v živém stavu po dobu > 2500 let - je výsledkem speciální zlaté slitiny použité při její výrobě, která musela obsahovat tvrdý, vysoce radioaktivní kov s extrémně dlouhým poločasem rozpadu. Konzervační účinky archy jsou výsledkem vysoce intenzivního záření alfa-rozpadu metastabilního izotopu moscovia Mc296. Když Archa nebyla umístěna v Šalamounově chrámu, byla uchovávána v Pouštním stánku, velkém přenosném chrámu se stanovým městečkem (3D rekonstrukce viz. obr. výše):

Stavbu Archy přikázal Bůh Mojžíšovi ještě v době, kdy Židé tábořili na Sinaji (Ex 25,10-22; 37,1-9). Archa byla schránka o rozměrech dva a půl lokte na délku, jeden a půl lokte na výšku a jeden a půl lokte na šířku (jeden loket odpovídá asi 45 cm). Byla vyrobena z akáciového dřeva a uvnitř i zvenčí byla potažena ryzím zlatem. Na dně schránky byly připevněny čtyři zlaté kroužky, jimiž byly provlečeny dvě tyče, rovněž z akácie a potažené zlatem. Pomocí těchto tyčí nesla Archu na ramenou rodina Kehat z kmene Lévi...

Archu postavil Bezalel, syn Uriho, syna Húrova, který zkonstruoval celý Stánek - přenosný Chrám používaný na poušti a při dobývání izraelské země. Stánek byl místem odpočinku Archy a obsahoval také další nádoby, které se používaly při fyzickém uctívání Boha. Bibličtí komentátoři se přou o to, proč Bůh vůbec přikázal Mojžíšovi postavit Stánek. Podle Rašiho (Ex 31,18) si Bůh po hříchu Zlatého telete uvědomil, že Izraelité potřebují východisko pro fyzické uctívání, a přikázal jim postavit Stánek jako způsob, jak vyjádřit svou vlastní potřebu fyzického zobrazení Boha...

Z duchovního hlediska byla Archa projevem Boží fyzické přítomnosti na Zemi (šechina). Když Bůh mluvil s Mojžíšem ve Stanu setkávání na poušti, činil tak z prostoru mezi dvěma cherubíny (Num 7,89). Jakmile byla Archa přenesena do Svatyně svatých ve Stánku a později do Chrámu, byla přístupná pouze jednou ročně, a to ještě pouze jedné osobě. Na Jom Kipur mohl velekněz (Kohen Gadol) vstoupit do Svatyně svatých, aby požádal o odpuštění za sebe i za celý izraelský národ (Lv 16,2).

Vztah mezi Archou a šekinou je umocněn opakujícím se motivem mraků. Boží přítomnost je v Bibli často viděna v podobě oblaku (Ex 24,16) a Archa je neustále doprovázena oblaky (Ex 24,17); a když velekněz na Jom Kipur vstupoval do přítomnosti Archy, činil tak pouze pod rouškou kadidlového oblaku, který měl snad zakrýt pohled na šechinu v celé její slávě (Lv 16,13). Svatost archy ji také činila nebezpečnou pro ty, kdo s ní přišli do styku. Když Áronovi synové Nadav a Avihu přinesli do Stanu oběti cizí plamen, pohltil je oheň, který vycházel "od Hospodina" (Lv 10,2). Během ságy o dobytí Archy Pelištejci bylo její silou zabito mnoho lidí, včetně těch, kteří se na Archu pouze dívali. Podobně bylo kněžím, kteří sloužili ve Stánku a Chrámu, řečeno, že pohled na Archu v nevhodnou dobu bude mít za následek okamžitou smrt (Num 4,20).

Místo vykopávek - Zahradní hrobka, Izrael

Archa provázela Židy po celou dobu jejich pobytu na poušti, cestovala s nimi a doprovázela je do válek s Emorem a Midjánem. Když Židé přešli do země Kanaán, vody řeky Jordán se zázračně rozdělily a Archa je provedla skrz (Joz.3). Po celou dobu dobývání země Židy Archa doprovázela. Nejdramatičtěji se její moc projevila, když Židé prolomili hradby Jericha pouhým obcházením, troubením na rohy a nesením archy (Joz 6). Po dokončení dobývání byla Archa i s celým Stánkem postavena v Šílu (Joz 18). Tam zůstaly až do bojů Židů s Pelištejci za Elího kněžství... Pelištejci odnesli archu zpět do Ašdodu, svého hlavního města na jihu Kanaánu,... a brzy poté bylo celé město Ašdod zasaženo morem.

Chrámová zeď Ukřižování - Vrch Kalvárie, Izrael

Pelištejci přenesli Archu do města Gát a odtud do Ekronu, ale ať už se Archa nacházela v jakémkoli městě, jeho obyvatelé byli zasaženi morem. Po sedmi měsících se Pelištejci rozhodli poslat Archu zpět Izraelcům a doprovodili ji drahými dary. Archa byla odvezena zpět do Bejt-Šemeše a... muži z Bejt-Šemeše byli potrestáni za to, že na Archu neuctivě hleděli, a mnozí byli zabiti morem. Z Bejt Šemeše byla Archa převezena do Kirjat Yearim, kde zůstala 20 let. Odtud ji král David převezl do Jeruzaléma. Cestou však voli, kteří ji táhli, klopýtli, a když se Uzza natáhl, aby Archu podepřel, okamžitě zemřel.5

Desítky úmrtí v důsledku nesprávného používání Archy úmluvy byly způsobeny neznalostí potenciálně smrtelných účinků dlouhodobého působení gama-záření, které vyzařovala speciální binární slitina složená ze zlata (Au197) a moscovia (Mc296). "Rány" byly ve skutečnosti nemocí z ozáření. Historické zprávy o událostech kolem Archy úmluvy naznačují, že složka slitiny Mc296 byla darována "shůry". Starobylá zeď představuje pozůstatky Chrámu ukřižování, který byl součástí budovy původně postavené Ježíšovými učedníky po jeho ukřižování a velkolepém zmrtvýchvstání. Při archeologických vykopávkách zde byly nalezeny mince z let 35-50 n. l. a také velká kruhová plošina umístěná uprostřed budovy, obrácená ke skupině ve skále vytesaných otvorů pro kříž. Tento dokonale kulatý kámen o tloušťce 2' a průměru 13,2' odpovídá rozměry valícímu se kameni zahradního hrobu, který byl odvalen do Chrámu Ukřižování, kde se 12 učedníků shromáždilo k bohoslužbě před svým vyhnáním v roce 66 n. l. V roce 66 n. l. byl tento kámen odvalen do Chrámu Ukřižování, kde byl umístěn.

Anglické dokumenty dohledané Jonathanem Grayem, který pomáhal při vykopávkách Wyattovy Archy, potvrzují, že Josef z Arimatie uprchl do Francie a odcestoval do Anglie.6 Josef vydělal své bohatství založením cínových dolů v Cornwallu, které jeho flotila lodí vyvážela do Judska. Tyto okolnosti odhalují skutečný původ legendy o králi Artušovi a 12-ti  "rytířích kulatého stolu", která vychází z ~35letého období, během něhož se 12 Kristových učedníků klanělo kolem obrovského valícího se kamene v Chrámu Ukřižování. V roce 1982 Wyatt natočil dokumentární video o Arše úmluvy, krvavé skvrně a trhlině ve střeše malé komnaty pod Jeremiášovou hrobkou. Video vidělo jen několik vyvolených. Osobní svědectví Iana Thaina

Možná je vhodná chvíle veřejně zmínit, že já a několik dalších křesťanů jsme na vlastní oči zhlédli video, které Ron natočil uvnitř jeskyně před tím, než byl nábytek znovu uspořádán. Byla na něm jasně vidět prasklina ve střeše, na které byla ještě krev; v detailním záběru tam byl stůl a mnoho hromádek kůží. Archa tam byla, ale zakrývalo ji zářivě bílé světlo, které ji zakrývalo před kamerou, když Ron objížděl jeskyni. Pokud vím, existuje jen jedna kopie, Ronův originál, a ten už v Americe není. Je na bezpečném místě, které si Pán sám vybral a kam jsem kdysi vzal Aarona Sena, který se setkal se strážcem, ale pásku si neprohlédl. Byl jsem očitým svědkem Ronova záznamu vnitřku jeskyně. Nebyl jsem s ním, když ji natáčel, ale pásku jsem viděl nedlouho poté.  Sám Ron si velmi přál, aby byla páska široce viděna. Události však dopadly jinak. Ale ať to stojí, co to stojí, rád odpovím na všechny otázky týkající se pásky a toho, co jsem na ní viděl. Naposledy jsem ji viděl před několika lety a moje vizuální paměť není příliš dobrá (daleko lépe mi to jde se slovy). Nicméně ze stejného důvodu je i moje vizuální představivost dost špatná, což je pro tento účel asi dobře.

Otázka: Jak dlouhá je videokazeta?  
Odpověď: Úsek natočený v jeskyni byl součástí delší kazety, jejíž většina obsahovala jiné, méně dramatické věci. Řekl bych, že uvnitř jeskyně bylo natočeno několik minut materiálu.

 

Otázka: V jaké je kvalitě?  Roztřesená?  Stabilní?  Na stativu?  Barevně?  
Odpověď: Stabilní a barevný. Z toho, co si pamatuji, bych řekl, že to bylo téměř jistě natočeno na stativ a s jedním světlem, které Ron mezi záběry přesouval z jedné části jeskyně do druhé, aby získal snímky obsahu z různých úhlů...

 

Otázka: Jak vypadá Chlebový stůl?
Odpověď: Upřímně řečeno, vypadal tmavě bronzově, ale předpokládám, že to byl vliv světla kamery, které mělo pravděpodobně převážně modré spektrum. Stůl měl obdélníkový tvar a po celé jeho horní straně se táhl několik centimetrů vysoký vyvýšený ozdobný okraj, na kterém byla v pravidelných intervalech odlitá granátová jablka, jak jsem si myslel. Jeskynní sekvence začínala detailním záběrem na jeden z rohů stolu, na němž bylo vidět jemné zpracování při jeho výrobě...

 

Otázka: Vy... jste viděl kůže naskládané v rohu?  
Odpověď: Nebyly naskládané v koutě, byly naskládané všude, po celé podlaze a všude jinde. Bylo jich hodně... Byly složené, jako se skládá spousta přikrývek, a některé zřejmě zakrývaly velké předměty pod sebou. Menora pod nimi možná ležela na boku.

 

Otázka: Viděl jste v jeskyni ještě nějaké další předměty, a pokud ano, jaké to byly?  
Odpověď: V té době jsem si myslel, že tato nahrávka půjde do všeobecné distribuce a že někdy dostanu kopii, takže jsem si nedělal žádné mentální poznámky. Ale vzpomínám si, že jsem viděl kamennou schránku, v níž byla Archa uložena, s víkem odsunutým na jednu stranu. Mám pocit, že tam byl Goliášův meč, ale nemám o něm žádnou konkrétní mentální představu; jen to, že jsme o něm mezi sebou diskutovali a důvodem naší diskuse bylo pravděpodobně to, že tam byl. Dominantou byla samozřejmě samotná Archa a skutečnost, že ji zakrývalo zářivě bílé světlo. Jak Ron otáčel kamerou, světelný kruh se pohyboval po zorném poli, až zaplnil celou obrazovku, a pak se na druhém okraji zase vzdálil. Ron to slovně popsal tak, že tento efekt se projevil pouze na záznamu; uvnitř jeskyně, kde viděl Archu jasně, žádné takové světlo neviděl. Teprve když si později prohlížel kazetu, viděl, že světlo Archu zakrylo pro účely nahrávky. Dalším pozoruhodným rysem byla trhlina ve stropě jeskyně s tmavou krvavou skvrnou na jedné straně, myslím, že o velikosti dlaně. (Střecha nebyla vysoká; člověk by se pravděpodobně musel sklonit, aby se nepraštil do hlavy). Vidět tam tu krev bylo pro mě to nejdojemnější.7

Toto vyprávění očitého svědka z videozáznamu tajné komory s artefakty zahrnovalo i Archu úmluvy. Stejný překvapivý energetický jev zřejmě zastínil i fotografie pořízené filmy z polaroidových a 35 mm fotoaparátů vystavených Arše, což ve všech případech způsobilo úplné rozmazání snímků. Bezprostředně poté, co se Ron Wyatt podíval do černé kamenné schránky, aby předmět identifikoval jako Archu, upadl do bezvědomí. V bezvědomí setrval přibližně 20 minut, než se zhruba ve 14:45 probral, což potvrdil kontrolou náramkových hodinek. Co způsobilo tento výpadek vědomí? Ron své omdlení přičítal naprostému šoku z překvapivého nálezu Archy, avšak větší význam této události si uvědomil až v současnosti. Množství zde předložených důkazů potvrzuje, že Wyatt ztratil vědomí v důsledku těsné blízkosti Archy, což mělo za následek vystavení jeho hlavy silným gama-zářením kovů Archy - což potvrzuje přítomnost moscovia (Mc296).8 Stejný překvapivý psycho-duchovní účinek byl popsán ve vznešeném učení Siddha Bokara, které bylo připisováno správnému používání svarúpa kuligai, díky němuž tělo získává kvantové schopnosti:

Začnu svarúpa kuligai! Ta učiní člověka neviditelným, jakmile si to bude přát! Pokud někdo drží tuto svarúpa kuligai v ústech, získá podobu plamene v zapálené lampě. I kdyby někdo člověka v hněvu probodl nebo probodl mečem přímo uprostřed hlavy, tělo se opět spojí, a když se stane neviditelným, zmizí i hněv! Všechno zmizí. Mysl člověka ustane, když si do úst vloží tuto kuligai. Jakmile se stane neviditelným, ztracené smysly se vrátí! Pokud kuligai nevyhovuje, smysly se nezmění!" Umělé vůně se změní v prázdnotu a tělo zmizí tím, že získá kulatý tvar! To je podstata čistého kuligaie!9

Jakkoli se mohou zdát Bokarova vysvětlení překvapivá, přesně stejný scénář popsal přímo transové médium Edgar Cayce jako "odvalení" vědomé mysli, aby se ponořila hluboko pod sebe (Čtení 364-10):

Když dojde k projevu psychické síly nebo okultního působení či jevu nebo činnosti v jedinci, na jedinci nebo pro jedince, dochází pak k odvalení, jak se říká, nebo část fyzického vědomí - nebo onoho mentálně vyškoleného individuálního vědomí - byla odvalena stranou nebo odvalena zpět a pak dochází k vidění. K čemu? Že jako od počátku, projekce té formy, která zaujala svou pozici nebo stav na Zemi jako od počátku, a u těch, kteří jsou tak obdařeni tím, co lze nazvat vhledem do psychických zdrojů, může dojít k vidění o těle, jeho astrálním (je-li zvoleno toto označení), spíše myšlenkovém těle, jak se z něj v takovém stavu promítá; zvláště když dojde k indukci nebo vyvolání nevědomí normálního mozku nebo normálního mentálního těla. Ponořeno - do čeho? Do nevědomí nebo podvědomí.

Tato složitá vysvětlení, která nám Cayce nabídl, se týkají silných, ale neviditelných energetických účinků g-záření a úzce se shodují s výroky Siddhy Bokara popisujícími aplikace kuligai amalgámových kuliček. Shodná vysvětlení z těchto dvou zdrojů vysoké úrovně jsou posílena vyobrazením na samotné Arše.

-pokračování-

------------------------------------------------------

 

PRAMENY:

3. https://youtu.be/7UyqxzuSMCo
4.
dtto.
5. https://www.jewishvirtuallibrary.org/the-ark-of-the-convenant
6. https://youtu.be/6dkwJvQHXuY
7. https://www.arkdiscovery.com/thain.htm
8.
dtto.

9. https://youtu.be/y_-rA7dmDZA

Další díly