Nibiru versus Lemurie - odhalení skrytých souvislostí (20)

          V esoterických kruzích se proslýchá, že existuje tajný dokument, který svého času napsal St. Germaine. Tento dokument poměl k dispozici i známý zednář a okultista Manly P. Hall. Právě od něho víme i název tohoto manuskriptu - "The Most Holy Trinosophia".  Hall o tomto spise dále uvádí: "Slovo Trinosophie je odvozeno od trojitého obsahu spisu. V podstatě jde o symbolismus tří esoterických disciplín - alchymie, esejského kabalismu a alexandrijského hermetismu". Pan Hall se zmiňuje o tom, že "The Most Holy Trinosophia" oslnivou prací. V materiálu se nachází mnoho kabalistických symbolů a egyptských hieroglyfů. Jsou v něm obsažené jisté pasáže, které jsou psány neznámým druhem klínového písma. Další texty jsou psány v jazyce chaldejském, hebrejském, řeckém, arabském nebo syrském. Základní a klíčová myšlenka tohoto písemného materiálu se dotýká kdy "noha velkého Nebeského Člověka" a Vodnáře ze Zodiaku (Orion a Vodnář?) se spojí v době rovnodennosti na konci velmi významného 400 000 let trvajícího cyklu. Mnohá symbolika ve spise se odkazuje na tzv. "kulminaci věků", kdy se zrodí "nové lidstvo". Většina esoteriků se shoduje v tom, že se ve skutečnosti St. Germaine, odkazuje na precesní rovnodennost a vstup Slunce do energetické zóny Vodnáře. Problematiku tzv. "Nového Věku" prý St. Germain osobně studoval v Sýrii pod dohledem tzv. "Anisaireh Bratrstva". Díky zasvěcení do specifických technik zření byl schopen vidět potenciální pravděpodobnosti budoucích událostí, tajemství přírody i Sluneční soustavy.

 

 

      Výzkumník Robert Wood měl možnost zkoumat jiný text, jehož autorství je také předkládáno tajemnému St. Germaine. Jde o tzv. "The Triangular Book of the Count of St. Germain". V roce 1979 se Woodovi podařilo tento velmi bizarní text kompletně přeložit. Obsah tohoto textu lze definovat zhruba ve třech bodech:

 

1)     Poukazuje na výskyt velmi zvláštních věcí na dně moří a oceánů, které prý patří do věků před globální potopou

2)     Poukazuje na pravěké doly v hlubokých dutinách naší planety, ve kterých se zvláštní technologií těžily diamanty, zlato a stříbro

3)     Poukazuje na síly, pomocí kterých lze prodloužit lidský věk až o padesát let

 

        Pakliže budeme dostatečně kvalitně zkoumat výše uvedený spis zjistíme, že měl St. Germaine neuvěřitelně kvalitní informace o lokalizaci drahých kovů prakticky po celé Zemi, jež existují hluboko uvnitř naší planety. Speciální kapitolu pak věnuje zničení bájných měst Sodomy a Gomory. Doslova píše, že "tato města byla zničená "KOSMICKÝM OHNĚM". Na toto téma existuje nepřeberné množství různých hypotéz a dohadů.

       Těžko říci, která se pravdě blíží nejvíce, ale v poslední době, právě v souvislosti s výše uvedeným spisem, se stále častěji hovoří o tom, že by zničení Sodomy a Gomory mohly být přímým důsledkem působení Nibiru. St. Germaine se na svých cestách po Egyptu a blízkém východu mohl dostat ke střeženým rukopisům, které obsahovaly důležité záchytné body ještě z dob Mojžíše.

       V jedné části spisu přímo zmiňuje: "Věda magického poznání svatých sil Vesmíru, které byly odhaleny Mojžíšovy během jeho pobytu v Egyptě se dostaly i do Asie a zde byly střeženy pod emblémem "okřídleného kosmického draka" viz. obr níže.

 


 

          Systémovou analýzou jsem dospěl k názoru, že tento symbol se může velmi zásadním způsobem vztahovat k tajemství Nibiru. Zjistil jsem, že podobný názor má i badatel Andy Lloyd. Velmi zajímavě o tom hovoří ve své knize "The Book of Revelation". Symbol okřídleného draka je stejným způsobe, spojován s tajemným "Sluncem Magi" (Nibiru?) a objasňuje filozofickou koncepci hypotetických realit "dobra a zla".

       V samém důsledku se tento symbolismus dotýká jednoho z velkých principů tohoto světa - principu duality. Jako příklad lze například uvést obraz draka, který se nachází na přední obálce knihy "The Prophetic Vision of Merlin" ? 1886 od R.J. Stewarta. Viz. obr. níže.

 


 

          Poměrně zřetelně lze vidět uprostřed mezi oběma draky bílé světlo "Hvězdy Magi" a v jejich ústech jsou patrné její projekce v symbolické polarizaci. V souladu s touto myšlenkou na str. 64 uvedené publikace její autor R.J. Stewart přímo říká:

       "Ze starobylých textů víme, že bájný Merlin opakovaně hovoří o "Hvězdě velké velikosti a jasu", která ohlásí příchod "Nového Věku". Tento kosmický objekt by měl být viděn ze všech míst našeho světa."    

        Pojďme se ale ještě jednou vrátit k osobě St. Germain. V jednom z čísel "Theosophy Magazine" je uveden článek pod názvem "From an underground chamber near Frankfurt". V něm mne zaujala následující pasáž:

       "Když se St. Germaine nacházel ve Vídni, pobýval často v Rosicruciánské laboratoři na Landstrasse přičemž přespával v místnosti, kde svůj čas v roce 1713 trávil i Leibniz. St. Germaine také spolupracoval s "Fraterem Lucisem" a nejmenovanými osobami z dálného východu, které nazýval "Rytíři a Bratři Asie". Společně s nimi se věnoval studiu mnohých hermetických věd a problematice "Kamene Mudrců".

        I když bylo vytvořeno velké úsilí k tomu, aby bylo vyloučeno jméno St. Germaina z moderní zednářské literatury, pečlivý výzkum s využitím dostupných zednářských archivů však ukazuje, že tento člověk v 18. stol. zastával velmi prominentní postavení. Vystupoval jako jejich delegát v roce 1782 na shromáždění ve Wilhelmsbadu a také na velkém shromáždění v Paříži které se uskutečnilo v roce 1785. Žák Gassicourt jej popsal jako zástupce Templářských Rytířů a Deschamps naznačuje, že i Cagliostro byl zasvěcen do mnoha kapitol učení tohoto tajuplného myslitele."

       St. Germaine prý údajně zemřel 24. února 1784 přičemž církevní registr Eckernförde v dánském Holsteinu má obsahovat detailní záznam jeho smrti a pohřbu. Jenže tuto oficiální informaci nemůžeme brát vážně. Pomineme-li fakt, že St. Germaine byl mnoha osobami viděný na velkém shromáždění zednářů v Paříži, jak jsem před chvíli uvedl, máme k dispozici velmi bohatý seznam odkazů, ze kterých jasně vyplývá, že jeho nejzásadnější díla pochází právě z let 1784 - 1785. Avízované odkazy vedoucí k deníku francouzské královny Marie Antoinetty. Tento deník se začal psát v roce 1760 a byl ukončen v roce 1821 jeden rok před smrtí hraběnky d´Adhémar, která v něm po smrti královny Antoinetty po její smrti pokračovala. Na mnoha místech tohoto deníku se cituje znepokojení Antoinetty nad informacemi, které jí osobně sdělil St. Germaine.

       V deníku se přímo hovoří o tom, jak jednoho nedělního ráno roku 1788 byla hraběnka nesmírně překvapená návštěvou St. Germaina, kterého již neviděla několik let. Varoval jí před obrovským spiknutím, které se připravuje za účelem svrhnutí francouzské monarchie. Zároveň hraběnku d´Adhémar důrazně požádal, aby jej vzala ke královně. K tomu nakonec došlo a francouzská královna byla varována přímo z úst St. Germaina.

      Během této konverzace, ale z úst tohoto muže zazněly další neméně zajímavé informace. Nejenže předpověděl královninu smrt, ale také vzestup Napoleona. Když se ho hraběnka zeptala: "A co vy?" Odpověděl: "Musím se urychleně odebrat do Švédska. Velký zločin se zde připravuje a já se pokusím mu předejít". Král Gustav III. mne zajímá. Jde o velmi důležitou osobu." Hraběnka se pak zeptala, zda jej ještě někdy uvidí a on odpověděl, že pětkrát, ale po šesté již nikoliv.

      Je neuvěřitelné, že se St. Germaine hraběnce d´Adhémar skutečně zjevil ještě při pěti různých příležitostech:

 

-       během procesu stětí hlavy královny Antoinetty

-       v době osmnácti měsíců po Velké Francouské Revoluci

-       den poté, kdy zemřel Duc d'Enghien v roce 1804

-       v lednu 1813

-       v předvečer atentátu na Duc de Berri v roce 1820

 

         K šestému setkání skutečně již nedošlo. Vlastně abych byl přesný, nedošlo i došlo. Došlo k němu při pohřbu hraběnky d´Adhémar, kdy se osobně poklonil její památce. Ale co se dělo se St. Germaine po tomto datu? A tom a věcech dalších si povíme v další části tohoto seriálu.


(c)2009 Jaroslav Chvátal

Další díly