BUDOUCNOST ŽIVOTA V DIGITÁLNÍM GULAGU (2)

Korsgaard Roest

Korsgaard Roest

autor

28.11.2020 Společnost

Nakonec se lidé stanou depresivními, letargickými a apatickými, protože už nebudou mít smysluplné cíle, jejichž dosažení vyžaduje úsilí; a proto se naruší jejich energetický proces. Cíle používáme k tomu, abychom svým tělům (a stejně tak i myslím) poskytli cvičení, která potřebují k optimálnímu fungování. Na rozdíl od historických diktatur bude pravděpodobná budoucnost zřejmě nabízet životně nezbytné věci (uvažuje se o „nepodmíněném základním příjmu“). Nebezpečí digitální diktatury spočívá v tom, že může nabídnout pohodlí, bezpečí, a dokonce i vnímaný luxus (vzpomeňme na „Brave New World“) v celé řadě oblastí, ale za toto pohodlí zaplatíme vysokou cenu.

 

 "Pilulky mravnosti" pro odpůrce                         

Před třemi lety jsem ve svém článku „The Notion of Evil Killer Genes Examined” vyslovil troufalou předpověď:

"Pokud by v dohledné budoucnosti západní vlády akceptovaly vysoce spornou teorii, že násilí je z velké části výsledkem genů, a nikoli prostředí či kultury, mohlo by to vést k prosazení povinné genetické úpravy tak, aby se u budoucí generace údajné nežádoucí geny prostě neobjevily. Za účelem přesvědčení veřejnosti by mohl být prostřednictvím mainstreamových médií podsunován falešný argument, že odpůrci genetických úprav nesou odpovědnost za násilí či vraždy prováděné osobami se špatnou genovou výbavou, protože právě oni umožňují, aby takové geny existovaly".17

O tři roky později se na pořadu dne objevuje samotná myšlenka skryté modifikace chování, které lidé u moci považují za nežádoucí, to vše ve jménu veřejného blaha. Elita si plně uvědomuje, že „posledním útočištěm“, pokud všechno ostatní selže nebo je zkorumpované, je lidská mysl. Moc jsou peníze, a to peníze elit, které chtějí mít kontrolu nad vašimi poznávacími schopnostmi. Chtějí perfektní občany, poslušné stádo nové generace, vytvořené a formované prostřednictvím neurologického zacílení na lidské rozhodovací procesy. Nedávno dr. Parker Crutchfield, docent lékařské etiky, humanitních věd a práva na "Western Michigan University", obhajoval vládní intervenci (ne nepodobnou nacistické) tím, že nespolupracujícím lidem poskytne „morální vylepšení“ za účelem údajného „veřejného blaha“.18 Doktor explicitně prohlásil, že „problém koronavirových přeběhlíků lze vyřešit morálním vylepšením.“19        

Ilustrace ukazuje síť telekomunikačních elektromagnetických polí (včetně 5G),
která prosakuje celým prostředím moderního města

V recenzovaném článku z roku 2018 „Compulsory moral bioenhancement should be covert“, argumentoval tím, že „tajný povinný program morálního biologického zlepšování je morálně výhodnější než neskrývaný program morálního biologického zlepšování.“20 Dále navrhl, že by měl být prováděn prostřednictvím „vodního zásobování.“21 Ve své pozdější práci „The epistemology of moral bioenhancement“ uvádí, že „morální biologické zlepšování je potenciálně praktikou manipulace morálního chování jednotlivců biologickými prostředky tak, aby pomohly vyřešit naléhavé morální problémy, jakými jsou změna klimatu nebo terorismus.“22

Kdyby se nacistický lékař Josef Mengele dožil výše zmíněných doporučení a nových technologických možností moderní vědy, jak manipulovat s chováním, vyvolalo by to na jeho starých rtech cynický úsměv. Jak je dobře známo, dr. Mengele prováděl děsivé experimenty na osobách, které zřízení považovalo za nežádoucí nebo nehodné života. Jeho experimenty se soustředily kolem klamné filozofie tvrdící, že árijská rasa je lepší než jiné kvůli genetice, a ne kvůli životním podmínkám. Ačkoli vědecká komunita tuto filozofii rozhodně odsuzuje, je zarážející, že se mezi vědci ozývají hlasy veřejně podporující metody, které jsou vlastně paralelou bezohledných, nelidských a absurdních metod dr. Mengeleho, jehož experimenty byly sice prováděny v rámci tehdejšího zákona, ale bez souhlasu účastníků. Myšlenka, že mezi morálností a právní platností existuje nezbytná spojitost, je pseudovědeckým nesmyslem.

Budoucí digitální věznice by monitorovala občany 24/7 pomocí
obličejového rozpoznávání v síti CCTV a dronů,
které zachycují chování a předávají orgánům
osobní informace včetně skóre sociálního kreditu.

Dobře placená vědecká technokratická elita, zákonodárci a podobní ve spojení s farmaceutickými společnostmi i dalšími mocnými institucemi často poukazují údajný nedostatek morálky svých odpůrců, kteří například odmítají nechat své dětí očkovat vakcínami s obsahem hliníku, a to navzdory skutečnosti, že studie zjistily příčinnou souvislost mezi hliníkem a rozvojem Alzheimerovy choroby.23,24 Elity a vědci, jako je dr. Crutchfield, ztotožňují „dobré morální chování“ s tím, co považují za vhodné pro „veřejné blaho“. Kolektivismus má mnoho obětí, neomezuje se pouze na ničení nezpochybnitelných práv jednotlivce. Ve skutečnosti se to, co je považováno za dobré nebo zlé, v různých společnostech a kulturách chápe velmi proměnlivě. Což v neposlední řadě závisí také na historickém a duchovním vývoji a podléhá dlouhodobým změnám.

Je stále zřejmější, že světovým náboženstvím 21. století je scientismus. Filozof Jerry Day ve svém mistrovském díle „Our New Technocratic Lords“, (Naši noví technokratičtí bohové) výmluvně popisuje, jak se věda stala mocným prostředkem kontroly populace:

Věda je používána jako prostředek sociální kontroly. To znamená kontrolu nad vámi. Věda i náboženství se v průběhu dějin používaly jako mechanismy sociální kontroly. Elitní třídy prosazují myšlenku, že vědí něco, co běžné třídy nevědí, a proto musí ostatní třídy dbát na jejich příkazy. Elity tvrdí, že slyšely mluvit Boha nebo objevily nějakou novou tajemnou vědu, a průměrné masy musí pro své vlastní přežití i ochranu následovat pokyny moudrých a vzdělaných elit.

Věda se stává, je-li aplikována politicky, jen další vírou. Je to víra řízená ústředními orgány, které si vybírají a volí ten vědecký náhled, který chtějí použít k dosažení svých cílů, přičemž používají náležité vědecké termíny, jako například změnu klimatu. Cokoli, co se označuje slovem vědecké, by mělo být bráno jako pravdivé a skutečné a nemělo by být zpochybňováno. Samozřejmě, skutečná věda je postupem neochvějného skepticismu a bádání, neustálých výzev a přehodnocování. Věda jako politický nástroj již vědou není: je kontrolou chování, uplatňováním moci nad ostatními. Když se věda používá politicky, nejde už o výzkum, bádání, zkoumání nebo pokrok, prostě o to, čím má věda být. Při politickém použití je věda jednoduše dogmatem a tyranií. Pravá věda se neustále vyvíjí, je zpochybňována a nikdy by neměla být používána jako prostředek sociální kontroly.

Jediná věc, která ospravedlňuje kontrolu nad lidmi, je udělení informovaného souhlasu s kontrolou lidmi, kterých se týká, avšak nikoli masou voličů, ale jedním po druhém, individuálně, s možností pozdějšího odvolání tohoto povolení. Věda je pro podobný politický podnik nepodstatná. Dalo by se říci, že skutečná věda je objevováním fyzické reality. V politice se však věda změnila v cosi velmi odlišného. Věda je nově definována tak, že znamená skupinovou pravdu, vnucenou realitu, nepružnou absolutistickou doktrínu, něco, s čím musíte souhlasit a podle čeho se musíte chovat, nebo můžete očekávat odvetu ze strany státu. Něco podobného skupinové pravdě však nikdy nebude existovat. Skupina není ničím jiným než uskupením jednotlivců s individuálními náhledy. Individuálně věříme, v co chceme a kdykoli chceme.25

 

Závěr: Konformita je nebezpečná 

Pozorováním celkové reakce lidí na stále přísnější požadavky mocných a nadměrně privilegovaných můžeme bezpečně dojít k závěru, že lidé obecně přijímají shodu; vzdorovat establishmentu vyžaduje energii a riskantní odhodlání. Společnost, podporovaná mocí hromadných sdělovacích prostředků, do velké míry bezesporu přijímá zbožné fráze opakované bohatými a majetnými. Masy dychtivě hlasují pro nového kandidáta v naději, že se to tentokrát zlepší, ale nic se nezmění. Ovšem změna prostřednictvím voleb je pouze iluzorním cílem: systém nelze nikdy dlouhodobě změnit v rámci zákonných a morálních hranic stanovených vládnoucími elitami. Volby pouze udržují moc elity; kdyby volby mohly změnit společnost, byly by už dávno nezákonné.

Vzhledem k rychlým změnám životních podmínek, k nimž dochází v posledních několika letech, ba dokonce měsících, a to bez jakýchkoliv známek odporu, se zdá, že pokud nenastane zásadní kolaps rozvinutých zemí – finanční nebo sociální – je pravděpodobné, že skončíme v digitálním vězení. V té době už by mohlo být příliš pozdě, abychom se začali bránit. Pokud tedy nedojde ke kolapsu nebo se neobjeví silné kvazináboženství, které spolkne elitu a další parazitické entity, bude svoboda v budoucnu nevyhnutelně nezákonná.

-konec-

------------------------------------------------------

 

PRAMENY:

17. “The Notion of Evil Killer Genes Examined” www.crimeandpower.com/2019/09/30/the-notion-of-evil-killer-genes-examined/
18. https://theconversation.com/morality-pillsmay-be-the-uss-best-shot-at-ending-the-coronavirus-pandemic-accordingto-one-ethicist-142601
19.
Dtto.
20. “Compulsory moral bioenhancement should be covert” https://onlinelibrary.wiley.com/doi/abs/10.1111/bioe.12496
21.
Dtto.
22. https://scholar.google.com/citations?user=oEHIR14AAAAJ&hl=en&oi=ao
23.
“Alzheimer’s Disease Linked to Exposure to Aluminum” https://scitechdaily.com/alzheimers-disease-linked-to-exposure-to-aluminum/
24.
“Aluminum and Amyloid-β in Familial Alzheimer’s Disease” https://content.iospress.com/articles/journal-of-alzheimers-disease/jad191140
25.
“Our New Technocratic Lords” www.crimeandpower.com/2020/01/20/our-new-technocratic-lords/

 

O autorovi

SØREN ROEST KORSGAARD (nar. 1986) je dánským sociálním kritikem, humanitárním pracovníkem a autorem publikace America's Jack The Ripper: The Definitive Account of the Zodiac Killer. Jeho nakladatelství Korsgaard Publishing nedávno vydalo knihu Gideona Polya US-Imposed Post-9/11Muslim Holocaust & Muslim Genocide. Působí jako redaktor www.crimeandpower.com a v minulosti redigoval dánský internetový magazín Radians & Inches: The Journal of Crime a Fænomen. Søren je také kryptoměnovým analytikem a správcem několika webů, včetně webových stránek dr. Paula Craiga Robertse, náměstka ministra financí USA Reaganovy vlády. Søren žije v Německu a často cestuje.

Další díly