NA ÚSVITU VĚKŮ (9)

Gossens Alain

Gossens Alain

autor

24.07.2017 Rozhovory

Zdrojové rasy a zakladatelé civilizace Uraš (Země)

Viz "genealogický graf", z Ádam Genisiš. Tento graf má několik velmi neobvyklých rysů, nikdy jsem neviděl ve standardním rodokmenu informace, které představují povahy. Vidíme, že jednotlivci plodí celé rasy, za pomoci různých kombinací jejich vlastní DNA a DNA jiných ras, včetně některých z depozitáře DNA. Pochopitelně ne všechny vygenerované bytosti jsou důsledkem přírodního spojení nebo dokonce toho, co byste mohli nazvat "osobní vlastnictví" DNA - ve skutečnosti většina je vyrobena čistě laboratorní genetickou operací – klonováním

Pokoušíme se rozlišit tyto metody pomocí barevně vyznačených čar. Také jsme (hrubě) vyznačili podíl DNA "Abgal", původem ze Siria – tato dědičnost obvykle poskytuje vysoký řád bytostí. Přirozeně, někteří mohou nesouhlasit. A to je náznakem skvělého příběhu, který se vyvine. Relativní umístění na tomto grafu není zcela smysluplné, nicméně genetický postup vychází  z vyšší úrovně do nižší.

Časové údobí, které popisuji, sahá od neurčené staré doby, po příchodu odpadlíků Gina'abul na Zemi a dále přes sumerskou, egyptskou a biblickou epochu. Zobrazuje všechny osobnosti a významné rasy v rozvojových zemích, v tomto období. Samostaný obrázek naleznete v části „Vytváření člověka,“ který ukazuje přesně, kdo byl zodpovědný za postupné rozvíjení humanoidních ras, až k moderním lidem a jejich kompletnímu genetickému dědictví.

V průběhu doby se celé druhy stěhovaly z jednoho hvězdného systému do jiného. To je zejména případ Kingú-Babbar, kteří přesídlili z Ušu (Drak), kde vytvořili Ušumgal, do Urbar'ra (Lyra), a později šli někteří do Te (Orel). V grafu „Genealogie“, místa spojená se základním zdrojem nebo s nově vytvořenými druhy, označují umístění sídla v době, kdy druh vznikl. Proto jsou zobrazeni Kingú-Babbar ve spojeni s Ušu. Jinými slovy celková grafika není obrazem o jediném časovém okamžiku, ale je spíše složena z různých dob.

Gina'abul mají pojmy otec a matka. Nicméně jak bylo uvedeno výše, velmi zřídka proběhlo mezi nimi oplodnění. Ve skutečnosti to bylo zakázáno zákonem. Sa'am byl vytvořen jeho "otcem" v laboratoři. I když bylo zřejmé, že k jeho vytvoření přispěl vlastním genetickým materiálem, je jasné, že to bylo něco jiného, co bylo předmětem intenzivního zájmu a objevů v celé Parksově knize nebo alespoň ve třetím svazku Chronicles, o vývoji v současné době.

Jak je znázorněno v grafu Genealogie, Sa'am ve skutečnosti obsahoval genetický materiál od případné milenky otce Mamitu-Nammu, která byla částečně obojživelníkem, ze svého genetického dědictví po Abgal (viz rasy). Enlilovo genetické dědictví je zajímavé. Sa'am se pokusil vytvořit zvláštní podobu Nungal, s upravenými fyzickými znaky. To se mu podařilo extrahováním genetické informace z buněk několika předků, z buněk svých a buněk Gina'abul spojených s Mamitu, kdy programováním a kombinací vytvořil skupinu sedmi klonů.

Dodal rovněž genetický materiál k prototypu Nungal, který byl odvozen od stejného základu, z něhož Abzu-Abba vytvořil původní Šutum. Soubor všech byl nakonec smíšený s několika jinými geny z různých předků Gina'abul, z jejich knihovny genetického dědictví. Sa'amův výrobek obsahoval téměř desetinu jeho osoby, asi jako biologické dítě. Výsledek však byl hrozným zklamáním. Ačkoliv zdánlivě geniální, byl lstivý, mazaný a nedisciplinovaný. Sa'amovy genetické výtvory byly Kadištu označeny za horší kvalitu, jednalo se o násilníky, náchylné k napadání Nindigir (nebeské kněžky).

Bohužel, tak vzniklo sedm exemplářů z jeho siensišár (umělé dělohy), zrovna když Sa'am byl někde jinde, které procházeli základní iniciací. Během jeho nepřítomnosti, kněžky odsoudily k smrti šest ze sedmi exemplářů, ale jeden utekl, pravděpodobně s pomocí kněžky, které se líbil. Po svém návratu, chycení a konfrontaci se sedmým, Sa'am viděl svoji velkou účast v tomto potomku a připomněl si, že jeho vlastní život byl ušetřen v podobné situaci, tak mu dal svobodu. Tento výtvor byl samozřejmě budoucí Enlil.

Graf také poskytuje různé názvy osobností, jejichž dlouhé životy pokračovaly přes mnoho epoch. Je to odhaleno např. v Ádam Genisiš, kdy Sa'am byl ve skutečnosti známý jako Enki. A tak jsme pochopili, že Enlil opravdu nemohl považovat Enkiho za bratra, jak chápeme nesprávně tento pojem a jak dodnes věří někteří sumerští nadšenci. Oba však měli některé geny z Ana.

Obrázek z egyptského pohřebního textu Amduat
v hrobce Thutmose III
(18. dynastie),
6. hodina, registrace 1, scéna 5. Kněžka, s názvem "Ctitel Boží"
sleduje tři umělé dělohy, v nichž se bytosti
samy sestavují podle vzoru. V horní části každého lůna,
je vajíčko oplodněné spermií

Text uvádí:

"Tělo se raduje a jásá. Hlava řídí přeskupování svých členů."
"Toto jsou tajné obrazy z Duat."
"Ti, kteří jsou po jejich boku
(plazi) je chrání."
"Když Râ
(světlo) osvětluje jejich temnotu, hlava ctí Boží volání."

---------------------------------------

 

Karmaone: V obsahu jednoho i druhého dílu, je popsán konflikt galaktického rozměru, mezi několika mimozemskými rasami, ve skutečnosti dvou velkých uskupení, jednoho mužské polarity a druhého ženské. Ušumgal královského původu se ve skutečnosti domnívají, že vysoká plazí hierarchie, složená ze sedmi vládců (Anšar, An, Lahmu atd...) a jejich knížecí a válečnická kasta Anunna, pokračují v nesmiřitelné nenávistí k plazím druhům, kteří pocházejí z jiného souhvězdí. Kingú-Babbar, jsou původem z Draco a královna Tiamata, která však byla Ušumgal, pocházela ze souhvězdí Lyry a řídila plazy Gina'abul v souhvězdí Velké medvědice. Proč taková nenávist a konflikty? Jaké jsou důsledky tohoto předpotopního konfliktu v našem dnešním životě?

Anton Parks: je to stále stejný příběh: sektářství, náboženský fanatismus a rasismus. Takové chování a učení není nesprávné pouze na Zemi, nachází se i jinde mezi nejvyvi-nutějšími rasami našeho vesmíru. Válka, na kterou často odkazujeme, bezpochyby pokračuje. Konflikt mezi Ušumgal a královskými Kingú vydržel po tisíciletí. Jděme celou cestou zpět, do samého počátku Ušumgal. Zdá se, že tato rasa byla klonována Kingú-Babbar ve velmi vzdálených dobách, ale Ušumgal to nemohli pochopit z důvodů, které jsou příliš vzdálené v čase a které nejsou ani obsaženy v časoprostoru, který se vztahuje k epizodě, kterou jsem obdržel. Ušumgal jsou nároční a velmi arogantní; to bezpochyby souvisí s jejich velikostí, která předčí ostatní plemena, které tvoří rodinu Gina'abul. Ženy Gina'abul se ocitly uprostřed těchto sporů a občas na ně doplatily, když Kadištu opravili škody způsobené každou z obou stran.

 Konflikty přímo tvoří část příběhu, který se týká Anunna a dějů kolem toho. Královna Tiamata se vzbouřila, když se dozvěděla o tomto spiknutí a šla do války proti svým dětem Ušumgal, za pomoci Kingú...  Podívejte se v kapitole „Světy“ na informace o místech, uvedených v tomto vyprávění. Tato část by mohla být nazvána „historie.“ To je proto, že většina historie Gina'abul v Parksově práci je historií válek. Nebo by mohla být pod názvem "pohlaví," protože válka byla opravdu "bitva o pohlaví".

Může to znít divně. Válka na Zemi už byla geopolitická, nebo možná se zdá o náboženství a ideologii, ale to může být proto, že geopolitické skupiny byly rozděleny na náboženské nebo ideologické linie. Mezi Gina'abul jsou některé podrasy jednopohlavní, proto rasové války byly často války mezi pohlavími.

Konečně, válka je vždy o moc a rasa Gina'abul měla vždy své mimořádné schopnosti. Nebo by se dalo říci, že pohlaví je jedinečný zdroj zvláštních pravomocí a tyto pravomoci jsou žárlivě hlídané (samicemi) nebo hledané (samci). Proč nejsou tyto síly pohlaví tak zřejmé na Zemi? Zdá se, že jsme nebyli k tomu účelu chováni. Ale i zde existuje stejná linie diferenciace - chladní, po moci toužící muži orientovaní technologicky a ženy, které jsou obecně více odměřené či vyrovnané. Jak již bylo zmíněno dříve, ženské Gina'abul (Amašutum) se chránily před samci oddělením se od nich. Vytvořilo to napětí, které vedlo ke krvavým konfliktům.

Zde, volně extrahováno a přeloženo z Parksovy první knihy (str. 200 ve 2. vydání) a dále vyjasněno prostřednictvím soukromé komunikace s Antonem Parksem, kde Mamitu-Nammu popisuje tyto události Sa'amovi:

Víte, že vaši Kuku (předkové), jsou vždy považováni za prvorozené mezi Gina'abul, protože jsou větší než Kingú. Jsou to staré a marné hádky mezi vašimi Kuku a Kingú, protože všichni víme, že původní rodiště naší rasy je Ušu, a že Ušumgal byly vytvořeni velkými Kingú-Babbar, v době tak vzdálené, že je to ztraceno v egocentrické paměti vašich Kuku.

Před tisíci lety jsme žili (samice Gina'abul - Amašutum) v Urbar'ra (Lyra). Sukkal, Mušgir, Ušumgal a někteří Kingú tvořící královský rod Ušu žili v Draco, což je místem původu Gina'abul. Ušumgal a Kingú vládli na těchto místech, ale nebyli ve většině. Mušgir byla mnohem početnější skupina, co představovala ambiciózní rasu, která si přála, aby samice byly sexuální objekty pro jejich potřeby. Tyto trestuhodné bytosti nám záviděly naši fyzickou nesmrtelnost a božské síly, které jsme měly k dispozici, tak dostali nápad, jak nás ovládnout. Mezitím došlo k rozdělení. Kingú nás zrádně opustili a vrátili se do kolonie Gina'abul na Ušu.“  

(To není zcela pravda. Menšina z nich šla do Te (Aquila) a Mamitu-Nammu tají tuto skutečnost. Její příčiny jsou vysvětleny v Adam Genisiš.)

Ušumgal měli hrůzu z Kingú, jejich tvůrců, kvůli tomuto rozdělení. Jakmile Kingú odešli, Ušumgal se spojili s Mušgir proti nám (Amašutum) v konfliktu, jehož výsledek znamenal nadvládu mužů nad ženami a omezení naší ženské síly. Tato válka vyústila v naše uvěznění na Mušgir, které nás přimělo vytvořit pro ně poslušnou a submisivní ženskou rasu, aby neomezili naše pravomoci.

Sukkal přišli na pomoc nejprve Amašutum, ale stáhli se, když Amašutum začaly používat násilné prostředky k vlastní ochraně. Bytosti Kadištu a Sukkal byly schopné participovat na těchto konfliktech...  Ale zašly jsme příliš daleko s tímto násilím a mnohé mezi námi toho hořce litovaly. Odpověděly jsme na represe represemi... Bojujíce proti mužům, nemohly jsme s odstupem vnímat, že jsme se samy transformovaly do obrazu toho, proti němuž jsme bojovaly a ze kterého jsme měly hrůzu. To je nepochybně jeden z důvodů, pro které váš tvůrce (An) neměl pro nás téměř žádnou sympatii.“

Poznamenávám, že to je klíčem v tomto příběhu a také v našich dějinách lidstva, protože vytvořily rasu Anunna a novou rasu Mušgir, kteří později přišli do naší Sluneční soustavy a porazili Amašutum, které zde měly kolonie. To následně vedlo k našemu odvěky trvajícímu zápasu mezi patriarchátem a pozůstatky starověkého náboženství bohyně.

Následuje popis hrůz, páchaných muži na ženách v zadržovacích střediscích, kterých se muži dopouštěli. Zvláštní význam, s ohledem na některé negativní praktiky, které přetrvávají i v naší moderní době, je to, že muži se přiživují z emocí vyděšených žen. Pomocí těchto prostředků se samci pokusili získat nesmrtelnost a veškeré znalosti žen.

Tohle i zbytek diskuse Mamitu-Nammu se Sa'amem lze nalézt v knize "Le Secret Etoiles Sombres".

Velká válka, ke které tyto události vedly, měla svůj podíl na nadvládě mužů nad ženami a zadržení ženské síly, která oproti Ušumgal a Mušgir ze starověké rasy Amašutum, měla své vyvrcholení v soustavě Ubšu'ukkinna (Maia), ve hvězdném systému Mulmul (Plejády). Tato nesmyslná válka neměla žádného vítěze. Prakticky všechny Amašutum byly pobity a také všichni Ušumgal. Někteří Mìmínu a Mušgir přežili.

Kadištu se sami vyloučili z konfliktu, na konci bojů s pomoci Sukkal, odletěli z Mulmul poslední neposlušní Mušgir. Pouze Mìmínu bylo dovoleno zůstat v Mulmul pod podmínkou, že dodrží nová nařízení. Zatím zcela benevolentní Mìmínu byli vždy na straně vládnoucích orgánů. Mnoho z nich našlo útočiště v Mulmul. Jediní přeživší Ušumgal z tohoto konfliktu byli Abzu-Abba a jejich potomci Lahmu a Lahama (také Tiamata byla považovaná za Ušumgal, podle jejího spojení s Abzu-Abba). Tito byli ochráněni a odletěli z války do systému Ubšu'ukkinna v Mulmul, Mìmínu byli skvělí klonovači, alespoň nejlepší mezi rasami Ušumgal. Byli to poslední přeživší, z královského rodu na Urbar'ra (Lyra).

Abzu-Abba naklonovali Lahmu a Lahama na planetě Dukù (v Ubšu'ukkinna) s genetickým materiálem z budoucí královny Tiamaty, s níž měli nezákonné vztahy, to znamená podle nedávného zákona z Urbar'ra (Lyra), odhlasovaného těsně před "Velkou válkou", který zakázal všechny kontakty mezi oběma pohlavími. Proto Lahmu a Lahama byly považovány za nelegální, neboť byly klonovány nelegálně.

Na Dukù byli následně vytvořeny rasy Anšar a Kišar. Sami se začlenili do tohoto místa, které patřilo Amašutum. Následně byly systémy Ubšu'ukkinna a Duku postoupeny Anšar, podle zákonů patriarchátu, platného mezi Gina'abul. Parks se domnívá, že An pak vznikl v Anduruna, když se Ušumgal usídlili v Margid'da. Také měli svá práva v Ubšu'ukkinna, což je důvod, proč Anunna byli vytvořeni zde. Samozřejmě již skončila válka mezi mužskou a ženskou větví Gina'abul. Viz. genealogický graf - pokračování genealogie Ana a Ninmah, tvůrců Anunna, Sa'ama a Mamitu-Nammu, tvůrců Nungal.

-pokračování-

Diskuze není aktivní, nelze do ní vkládat příspěvky.

Další díly