"EXTREME REPORT": "LET 370" - VÍCE OTÁZEK, MÉNĚ ODPOVĚDÍ

Na scéně je další a pro některé možná velmi překvapující informace, která přichází od ruské rozvědky "generálního štábu ozbrojených sil". Balíček těchto dat v podstatě nenechává nikoho na pochybách o tom, proč tento týden přišel americký prezident Barack Obama s varováním a s tím, že největší strach nemá z Ruska, ale spíše z toho, aby v centru New Yorku neexplodovala "kapesní" jaderná bomba. Mnozí se domnívají, že pilot ztraceného letounu "Malaysia Airlines - let 370" - kapitán Zaharie Ahmad Shah (viz foto vlevo) měl úzké vztahy s americkou CIA a že se na palubě tohoto objektu nacházela tzv. "špinavá bomba".

Pojďme si připomenout některá již známá fakta. Výše uvedený let byl pod dohledem ruské rozvědky poté, co zpravodajci obdrželi informace o tom, že na jeho palubě se má nacházet vysoce podezřelý náklad. Ten se měl na palubu dostat tranzitem z USA pomocí lodi "MV Maersk Alabama" přes Seychelskou republiku. První indicií, která vzbudila výraznou pozornost, byla násilná smrt dvou velmi dobře trénovaných vojáků z "US Navy Seals" - Marka Daniela Kennedyho (43) a Jeffreye Keitha Reynoldse (44), kteří měli jmenovaný náklad chránit. Oba dva byli nalezeni mrtví za velmi podezřelých okolností.

Oba dva vojáci byli zaměstnáni na základně námořní bezpečnosti "Trident Group" se sídlem ve Virginia Beach. Tato instituce vznikla z popudu "US Navy Special Operations" (SEAL) a "Senior US Naval Surface Warfare". Hlavní úlohou členů jmenované posádky byla ochrana a střežení životně důležitých transferů jaderných a biologických materiálů po celém světě.

Pokud budeme podrobněji sledovat trasu tohoto záhadného nákladu, tak zjistíme, že z lodi "MV Maersk Alabama" byl přeložen na mezinárodní letiště v Seychelách. Odtud byl letadlem dopraven na mezinárodní letiště v Emirátech, kde byl opět přeložen na další letoun, který náklad dopravil na mezinárodní letiště Kuala Lumpur v Malajsii. Zde byl naložen do letounu linky "Kuala Lumpur - Peking" (let 370).

Ruská rozvědka dále zjistila, že záhy po startu se "let 370" odchýlil od své původní trasy vedoucí přes Jihočínské moře. Letoun byl však dále sledován "VKO satelity" a radary, přičemž směřoval do oblasti Indického oceánu, kde svůj let po 3447 kilometrech na americké vojenské základně "Diego Garcia" dokončil. Je zajímavé, že ve chvíli, kdy se "let 370" začal odchylovat od své původní trasy, došlo k hromadnému výpadku mobilních telefonů právě v lokalitě Jihočínského moře, a to konkrétně v lokalitě "Spratlyových ostrovů". Šlo o síť, kterou provozovala čínská společnost "China mobile".

Toto byly původní informace. Jejich součástí byla i zmínka o tom, že bylo zaregistrováno několik letů předních odborníků na epidemie a pandemie a to z USA a Číny. Proslýchalo se také, že za přísně utajovaných podmínek byl "tajemný" náklad převezen na vojenskou základnu "White Sands Missile Range" v Novém Mexiku, kde došlo k jeho zničení prostřednictvím velmi masivní exploze. Tento původní sled informací byl sestaven na základě celé řady útržkovitých dat, přičemž zde byla snaha o rekonstrukci těch nejdůležitějších událostí tak, jak následovaly po sobě.

V těchto chvílích se však opět nacházíme o kousek dál. V tomto ohledu si je třeba povšimnout toho, že základna Diego Garcia je již poměrně dlouhou dobu terčem celé řady protivníků USA, neboť je to místo, odkud byly namířeny aktivity úzce související s válečnými konflikty proti Iráku nebo Afghánistánu. Je to také místo, kde prý docházelo k velmi intenzivnímu mučení a týrání vězňů s tím rozdílem, že na rozdíl od Guantánama se tato základna nedostala do tak intenzivního hledáčku světových médií.

Další vážná indicie se dotýká přímo kapitána "letu 370" - Zaharie Ahmada Shaha, neboť bylo zjištěno, že se v jeho domě nachází velmi sofistikovaný letecký simulátor, který obsahoval "The Flight Termination Systems" (FTS), který umožňuje příslušný letoun dálkově ovládat. Podle ruské rozvědky je "FTS" plně redundantní bezpečnostní zařízení a testovací systém pro dálkové ovládání, který se skládá z vysílače - "Command Transmitter System" (CTS), speciálního ovládacího rozhraní a monitorovacích subsystémů. Tato technologie je plně programovatelná a je dostatečně flexibilní.

Mezitím prosákly na veřejnost informace, že kapitán avizovaného letounu (Zahari Ahmad Shah) měl velké problémy rodinné charakteru, neboť se od něho odstěhovala jeho žena i s dětmi. Zároveň měl tento člověk potíže i s jinými ženami. Podle některých jeho kolegů se nacházel v takovém psychickém a mentálním rozpoložení, které vylučovalo, aby byl schopen pilotovat letoun. Faktem je, že krátce před startem měl dvouminutový telefon, a to prostřednictvím mobilu, který byl držen pod falešnou identitou. Samozřejmě že je otázkou, kdo byl na druhé straně "drátu"? Bylo to nějaká jeho milenka, nebo dokonce jeho žena? Ovšem také mohlo jít o osobu z prostředí zpravodajské sféry s velmi citlivými pokyny pro kapitána "letu 370". Na druhou stranu ale velmi dobře víme, že záhy poté, co došlo k radikálnímu odchýlení se od stanovené trasy, letoun vystoupal do neuvěřitelné výšky 43 000 stop. Vzhledem k tomu, že pilot může snížit přetlak uvnitř letadla, je schopen v takové výšce během poměrně krátké chvíle všechny uvnitř udusit.

Vzhledem k rodinným problémům Zaharie Ahmada Shaha tak máme před sebou děsivou, ale přesto poměrně reálnou sebevražednou misi, kdy poté, co se všichni udusili, letoun pokračoval dále tzv. "na autopilota" do chvíle, kdy došlo palivo. Ve skutečnosti se nikdy nedozvíme, co se na palubě odehrálo. Nyní je již skoro jisté, že letoun na vojenské základně Diego Garcia nepřistál.

Pokud přijmeme takovou variantu, pak masivní exploze viditelná na vojenské základně "White Sands Missile Range" nemá s našim případem nic společného. V takovém případě je daleko pravděpodobnější, že posádka letounu poté, co zjistila, jak nebezpečný náklad se na palubě nachází, obětovala sebe sama i cestující a poté nechala letoun zřítit na tom nejodlehlejším místě, které se v zóně doletu nacházelo. I to nám dává určitou logiku.

Příbuzní pasažérů stále čekají odpovědi na své otázky. Obávám se, že se těch pravdivých nikdy nedočkají.

Diskuze není aktivní, nelze do ní vkládat příspěvky.