REZONANCE 2022: TEKUTÉ SVĚTLO (9)

Při jedné příležitosti jsem byl z onoho žlutého světla přesunut do nějaké jeskyně. Viděl jsem mnoho velkých krápníků a stalagmitů a mezi nimi jsem spatřil mnoho soch a ozdob, které byly jednoznačně pozůstatkem umění starověké mayské civilizace. Nacházel jsem se v ohromné jeskyni, kde se zároveň pohybovala světélkující mimozemská loď. Jedna bytost z tohoto plavidla se mnou kráčela pěšky, vlastně mne vedla na jedno zcela konkrétní místo. Když jsme k němu přišli, spatřil jsem sedm, tedy myslím, že to bylo sedm, předmětů ve tvaru vajec, která žhnula žlutým světlem.

Mimozemská bytost mi pak jedno z těchto vajec vložila do ruky a pak z něho vybrala malou kouli pulzujícího světla. Telepaticky mi bylo sděleno, že tento kulatý světlený objekt může promítat směrový paprsek energie, a to přesně do oblasti mého sedmého páteřního obratle. V tu chvíli budu schopen přijmout do své vlastní neuronové sítě obrovské množství důležitých informací. Přiznám se, že jsem měl trochu strach, ale nakonec jsem s tím souhlasil. Ve chvíli, kdy se mé vědomí spojilo se zářivou koulí, barva se změnila, již nebyla žlutá.

Ovšem mezitím jsem se ocitl někde v lese, vlastně jsem se pohyboval těsně nad stromy. Měl jsem pocit, jako kdybych letěl,  pak jsem na levé i pravé straně mého těla spatřil "orlí křídla" a uvědomil si, že to, co vidím, jsou informace zachycené vědomím tohoto zvířete, které byly uloženy do onoho světleného vejce. Tak jsem to alespoň chápal. Zřejmě v tom bylo ještě mnohem více, ale zatím si to nevybavuji, neboť zřejmě ještě nejsem připraven. Jednou mne můj přítel Jaime Maussan požádal, abych se "jich" zeptal, odkud pocházejí.

Během dalšího kontaktu, ke kterému došlo nedaleko Mextitla, jsem se na tuto otázku zeptal. Po krátké odmlce mi bylo sděleno, že mi mohou říci jakoukoliv hvězdu nebo souhvězdí, ale že nechápou, k čemu mi to bude, neboť si tuto informaci stejně nebudu schopen ověřit. Vlastně to byla docela rozumná odpověď a mně stačila. Nyní si vzpomínám, že jednou, když jsem s nimi byl, zmínili hvězdu jménem Maya. Když jsem se později podíval do astronomického atlasu, zjistil jsem, že jde o jedno ze sluncí v hvězdokupě Plejád, takže možná pocházejí odsud, ale s jistotou to samozřejmě říci nemohu.

Po mé zkušenosti se "světelným vejcem" jsem pochopil, že tyto bytosti jsou schopny pojmout nepředstavitelné množství informací nejen o lidech, ale o všech formách a projevech života. Ve skutečnosti nejde jen o obrázky (vizuální nebo zvuková data), ale ony jsou schopny přijímat informace i ve formě emocí a pocitů. V kterémkoliv okamžiku jsou schopny vnímat, co jakákoliv forma života právě cítí. Od nich jsem se naučil, že každý projev života na této nádherné planetě je nesmírně důležitý a má své nedotknutelné duchovní poslání.

Dostal jsem od těchto bytostí nabídku, že by mi mohly ukázat nějaké uložené informace pocházející z mých jiných životů, ale toto jsem odmítl, neboť se chci dívat dopředu. Prostě jsem cítil, že by to pro mne nebylo vhodné. Každý jednotlivec, každý živočišný druh je důležitou součástí spirituální interakce, jejíž rozsah a důležitost si zatím nejsme schopni vůbec uvědomit. To je také jeden z důvodů, proč jsem se rozhodl podělit o své zkušenosti spojené se sdílením potenciálu jistého druhu mimozemské inteligence se všemi lidmi na zemi. A to je také důvod, proč mi dovolily udělat mnoho úžasných fotografií a videí, na kterých se nachází jejich plavidla a další technologie včetně aktivity jich samotných.9

Hluboké zkušenosti získané Carlosem Diazem týkající se projevu pokročilé transdimenzionální formy vědomí inspirovaly do současné doby velmi mnoho upřímně hledajících lidských jedinců a já věřím, že informace, které tento pozoruhodný člověk poskytuje, budou inspirací alespoň pro některé čtenáře. Bylo by to rozhodně fajn. Když jsem studoval Diazovy fotografie a filmy, na kterých jsou patrné úžasné světelné formace, uvědomil jsem si, jak některé formy života, především ty, které jsou spojeny s vodním živlem, úžasně napodobují vzhled plazmatických forem plavidel, se kterými byl Diaz po mnoho let v přímém kontaktu (viz obr. níže).

Jde především o unikátní rytmickou (pulzující) bioluminiscenční aktivitu, která vzniká přítomností jistých bakteriálních kolonií, jež žijí v symbióze se svým hostitelem - v našem případě je jím jeden z druhů chobotnic, které žijí ve velkých hloubkách našich oceánů a moří. A když už hovořím o fotografiích, chtěl bych se ještě na moment vrátit ke snímku, který jsem zařadil do obsahu předchozí části tohoto materiálu, na kterém je patrné světlené plazmatické plavidlo, ze kterého vyzařuje paprsek energie. Ve skutečnosti jde o snímek, který je součástí jednoho z videí Carlose Diaze. Jak jsem se dozvěděl, právě tento snímek, potažmo film doslova ohromil odborníky a to včetně odborníka na digitální videa a analýzy fotografií - dr. Jima Dilettosa z "Village Labs" se sídlem v Tempe, Arizona.

Jeho hodnocení je velmi zajímavé, a proto bych si dovolil v krátkosti odcitovat některé z jeho myšlenek:

"Když se detailně podíváme na charakteristiku paprsku, jež je zřetelně na snímku vidět, zjistíme, že v jeho horní části převažuje podstatně tmavší odstín než v části spodní. Snímek je vystřižen ze sekvence filmu, kdy došlo k vyšlehnutí paprsku směrem k zemi. Ve chvíli jeho pohasnutí se světelný odstín prohodí, takže paprsek je tmavší v jeho dolní části, a naopak v horní části je podstatně světlejšího odstínu. Jeho formování je v jednotlivých rámečcích zcela zřetelné. Mezi jednotlivými rámečky je časový posun asi jedné třiceti vteřiny.

Jenomže pokud by se paprsek šířil klasickým způsobem pro světlo (tedy rychlostí světla), pak by bylo obtížné zaznamenat jeho pohyb i prostřednictvím jednoho rámečku filmu. Takže to, na co se díváme, je neuvěřitelně matoucí a v podstatě se to normálním způsobem nedá vysvětlit. Je totiž naprosto evidentní, že intenzita paprsku se zvyšuje od shora směrem dolů pod dobu odpovídající třem rámečkům videa, což odpovídá jedné desetině vteřiny. Naprosto stejný projev, ale v opačné režimu je možné registrovat ve chvíli, kdy paprsek pohasíná, nebo ustupuje.

Konstantní rychlost klasického světla je tímto definitivně popřena. To znamená, že se v daném případě musí jednat o jiný druh vyzařování a v úvahu zde připadá pouze emise plazmatické energie."

Domněnku dr. Dilettosa potvrzují i nedávné experimenty vědecké skupiny dr. Ketterleho, z nichž můžeme usuzovat, že na počátku je ve hře slabý paprsek infračerveného světla, který je následně během jedné desetiny vteřiny obalen výrony helio-hydrogenového druhu plazmatické energie. Co se týče vlastností tohoto druhu plazmatu a efektu levitace prostřednictvím stojatých zvukových vln, pak bych čtenáře odkázal na zajímavé materiály dr. Augusta Meesena, profesora fyziky na "Katolické Univerzitě" v Louvani, Belgie. Tento člověk se konec konců i přímo vyjádřil k filmům Carlose Diaze. Zde je část jeho citace:

"Co se týče dokumentárních filmů a fotografií pana Diaze, pak nemám proti tomuto materiálu absolutně žádné námitky, neboť se naopak jedná o velmi zajímavé potvrzení mé teorie, která se týká specifického pohonu klasických osově symetrických objektů. A jakým způsobem se tvoří energetické pole elektromagnetických vln, které obklopují objekty v Carlosových materiálech?

Opřít se můžeme například o teorii "Sjednoceného Pole", která předpokládá možnosti realizace stojatých vln s určitým specifickým režimem s doprovodným ionizačním efektem. Takže podle mé teorie se dalo očekávat, že se někde objeví pozorování, která jsou charakteristická pro příběh Carlose Diaze."

Faktem je, že dr. Meesen je autorem velmi pozoruhodné studie aktivity cizího plavidla, které bylo natočeno na video v lokalitě Tepotzlánu v Mexiku. Na snímku je plavidlo zahaleno do oblaku ionizující plazmatické energie. Plavidlo evidentně obnovuje energii absorpcí pozemních infrazvukových stojatých vlnových relací, které dále korelují s lokalitou, kterou Carlos Diaz popsal v podobě "zemských energetických pásů", jež mimozemské technologie využívají ke svým aktivitám.


Reference:
9. Michael Hesseman, Naďa Zahradnikova (2001):  "Ships of Light: The Carlos Diaz Experience" (2000 Film Productions)



-pokračování-
Diskuze byla uzamčena, již do ní není možné vkládat příspěvky.

Další díly