KDO JSOU NEPŘÁTELÉ: KONEC ČASU ZAPOČAL (2)

Hoagland Richard

Hoagland Richard

autor

22.09.2005 Exkluzivně

       Existuje jistý důkaz o tom, že Assasíni byli přítomni klíčové bitvy u Hattin, kde byli Templářští Rytíři tak krutě poraženi. Je shoda okolností, že termín Assasíni v Arabštině znamená "opatrovníci", a že někteří komentátoři jsou přesvědčeni o tom, že toto je skutečný původní význam daného slova? Ale "opatrovníci" čeho? Možná toho čím se "pošpinili" Templářští Rytíři díky jejich výkopům pod Šalamounovým chrámem v Jeruzalému v roce 1118, a co později převezli do Západní Evropy a pak do Skotska. Každému trochu citlivěji uvažujícímu člověku musí být jasné, že právě dvě věže WTC a budova Pentagonu včetně Bílého Domu jsou velkými symboly USA. Jsou srdcem finanční a vojenské síly Spojených Států. Málokomu je ale zřejmé, že tu jde o symbolické prvky mající daleko hlubší kořeny a vazby. To do jisté míry osvětluje proč právě do těchto míst byl veden útok vyjma Bílého Domu.

 


       Věže WTC jsou ve skutečnosti unikátním symbolem Zednářsko-Templářských kořenů. Takže nebylo žádnou náhodou, že tyto zvláštní stavby ve svém nitru generovaly finanční centrum "Svobodného Světa". Existují skryté silové linie mezi budovami WTC a Zednářskou Frakcí. Tyto linie jsou ve skutečnosti mnohovrstevnatým archetypálním rezonátorem a nesoustředěnému oku snadno unikají pod logický vjemový práh. Jedno z vláken má dokonce propojení do astrologické oblasti. Zde je naším předmětem pozornosti duchovní pole archetypu Blíženců. Tato struktura inicialiozovaná numerickou signaturou "3" je jedním z výrazných energetických pramenů živící planetární záměr Zednářské Frakce. Není zcela jistě náhodou, že tato šedá iniciativa převzala do svého velmi bohatého katalogu tvarových rezonátorů dva sloupy - "Jakin" a "Boaz". Tvoří totiž základnu duchovní motivu pole Blíženců.

       Je dokonce samo o sobě součástí astrologického znaku tohoto znamení: (Tyto dva sloupy představují dualitní pole fyzického světa. Základním duchovním motivem Blíženců je úsilí o syntetické sjednocení skrze vyzáření polaritních sil. Tuto pointu nádherně vyjadřuje slovní klíč ve větě: "Tak jak poznávám své Druhé já, mé první Já roste a sílí". V přirozené kosmické alegorii pak v poli této ideje na sebe poukazují dvě nejjasnější hvězdy souhvězdí Blíženců - Castor a Polux. Každému i laickému astronomu amatéru je známé, že když sílí jasnost jedné z nich naopak druhá jakoby v jasu slábla a opačně v nekonečné cyklické spirále. Číslo tři archetypální abecedě prezentuje aktivitu. Scénář je tedy jasný. Skrze skrytou aktivitu aktivuje se střet páru protikladů za účelem nastolení jednoty či sjednocení. Zkusme na chvíli zkoumat současné politickou světovou scénu a zkusme se vcítit do motivů té "šedé eminence" která skrytá stojí v pozadí a tahá nitkami. Už chápete? Pak se zkusme znovu podívat na jakoukoliv zřetelnou fotografii WTC - jednu z bašt této "šedé eminence". Nepřipomíná vám tato stavba ony dva Blíženecké sloupy "Jakin" a Boaz"? Mne ano !! Ale pak spousta věci dává logiku a zapadá do neuvěřitelné skládanky podivuhodné a mysteriozní reality. Dle mého soudu ten kdo zaútočil (a nebo spíše ten kdo naplánoval útok na WTC) musel mít velmi dobré okultní znalosti o tom na CO útočí. V zásadě to byl útok na fyzický ceremoniální artefakt WTC, který energeticky doslova napájel skrytého ducha Zednářské planetární aktivity(a zřejmě ne pouze její). Plánovač s největší pravděpodobností musel být také velmi dobře obeznámen s energetickým archetypálním propojením duchovního pole Blíženců a platformy šedé Templářsko-Zednářské planetární aktivity.

       Nejen to, ale i samotné datum útoku vede do skrytých kabalisticko - astrologických sekvencí. O čísle "11" již byla řeč v první části tohoto materiálu. Podívejme se ale na kritický čas 11. 9. 2001 z jiného úhlu pohledu. Geometrickým ekvivalentem čísla "3" (duchovní archetypální pole Blíženců) jest trojúhelník.Toto číslo je také nejmenším možným číslem, pomocí kterého lze vymezit prostor. A o co jde v exaltaci současné agresivní politiky USA ? O získání prostoru přeci, chcete-li území. Konečně poslední krize okolo Iráku tomu jasně nasvědčuje. Jak jsem již naznačil před chvíli archetyp Blížence je o dualitě - páru protikladů ve střetu. Spojme tedy významově tyto dva prvky. Použijeme dva trojúheníky a nastavíme je do kolizního střetu naznačující výsledek v syntéze - dotaneme? Ale ano, známou "židovskou hvězdu". Pro nás extrémně důležitý rezonátor a archetypální symbol čehosi. Zkusme hádat, kde bychom nalezli kolébku Zednářské filozofie a globalistických motivů. Možná, že byl šílený agresor II. světové války Adolf Hitler jistým způsobem informován. Je třeba si položit otázku proč vedl tak zuřivou genecidu právě proti tomuto, za poslední světové války, tolik zkoušenému národu. Čeho se bál? Celá problematika je velmi spekulatvní, ale nesmírně provokující a jsem přesvědčen, že svět nevidí, či nemá možnost vidět pravé pozadí mnoha historických událostí. Ale vraťme se k našim trojúhelníkům. Signifikantním prvkem jednoho z nich jest duchovní pole Blíženců (3) jak jsme již naznačili, ale kde hledat hrot druhého polaritně opozitního trojúhelníku sil. K stavající trojce přídáme další tři ramena tak abychom se dostali k číslo šest. A ejhle s tichou nutností se dostáváme do duchovního pole znamení Panny, která je nositelem čísla šest. Číslo v kabalisticko - numerickém pojetí pojednávající o "rodině" ve všech jejich aspektech a rovinách. Nemohu si pomoci, ale neslavně známé datum  11.9.2001 ať chceme či ne je posazeno právě do tohoto energetického prostředí. Jak uvidíme později zcela záměrně.

       Archetypální rezonanční ekvivalent duchovního Pole Panny je zaměřen na "iniciační zrod toho nového co vyvijí se v lůně pro aktivitu ve fyzickém systému světa". Panna Maria, skrze kterou na tento svět přišel avatar Ježiš byla zcela jistě fyzickou osobností, ale stejně tak v Matrixu tohoto světa reprezentuje úžasný významový archetyp. Ježíš v jejím lůně coby činitel jistých aktivit způsobující následný sekundární zrod (změnu) čehosi nového v auře lidské rodiny. A ejhle máme tu na tomto příkladu nádherně seřazeny všechny podstatné významové atributy (zrod v lůně) tedy obrazně řečeno skrytým způsobem, rodící se síla, která startuje potenciál extrémně silných změn v rodině - zde lidské a nebo působící jako blokátor proti záměru jistých změn na stejné rodinné platformě. Zkusme si nyní tyto poznatky v klidu přetransformovat do rituálně-ceremoniálního prostředí krvavého útoku na WTC. Toto datum není náhoda, a pokud záměr alespoň trochu byl soulasný s výše nastíněnou úvahou pak energetické prostředí duchovního pole Panny muselo být neskutečně silných generátorem záměru. O čísle jedenáct byla řeč v první části tohoto pojednání a přesto se k němu budeme muset ještě na chvíli vrátit. Každé číslo stejně tak jako písmeno je nostitelem informací. Jejich víření můžeme registrovat ve dvou základních rysech. Ten nejběžnější a nejčastěji používaný je pojmový sled. Nás však zajímá daleko bohatší zdroj lidským fyzickým vědomím mnohdy opomíjený. Je jím tzv. strukturální tedy obrazový sled. V tomto ohledu číslo "11" jsou dva pilíře "Jakin a Boaz" mající evidentní vztah k tomu všemu o čem již byla řeč v souvislosti s duchovním archetypálním polem Blíženců. Pochopíme-li skryté významové nuance tohoto mysteria bude nad míru jasné proč například velmi známý komunikační kanál SOLARA je spojen na numerický signifikanční prvek "11:11". Bude nám také zcela zřejmá logika významu čísla "11" s tzv. procesem evolučního přepisu přinejmenším v prostředí planisféry Země.pozn. J.CH).

       Důvod proč se staly předmětné veže WTC cílem radikálních islámských fundamentalistů je zřejmý v jejich archetypu. Symbol americké národní celistvosti se Zednářsko-Templářskými kořeny. Stejně tak není náhoda, že tyto monumenty hostily finanční centrum "Svobodného světa". Ve své podstatě reprezentovaly máloznámý Templářský vynález mezinárodního finančního systému, který jak se ukazuje, nakonec umožnil Spojeným Státům stát se globální velmocí současnosti.V bájesloví Zednářsko - Templářské enklávy se vyskytuje jedna ze základních legend. Jde o "Jakin a Boaz". Již jsme o nich hovořili. Políře Atlantidy.

 


Pilíř Jakin a Boaz v hermetické symbolice

        Pozorný badatel velmi rychle zjistí, že symbolika dvou pilířů je charakteristickým depozitem zakompovaným do architektury snad každého zedářského "domu". V prvotním vyjádření symbolizovaly cestu ještě k staršímu odkazu, který souvisí s "dětmi Lámech". Zde byl jeden sloup z cihel a druhý z kamene.  Údajně na těchto sloupech byly vyryty tehdy všechny známé vědy, jež tak byly zakonzervované od možného zničení. Sami o sobě pak symbolizovaly esoterickou podstatu vědění a znalostí stavitelů čili zednářů. Podle této legendy byly "děti Lamech"  obyvateli Atlantidy. Tato tradice tak tvoří bránu k zednářským tajemstvím starověku.

       O mnoho stovek let později, krátce před americkou revolucí tyto originální reprezenace "uchovaných starověkých znalostí" byly nahrazeny dvěma mosaznými pilíři které měly být původně u vstupu do Chrámu krále Šalamouna v Jeruzalémě. Tyto nové zednářské pilíře přijaly symbolické atributy "základny a síly".

       Bez nadsázky lze konstatovat, že zdroj dotýkající se nejhlubšchí zednářských tajemství (problematika konce času) a role zednářství, která by mohla spočívat v jistém  druhu uchovávání a přenášení posvátných znalostí Lidstva je právě repezentován sloupy Jakin a Boaz - nejposvátnějších objektů v Zednářsko Templářské enklávě současné doby. Nelze se tedy divit tomu, že WTC hráli nejen pragmatickou roli Světového obchodního centra, ale také objektivní projev hlubok symboliky dotýkající se samotné podstaty zednářského systému.

       Při troše dobré vůle bychom mohli spojit aktuální stavitele WTC přímo se zednáři a asi bychom měli silnou podporu pro tento aspekt naší teorie. Ale nebudeme tak činit, nicméně předložíme jiný neméně fascinující důkaz, který spojuje architekturu WTC se světově proslulým architektem Minoru Yamasaki, který říká:

       V současné době exituje několik velmi vlivných architektů, kteří jsou přesvědčeni o tom, že všechny stavby vyzařují jistý druh energie. Jde o mužský (jangový) aspekt anergie. Tuto energie lze vědome modifikovat podle specifického architektonického projevu takové stavby. Tito architekti se dívají s vnitřním posměchem na pokusy tvořit stavby s více jemnou architekturou. Základem jejich víry a přesvědčení je tvrzení, že naše kultura e primárně odvozena z evropského pojetí architektury. Ta je položena na základech monumentálních staveb, které odrážely potřeby státu, feudálních rodin atd. Dnes je ale tento pohled nepřijatelný.  Proč? I když monumentální především evropská díla nesou v sobě prvky majestátnosti, mysticismu a síly, a to jsou nepostradatelné kvality pro katedrály a paláce, je tento trend dnes nepřiměřený. Stavby současné doby slouží ke zcela jinému účelu".

        Yamasakiova diskuze o včleňování prvků "majestátnosti", "mysticismu" a "síly" velkých katedrál do současné architektury je provokativní. A jeho specifické zdůraznění termínu "silný" je pozoruhodné. Zřetelně je v něm vnímána ozvěna kavlity jednoho z pilířů "Šalamaounova Chrámu" - pilíře Boaz (jde o levý pilíř, čili v přeneseném významu k WTC, jde o levou věž pozn. J.CH.). Je zajímavé, že 11. září letadlo letu č. 11 narazilo jako první právě do severní věže.

       Nicméně pojďme dá hledat vnitřní spojení jistého druhu symboliky v souvislosti s WTC. Yamasaki, hlavní stavitel věží popisuje jak hledal inspiraci v oblasti architektury k realizaci svého plánu:

      "Jednoho dne jsem se rozhodl, že prozkoumám architektonické pozadí starších staveb. To mne nadchlo a začal jsem těžit základní kvality, který bych mohl uplatnit v naši architektuře. A tak jsem začal s katedrálami?.."

 


Architektonika WTC a gotický sloh

       Jak sami hned uvidíte jedním z prvků, které Yamasaki použil při tvorbě věží "Světového Obchodního Centra" je sloh gotických katedrál. Je to na první pohled překvapující, ale je to tak. Otázkou je co s tím ve kutečnosti sledoval. Jde skutečně pouze o přenos fyzické podobnosti a nebo se autor pokouším sdělit něco hlubšího.

      Velké gotické katedrály v Evropě byly vybudovány poměrně v krátkém časovém období zhruba dvou set let (1134 - 1350 n.l.). Jde o ty samé zednáře, kteří do těchto staveb začlenili esoterické a tajné geometrické znalosti. V tomto duchu hovoří i Graham Hancock: "Byl to Sv. Bernard, patron Templářského Řádu, který hrál formativní roli v evoluci a šíření gotické architektoniky v těchto časech. Je možné, že ve svých výkopových činnostech na půdě Šalamounova Chrámu nalezli Templáři svitky, rukopisy a teorémy, které se vztahovaly k této stavbě samotné? Možná, že byli nalezeny starobylá tajemství posvátné geometrie a propocích, rovnováze a harmonii, které byly známé stavitelům pyramid a jiných velkých staveb starověku?"

       Jaké jiné zvláštnosti můžeme ještě nalézt v desigenu WTC, mimo očividného spojení s architektonikou gotických katedrál. Byly skutečně vtěchto stavbách zakodované parametry starobylého zednářského tajemství? Nechme proto promluvit Paula Heyera:

       "Strukturální systém pochází z I.B.M. Stavba v Seattle je působivě jednoduchá. Jde o pozlátko z prfabrikované ocelové mříže, která je tvořená sloupy o mocnosti 39 palců. Taková konstrukce je extrémně pružná a může účnně odolávat nejen klasických povětrnostním jevům, ale i takovým extrémním projevům jakým je například zemětřesení. Jde tedy o velmi lehkou, úspornou strukturu, která je vysoce účinná. Povrch stavby výborně nepřenáší silový potenciál přes podlahovou konstrukci k jádru stavby. Administrativní prostory nemají žádné vnitřní sloupce. V horních podlažích je tak k dispozici až 40 000 čtverečních stop prostoru pro administrativní komplex. Dalším významným prvkem je tedy prefabrikovaná spojitá ocel o mocnosti 33 palců, která překrývá prostor plných 60 stop směrem k jádru stavby."

       Všimněme si, že ve výše uvedeném textu se objevují jisté hodnoty. Jsou pro nás velmi podstatné. Každý kdo je jen okrajově informován o tradicí zednářství, ví jak silně lpí na jakýchkoliv rituálních projevech. Jednou z nich je i číselná forma. V textu se v souvislostí s oběma věžemi objevuje číslo 39. Vydělíme-li tedy toto číslo dvěmi dostaneme extrémně důležitý číselný kód. Je jim hodnota 19,5. Tento prvek je nejen součástí posvátné geometrie, ale v poslední době se stává zcela neopomenutelnou součástí moderní vědy. (Zjistilo se totiž, že tato hodnota nějakým pro nás zatím nevysvětlitelným způsobem souvisí s působením živé hmoty. Zajímavé je, že je velmi úzce provázané i s planetárními fenomény. Tak například nejčinnější sopka na naší planetě se nachází v jižních oblastech tichomořského tektonického zlomu se nachází na 19,58 stupni jižní šířky, nejvyšší sopka Sluneční soustavy se nachází na Marsu zhruba na 19,5 stupňů  severní šířky, známá rudá skvrna Jupitera se svým epicentrem nachází na 19,5 stupni jižní šířky této planety, stejně tak méně známá modrá skvrna Uranu se nachází na 19,5 stupních severní šířky planety. Nejvíce tzv. tmavýc skvrn na Slunci js esoustředěno okolo 19,5 stupnů severní a jižní šířky této hvězdy. Stejně tak nelze opomenout ani číslo "33". V systému zednářských loží existuje jedna velmi aktivní větev, která má co do počtu stupňů svěcení jiným způsobem vedený systém. Skotští Obřadní Zednáři tak pracují nikoliv z osmnácti stupni jak je běžné, ale z třiceti tři stupni. Najdeme-li v sobě dostatek nekonvenčnosti a odvahy, pak budeme brát faktor Ježíše spíše za jistý princip a kodovou informaci. V tom případě nelze opomenout to, že ho údajná smrt zasáhla v jeho 33 letech. V grafickém převodu je číslo tři trojúhelník a číslo třicet tři jsou trojúhelníky dva protisměrně vetknuté do sebe. To nám dává známou Davidovu Hvězdu resp. informaci o vzájemné souvztažnosti makro a mikrokosmických korespondencí s důrazem na pochopení tzv. "středové síly", která je v daném geometrickém útvaru symbolizována bodem v samém středu. Číslo šedesát je pochopitelně kritickým úhlem v rovnostranných trojúhelnících alfa tetrahedronu v kompozici proti 19,5 stupňům. Pozn. J.CH.).

       Jinými slovy zjistili jsme, že existují přinejmenším velmi zásadní indicie, které navědčují tomu, že stavitel Yamasaki se s největší pravděpodobností snažil tajně včlenit klíč Templářsko Zednářských geometrických informací do stavby WTC v těch nejzákladnějších rozměrech. Je evidentní, že velmi specifické jednotky, které nejsou součásti ani metrického systému, ani jeho anglosaské odnože.

       A tak 11. září 2001 došo k naplnění osudu ztělesné stavby architektonického génia Yamasakiho. Tato stavba s evidentními prvky templářské symboliky bude ještě velmi dlouho předmětem studia a bádání mnohých světových výzkumníků.

 


Torzo jedné z budov WTC
 
-pokračování-


(c) 2005 Richard Hoagland

(c) 2005 Jaroslav Chvátal

Translation: Matrix-2001.cz