ZÓNA ZASVĚCENÍ: Tématický okruh číslo 8. Bílá místa lidské historie: Velká Pyramida - prehistorická zbraň hromadného ničení? (OSM TYPŮ ATMOSFERICKÝCH PÁSEM A TŘI TYPY ATMOSFERICKÝCH SIL - UMĚNÍ ŘÍZENÍ "VIMANY") 29. část

Po tomto prohlášení pak dr. G. R. Josey dobrovolně rezignoval na svou funkci, a to jednak z toho důvodu, že již nemůže být před veřejností nadále zodpovědný za systematické potlačování naprosto zásadních objevů zcela měnících pohled na lidskou prehistorii, a jednak proto, že jeho diplom z archeologie a historiografie je mu dle jeho slov naprosto k ničemu, neboť prehistorické aspekty naznačují, že soudobá věda disponuje zcela falešnou a naprosto zkreslenou představou o vývoji a fungování lidské civilizace v podmínkách naší planety.

Takže v kontextu s již uvedenými informacemi by nás mohl zajímat výklad týkající se meziplanetárního cestování našich předků v rámci kterého dr. Vishwambhara říká: "Když naši předci sdělují, že dokázali létat z jedné země do druhé, z jednoho ostrova na druhý, z jednoho světa na jiný, pak jedině díky technologii zvané Vimana. Když bychom podrobně zkoumali s využitím všech možných pramenů povahu tohoto létajícího zařízení, pak bychom dříve či později museli nutně dojít k závěru, že se jednalo o velmi netradiční technologii, která dokonce disponovala prvky "stealth" (čili radarové neviditelnosti)."

Podle všeho při používání "viman" docházelo i k atmosférickým ionizačním účinkům, což by naznačovalo použití silného elektromagnetického pole, považme, v kultuře, která by podle našich představ neměla mít ani tušení například o Maxwellových rovnicích. Jenomže, co když mnohé bylo trošku jinak. Toto je krátký výtažek z prehistorického textu, který byl součástí studijní platformy potenciálních pilotů letounů typu "vimana":

"Pilot musí být dostatečně dlouho testován v oborech "antaraalaka","goodha", ale hlavně v manipulaci energetické substance "drishya" a "adrishya", tak aby létající prostředek byl podle situace viditelný nebo neviditelný. Stejně tak je požadovaná dovednost v aktivaci "proksha" a "aproksha", tak aby byla dovednost pilota schopná i jemným způsobem manipulovat s kontrakcí a expanzí energetického pole obklopujícího pilotované zařízení. Je potřeba, aby tré

Zaregistrujte se a čtěte dál,
získáte 8 dní předplatného
na zkoušku zdarma

Najděte svou cestu k transformaci s naší rozsáhlou nabídkou videí a článků, které rozšíří vaše obzory.

Diskuze byla uzamčena, již do ní není možné vkládat příspěvky.

Další díly