ZÓNA ZASVĚCENÍ: Tématický okruh číslo 9. Bílá místa lidské historie: Velká Pyramida - prehistorická zbraň hromadného ničení? (TEXTY PYRAMID A SIRIUS)

Nyní bych chtěl na moment věnovat pozornost starověkým textům egyptských pyramid v návaznosti na faktor Síria. Pouze připomínám, že základní myšlenka tohoto celého pojednání se točí kolem Velké pyramidy v Gize, o které jsem nejen já přesvědčen, že jde ve skutečnosti o unikátní prehistorický zbraňový systém vícedimenzionální povahy.  Z hlediska paleografického, ale i z pohledu paleofyziky se velmi zajímavým způsobem jeví vztah Velké pyramidy s duplikací hvězdného systému Orionu (především pak v návaznosti na hvězdu Sirius, která, jak velmi dobře víme, se nachází nedaleko hvězdné topologické hranice Orionu).

Tato veskrze unikátní korelace je přímo v textech starověkého Egypta prezentována v návaznosti na religiózní platformu „smrti – vzkříšení“. Na tomto místě bych odkázal na celou řadu esotericky odborných publikací, ale pro českého či slovenského čtenáře bude asi nejznámější publikace od Roberta Bauvala a Grahama Hancocka s názvem „The Orion Mystery“ čili Tajemství Orionu. V těchto materiálech se více či méně rozebírá myšlenka, která se opírá o tvrzení, že pyramidové stavby (nejen ty egyptské) sloužily jako paleolitické hvězdárny.

S tímto tvrzením samozřejmě můžeme do určité míry souhlasit, ale osobně mám za to, že je zde přehlíženo příliš mnoho indicií, které nás, pokud je budeme akceptovat, donesou do zcela jiných vod finálních postulátů. Zdá se totiž, že tyto přehlédnuté indicie, z nichž mnohé jsou identifikovány dr. Sitchinem, naznačují, že Velké pyramida je buď unikátní formou zbraně sama o sobě anebo jde přinejmenším o komponent, který je součástí komplexnějšího zbraňového systému.

Pojďme se tedy na některé tyto indicie podívat bližším pohledem:

  • a) Komplex prehistorických staveb v Gize je spojen s nebeským znamením (Orion), jehož primární metaforický, ale i náboženský význam jest „smrt ve všech možných podobách",

  • b) přičemž kumulace výše uvedených kvalit spojených se smrtí se geograficky soustřeďuje především do oblasti Gizy s ústředním monumentem Velkou pyramidou.

Nejdříve jsem tomu nechtěl věřit, jsa přesvědčen, že onen mytologicko – religiózní výstup ze života v návaznosti na energetické elementace Orionu a Siria jsou veskrze plošně rozšířenou vizí Starého Egypta. Jinými slovy, že se s tímto mytologickým elementem setkáme kdekoliv, ba i na území Staroegyptské Říše.

Do určité míry to samozřejmě pravda jest, ale na druhou stranu, po bližším prostudování stěžejní literatury musím potvrdit, že s blížícím se úhlem vzdálenosti ke Gize se tento starověký mytologický koncept jaksi zahušťuje a zintenzivňuje. Ve chvíli, kdy se koncentrujete na tento problém, stává se předmětná anomálie více než zjevná.
V tomto ohledu je třeba mít neustále na mysli, že tzv. „egyptské mýty“ (alespoň tak nazýváme jisté historické písemné, ale i obrazové artefakty) byly a vlastně stále jsou dědictvím nesmírně vzdálené starověké civilizace, v jejichž prostředí to, co my s odstupem a s absencí mnohých souvislostí považujeme za mýty a bereme s notnou rezervou, bylo přísně vědeckého charakteru zjevně se zcela jinou interpretací.

Takový přístup ale vyznačuje zcela neortodoxní pohled na věc, jehož součástí je pochopitelně i představa, která říká, že staviteli Velké pyramidy a podobných artefaktů nebyli samozřejmě staří Egypťané, ale jakási nám prozatím neznámá kultura podstatně staršího data. Z úhlu takového pohledu pochopitelně vyplývá celá řada silně nekonvenčních premis ryze fundamentálního charakteru. Například přijímáme odvážné tvrzení, že Egypťané nebyli autoři, ale „pouze“ ti, kteří stejně tak jako my v současné době interpretovali (po svém) to, co už tu dávno bylo.

Z toho zase vyplývá fakt, že pokud se v naší analýze máme dobrat více k podstatě věci, nemůžeme si nikdy vystačit pouze se známou staroegyptskou interpretací (již z toho důvodu, že jde zase z jejich pozice jen a pouze o interpretaci, která může být, světe div se, veskrze mylná).

Nikdo z nás – hledajících současného světa prostě neví, jak velké rozdíly v intelektu, vnitřním spirituálním potenciálním vědomí, duchovní logice, emoční logice atp. byly mezi Tvůrci a Staroegyptskými Interprety. Již z tohoto důvodu je zřejmé, že by nadějným východiskem pro nás byla možnost sdílet informační potenciál přímých Tvůrců, ale i přesto se budeme více či méně potýkat s paradigmatem rozdílnosti ve všech těch výše vyjmenovaných a dalších kvalitách našeho a Jejich vědomí. Nicméně se v tomto pojednání maximálně vynasnažíme přiblížit se podstatě věci, a to navzdory existenci potencionálních bariér, které na nás mohou čekat.

Zecharia Sitchin je všeobecně známý výzkumník, který se stejně jako například Immanuel Velikovsky pohybuje na okraji vědeckého a pseudovědeckého území, kdy na základě velesnaživé jazykové analýzy starověkých textů usiluje o dalekosáhlou hypotetickou rekonstrukci historického vývoje jakési starověké původní (pramateřské) civilizace, která navíc má své kořeny v pláních mimozemského původu.

Bohužel co se týče středního a blízkého východu, je více než zřejmé, že jeho práce mají obrovské množství mnohdy i velmi fatálních trhlin a nedostatků. Osobně jsem (a nejsem zdaleka sám) minimálně v 80-ti % jeho závěrů velmi skeptický.

Ovšem tento můj pohled na věc se nedotýká zdaleka celého segmentu jeho práce. Jsou jisté vyhraněné oblasti jeho práce, kde jsem naopak zcela jiného názoru. Zde mám na mysli především výzkum staroegyptské kultury. V tomto ohledu mne skutečně fascinuje jeho brilantní analýza pyramidových textů, ve které je jednoznačně Velká pyramida definována jako nástroj zbraňové platformy hromadného ničení. Velmi cenný na této skutečnosti je fakt, že k podobnému názoru zcela nezávisle došlo hned několik výzkumníků v různých časech (Schwaller de Lubitz, Sitchin, Joseph Farrell nebo Christopher Dunn).

A je to právě posledně jmenovaný, který se z pozice vědce – inženýra snaží ve svých vlastních materiálech prokázat takové technologické funkce Velké pyramidy, které by jasně poukázaly na to, že tento monument byl a je unikátní exotickou zbraní.

Mimochodem, pokud se budete dívat na panteon Gizy z určité výšky, tak abyste pod sebou měli možnost podrobně sledovat veškeré větší či menší starověké artefakty, po určité době s překvapením zjistíte, že se ve skutečnosti díváte na jakýsi neuvěřitelně velký, ale precizně propracovaný elektronický tištěný spoj. Tento obraz je tak silný, že k tomuto dojmu dojde prakticky každý předem nezaujatý pozorovatel. Sám jsem si to několikrát na vlastní kůži vyzkoušel.

Zechária Sitchin, ale i další výzkumníci během analýzy „textů pyramid“ dochází k závěru, který říká, že pokud je Velká pyramida (a případně i jiné pyramidové soustavy) pravěkou zbraní hromadného ničení, pak jde zcela jistě o faktor celoplanetárního rozsahu a z tohoto důvodu bychom se neměli pouštět do izolovaného studia se zaměřením čistě na starověkou kulturu a zde pak místně pouze na gízský panteon.

Metodika našeho studia tedy musí nutně zahrnout:

  • a) Existenci fragmentů či indicií dotýkajících se pokročilé fyziky nebo inženýrských principů i v jiných starověkých textech geograficky vázaných na jiné planetární lokality.

  • b) Pak ve vzájemném porovnání zjistit, nakolik jsou tyto případné indicie vzájemně konzistentní (případně se doplňující).

  • c) Zda nejsou tyto principy (na které by měly systémově poukazovat nalezené indicie) ukotvené v Gize (ale případně i na jiných místech planety) takovým způsobem, který naznačuje jejich militarizaci či militární zaměření

A ještě k bodu „b“. Současný výzkum totiž skutečně zjišťuje, že mytologické odkazy formované různorodým způsobem především u civilizací v oblasti Indu, Sumeru, Střední a Jižní Ameriky, nemluvě o některých severoamerických indiánských tradicích nebo afrických tradicích či odkazech polynéského nebo orientálního původu v sobě nesou stopy po existenci globální vysoce sofistikované civilizace zřetelné technologické koncepce s globálním dopadem na celou planetu. Toto zjištění by samo o sobě prezentovalo fakt existence vysoce pokročilé paleofyziky se stopami prakticky na kterémkoliv kontinentu současného světa.

Konečně, v následujících pasážích se o tom přesvědčíme cílenou analýzou egyptských, sumerských, řeckých a sanskrtských textů.

Diskuze byla uzamčena, již do ní není možné vkládat příspěvky.

Další díly