Nikola Tesla a odhalení skrytých souvislostí. Dozvíme se někdy pravdu o utajovaných okolnostech jeho výzkumu a výzkumu jeho následovníků? (5)

Cassidy Kerry

Cassidy Kerry

autor

26.09.2008 Tajné projekty

          Vážení přátelé v následující části tohoto seriálu se přeneseme do historie relativně nedávno minulé a podíváme se na zajímavý rozhovor, který byl uskutečněn 29. října 1957 na stanici "Radio WORR". Redaktor Long John se kladl otázky Otisovi Carrovi a Normanovi Coltonovi. Pojďme se tedy přenést do tehdejší nemírně zajímavé doby, alespoň co se týče našeho případu. "Jmenuji se Long John a v následujícím rozhovoru se budu ptát dvou nesmírně zajímavých mužů - Otise Carra a Normana Coltona, který tvrdí, že sestrojili létající zařízení, diskovitého designu fungující na principu který doposud nebyl vědecky publikován a podle všeho překonává veškeré očekávání. Tito dva vědci jsou podle jejich slov schopni takové létající plavidlo sestrojit kdykoliv v ceně zhruba 20 milionů dolarů. Osobně musím říci, že poté co jsem po několik hodin těsně před tímto rozhovorem s uvedenými lidmi diskutoval a to nejen na toto stěžejní téma, ale dostali jsme se i k mnohým jiným věcem, nemám důvod nevěřit tomu, co jsem se dozvěděl. Pravda, i když pro klasické zastánce ortodoxního přístupu k vědeckým tématům to může dělat potíže. Otis T. Carr je inženýr, objevitel a konstruktér uvedeného zařízení a pan Norman Evans Colton je ředitelem "Sales Engineering", které reprezentují firmy "O.T.C. Enterprises". V dnešním rozhovoru bych se chtěl dotknout především podrobností týkající se vývoje daného zařízení a jeho základních technických aspektů, které budou posluchače jistě zajímat. Jsem přesvědčen, že mimo to dotkneme je celé řady dalších zajímavých témat.

 

L.J.: Pane Carr, před nějakým časem mi jeden z našich posluchačů zaslal brožuru, která byla vydána  "O.T.C. Enterprises". Jde o velmi pěkně zpracovaný a inspirující materiál, ve kterém nabízíte možnost sestrojení kosmického plavidla, prakticky jak se říká "na zakázku" za 20 milionů dolarů. Když jsem si to přečetl, nemohl jsem uvěřit vlastním očím, a proto jsem se nejdříve spojil s ředitelem panem Coltonem a pak se obrátil i na vás s žádostí o tento rozhovor dnes ráno. Ovšem dříve než si budeme povídat o onom zvláštním plavidle, které jak jsem pochopil, hodláte vyrábět, rád bych se vás zeptal ještě na pár jiných otázek.

Tak především. Věříte v existenci technologických prostředků případných jiných inteligencí v prostředí naší planety?

Otis T. Carr: Ano, věřím, že v prostředí naší planety existují tyto neidentifikované objektu zřejmě fungující na jakési elektrifikační bázi. Nejen já, ale i mnozí jiní z mé vývojové skupiny spatřili při různých příležitostech celkem tři tyto objekty.

 


Vlevo právní zástupce státu Oklahoma William Berry, uprostřed Otis Carr a vpravo jeho právní zástupce Hubert Gibson

 

L.J.: Pane Carr, vy říkáte, že jste na vlastní oči viděl tři takové objekty. Spatřil jste je ve vzduchu. Vznášeli se nad nějakým specifickým místem?

Otis T. Carr.: Pohybovaly se velkou rychlostí vzduchem a rozhodně pracovaly na specifické elektrifikační bázi. Vím, o čem mluvím, jelikož můj tým již několik let vyvíjí analogický pohon, se kterým máme bohaté zkušenosti. Prostě jsme velmi dobře rozpoznali to, co jsme na obloze viděli.

 

L.J.: Dobře, říkáte, že tyto objekty fungují na principu určitého druhu elektrifikace. Naši čtenáři jsou laici a tento pojem je pro ně velmi obecný. Jakým způsobem tedy jsou tato plavidla řízená? Můžete být konkrétnější?

Otis T. Carr: Pochopili jsme, že je třeba přísně dodržovat jisté konkrétní principy, které jsou charakteristické pro naši atmosféru a principy, které jsou charakteristické pro otevřený kosmos. Nutno ovšem podotknout, že charakter těchto principů v dnešní době stále zůstává vůči ortodoxní vědě stále spíše v pozici více či méně exotické. V souvislosti s tím, jsme pochopili, že je potřeba umět překročit celou řadu vžitých mechanistických předsudků. Existuje samozřejmě několik možností jak diskovitý letoun tohoto typu ovládat. Může to být například "Helo systém". Tři objekty, které jsme měli možnost sledovat v letech 1951 - 1952 se svým technickým základem velmi blíží tomu, co v současné době vyvíjíme.

 

L.J.: V jisté chvíli jste zmínil "Helo systém"?

Otis T. Carr: Jde o specifický systém "kruhové rotace", který může být využit jako pohonná energie pro takový typ tělesa.

 


Vlevo Wayne Aho a Otis Carr nad dokumenty, osoby vpravo jsou neznámé

 

L.J.: Dobrá, ale v čem je váš vynález odlišný od klasických neidentifikovatelných létajících objektů diskovitého charakteru?

Otis T. Carr: Na tuto otázku lze jen těžko odpovědět. My jsme pochopitelně neměli možnost zkoumat tyto objekty na obloze. Nemůžeme to pochopitelně říci s jistotou, ale cítíme, že technologický princip pohonu a řízení těchto plavidel je prostě stejný. Forma našeho experimentálního tělesa je postavena na využití vzájemných vztahů mezi principem gravitace, elektromagnetismu a elektromotorické síly včetně emitace energetických polí z těchto fyzikálních vztahu vznikajících.

 

L.J.: Stále nerozumím jednomu slovu ve vašem vyjádření. Jde o pojem - "elektrifikace".

Otis T. Carr: Ano, jde o určité slovní zjednodušení nahrazující technicky komplikovanější definice, ale v podstatě máme tímto pojmem na mysli elektrifikovaného vysílače (odesílatele). Jde o centrální elektrické jádro. Mohli bychom to také nazvat velmi specifickým typem "akumulátoru" se schopností koncentrovat elektromotorickou sílu.

 

L.J.: Můžete nám podrobně popsat základní principy fungování technického jádra vašeho dopravního prostředku?

Otis T. Carr: Samozřejmě. Ale ještě jednou bych chtěl upozornit na fakt, že se v tomto případě pohybujeme ve zcela jiném rozměru chápání fyzikálních zákonů přírody.

-pokračování-


(c)2008 Project Camelot

(c)2008 Translation: Alhambra

Inspirativní stránky: http://www.alternativescience.com/eric-laithwaite.htm

                                   www.americanantigravity.com/articles/112/1/Hutchison-Effect-Video/Page1.html

Další díly