Temná mise NASA, aneb skryté praktiky zatajování a manipulace směrem k veřejnosti (10)

Hoagland Richard

Hoagland Richard

autor

20.05.2008 Rozhovory

          Nezávislý internetový magazín Matrix-2001.cz svým příznivcům přináší unikátní rozhovor s autorem světového bestselleru "Dark Mission" panem Richardem Hoaglandem. Tento rozhovor byl v rámci "Projektu Camelot" uskutečněn v prosinci roku 2007 (jde tedy o velmi čerstvý a hlavně aktuální materiál) v Albuquerque, Nové Mexiko. V písemné podobě má bezmála 70 stran textu a Matrix ho zprostředkuje v plnném znění. Na jeho konci budete mít možnost shlédnout tento rozhovor ve video záznamu. Richarda Hoaglanda se ptá jeden z autorů jmenovaného projektu paní Kerry Cassidy. Vážení přátelé již v minulosti v několika reportážích jsem poukazoval na vrcholný význam výše uvedené knihy pana Hoaglanda, kterou napsal společně se svým kolegou Mike Barou. Materiál poukazuje na temné praktiky americké agentury NASA včetně systematického zatajování nesmírně zásadních skutečností před světovou veřejností. Tento rozhovor vám umožní lépe pochopit jisté skryté souvislosti spojené s prezentovaným tématem. Jsem hluboce přesvědčen, že informace zde uvedené budou skvělým přínosem pro Váš osobní rozvoj a aktuální přehled v nastíněném tématu. V současné době nezávislý internetový magazín Matrix-2001 připravuje překlad dalších nesmírně zajímavých rozhovorů na aktuální témata - např. s panem Valeri Uvarovem, Davidem Wilcockem, dr. Chernobrovem, Lucou Scantamburlou a dalšími. Máte se tedy na co těšit.

 

Hoagland: Když jsem byl v CBS, jel jsem na Mys a měl jsem obrovský fotoaparát, který pro mě sestavil jeden z hlavních fotografů v týmu reportérů. Pracoval na volné noze. Pracoval pro AP (Associated Press), pracoval pro Newsweek, People Magazine, a spoustu dalších.

On skutečně sestrojil ten ohromný fotoaparát, který vypadal jako zbraň, a já jsem s ním takhle zamířil, se spouští, která spustila ten 35mm fotoaparát s tímhle speciálním filmem a nafotil jsem záběry startu Saturnu 5, na Apollo 8, první misi na Měsíc.

CBS mne pak převezla vrtulníkem z New Yorku do Bostonu, kde byla laboratoř a hned do laboratoře a Charlie, můj přítel Charlie Wykoff vyvolal ten film a já jsem se díval.

Potom jsem letěl vrtulníkem zpátky do New Yorku a dali jsme ten film do vysílání, abychom ukázali, jak vypadá start Saturnu 5 s tímto neuvěřitelným, barevným super-filmem s rozšířeným rozsahem, který NASA tajně vyvinula, aby ho s sebou vzali na Měsíc. Poté zničili laboratoř, která byla vybudována výhradně za účelem výroby tohoto filmu.

 

Kerry: NASA zničila tu laboratoř?

Hoagland: Ano, NASA tu laboratoř zničila. Tedy, Kodak na rozkaz NASA. Protože Charlie byl požádán, aby ten film odevzdal Kodaku v rámci vyhodnocení pro případné umístění filmu na trh, takže vy a já bychom v zásadě mohli mít... je to ten Gold film, který je dnes komerčně dostupný v obchodech.

Je to verze Charlieho barevného diapozitivového super-filmu s širokou expoziční pružností. Vzali si ho na měsíc. Použili ho pro nafocení záběrů první generace s těmi fotoaparáty Hasselblad. Pak ho přivezli zpět do temných komor v Houstonu a udělali přechodné generační kopie a snímky, a v temné komoře byly odstraněny všechny ty problematické ruiny. To je důvod, proč je tento snímek tak důležitý. Protože toto je z první produkce, nezměněný snímek, z něhož není nic odstraněno.

 

Bill: To byl ten barevný kino film, o němž jsem se zmiňoval u Apollo 11, který nebyl použit, ale mohl býval být. Říkám to správně?

Hoagland: No, oni měli barevný fotoaparát/kameru a měli černobílý fotoaparát/kameru. Použili pouze černobílý a použili jej s módem snížené citlivosti, protože kdyby jej bývali použili v originálním módu, který vytvořil Westinghouse, býval by ukázal ruiny za Apollo 11. To je mimochodem důvod, proč původní záznamy Apollo 11 "zmizely". Netroufají si uvolnit je. Dokážete si představit, co bychom na nich s moderní počítačovou technologií našli?

 

Kerry: Jistě.

Hoagland: Kromě těch šerých postav tančících kolem Měsíce. Dokonce i na těchto snímcích, pokud víte, co hledáte, jsou náznaky. Ale je zde ten enormní prvek přesvědčivé schopnosti něco popřít. Protože lidé mohou říct: "Á, to je jen špatná fotka. Špatné světlo". Takže není žádný důkaz.

Tohle je zvětšený detail, kde je vidět Mitchell a ukazuje také, kde jsme to udělali a ukazuje ten úžasný 3D geometrický útvar ze skla. Říkáme tomu "Mitchell pod sklem". A stejně, když jsem s ním mluvil v programu Bell a probírali jsme to, tvrdil, že nic neviděl.

A tehdy u mě prošel, protože jsem se domníval, že tento problém má částečně co dočinění s faktem, že to skutečně vidět nemohl. A toto je detailní záběr ukazující něco, čemu říkám průstřel. Všimněte si, celá ta 3D geometrie, ta ohromující 3D mřížka. Vidíte ty zářící schody z nádherného skla a přeexponovaný povrch měsíce. Protože nezapomínejte, toto je velmi potemnělé. Toto má pravděpodobně hustotu cigaretového kouře. Je to tak jemné, protože to bylo šleháno a šleháno a šleháno k smrti neustálým mikro-meteorickým deštěm. Takže po kdoví kolika milionech let téměř nic nezůstalo. Ale zůstalo dost na to, aby mohli udělat záběry a přivézt je zpět domů.

 

Kerry: Dobrá, ale abychom se vrátili k Billově otázce, proč by zanechávali jakékoliv stopy? Chtějí, aby to někdo našel? Chtěli, abyste to našel vy?

Hoagland: Nechte mě pokračovat v logickém sledu a dostaneme se k tomu. Toto je  světelná křivka lidské vizuální citlivosti. Naše vizuální citlivost vrcholí v místě, které se nazývá žluto-zelená, kde mimochodem vrcholí solární spektrum, takže to zřejmě není náhoda. A jak vidíte, jak se posunujeme směrem k červenému konci spektra, dostáváme se opravdu až sem dolů. To je křivka citlivosti. Tohle je 100% a tohle by byla nula. Takže je to skutečně úplně dole v šumu a jak se dostáváte k modré a fialové, začíná to být opravdu plné šumu. Takže opravdu nevidíte, na nízkých světelných úrovních, moc z toho, co je v modré a červené. Trochu něco můžete vidět v zelené.

 

Ale film má, samozřejmě, velmi odlišnou citlivost. Takže teď se dostáváme k astronautům. Každý astronaut byl vybaven, jak nám bylo řečeno, zlatavou clonou navrženou kvůli ochraně před UV světlem. Jako polaroidní sluneční brýle, nebo něco takového.

 

To je další NASA lež. Mohu to dokázat. Sledujte. Takže, když se podíváte na křivku propustnosti zlaté na plastu a podíváte se na spektrum a podíváte se na zlatou helmu, ukáže se, že zlatá potlačila veškeré viditelné vlnové délky jasného lunárního povrchu pod zářícím jasným slunečním světlem - a umocnila modrou.

Účel: že tyto helmy jim ve skutečnosti umožnili sledovat povrch měsíce a spatřit ruiny dómů, takže mohli zamířit své fotoaparáty/kamery na těle na jakékoliv konkrétní místo, aby získali záběry ruin, které jsou všudypřítomné všude kolem, takže absolutně není možné, aby nasměrovali kameru někam, kde nebyly ruiny.

Neboť oni byli uvnitř prastarého zničeného dómu ze skla - toto je panorama 360ti stupňů, převzaté z jednoho z panoramat, které zachránil  Ken Johnston z původních snímků - a vidíte, že většina těch věcí je na západ, zpětný rozptyl. Všimněte si té geometrie zde.

 

A potom, jak posunujete fotoaparát na sever, to je kde - a tady je opět Mitchell - to je kde byla ta mřížka, kterou jsme si ukázali v detailu - a pak se podíváte směrem ke slunci támhle a směrem na jih, tam je toho mnohem méně. Vidíte, že to je téměř temné, tak by to bylo, kdyby tam nebylo žádné sklo. A pak nakonec znovu zpět na západ, kde se to začíná sestavovat v něco, čemu říkáme zpětný rozptyl, kde je toto světlo zpětně odraženo.

Takže toto panorama, převzaté z původního snímku NASA, zachráného Johnstonem před zničením před 30 lety - nějak tento snímek ví, kde je slunce. A je naprosto vyloučeno, aby to zavinila nějaká souhra okolností způsobená chemií, vývojem, špatným osvětlením, průnikem světla nebo čímkoli jiným - chci říct, průnik světla by byl směrem ke slunci, ne? Proč je největší část zpětného záření na obloze přímo naproti slunci, jak soudím podle stínu astronauta? Jinými slovy, přímo jeho tělo zastiňuje objektiv fotoaparátu a brání mu v tom, aby viděl jakékoliv sluneční světlo.

 

Bill: Dobrá, vím, že někteří lidé, kteří toto sledují, budou chtít, abychom vám položili tuto otázku a oni chtějí slyšet vaši odpověď. Tedy: někteří lidé říkají, že jste odhalil konspiraci, ale prý jste neodhalil tu pravou. Protože to, co zde máte, jsou důkazy bývalých staveb, které jsou dílem kinematografie v nevadské poušti, jako v Truman Show. A to je to, co bylo ve skutečnosti udržováno v tajnosti. Takže, tohle není hloupá otázka. Ale jsem si jistý, že na ni dokážete odpovědět.

Hoagland: (směje se) Toto velmi detailně rozebíráme v knize. Dle mého uvažování je nulová pravděpodobnost - a já zřídka používám slova 'nulová pravděpodobnost' - že přistání na měsíci byla nahraná. Vzhledem k celé politice, vzhledem ke starému příběhu nacistů a k tomu, co hledali, vzhledem k von Braunovi, vzhledem k záležitosti Kennedy-Chruščov. Proč bychom do toho šli, kdyby tam nebylo nic pro co jít?

- pokračování -


(c)2007 Richard Hoagland

(c)2007 Projekt Camelot

(c)2008 Translation: Adriana Křížová

Další díly