Temná mise NASA, aneb skryté praktiky zatajování a manipulace směrem k veřejnosti (9)

Hoagland Richard

Hoagland Richard

autor

14.05.2008 Rozhovory

         Nezávislý internetový magazín Matrix-2001.cz svým příznivcům přináší unikátní rozhovor s autorem světového bestselleru "Dark Mission" panem Richardem Hoaglandem. Tento rozhovor byl v rámci "Projektu Camelot" uskutečněn v prosinci roku 2007 (jde tedy o velmi čerstvý a hlavně aktuální materiál) v Albuquerque, Nové Mexiko. V písemné podobě má bezmála 70 stran textu a Matrix ho zprostředkuje v plnném znění. Na jeho konci budete mít možnost shlédnout tento rozhovor ve video záznamu. Richarda Hoaglanda se ptá jeden z autorů jmenovaného projektu paní Kerry Cassidy. Vážení přátelé již v minulosti v několika reportážích jsem poukazoval na vrcholný význam výše uvedené knihy pana Hoaglanda, kterou napsal společně se svým kolegou Mike Barou. Materiál poukazuje na temné praktiky americké agentury NASA včetně systematického zatajování nesmírně zásadních skutečností před světovou veřejností. Tento rozhovor vám umožní lépe pochopit jisté skryté souvislosti spojené s prezentovaným tématem. Jsem hluboce přesvědčen, že informace zde uvedené budou skvělým přínosem pro Váš osobní rozvoj a aktuální přehled v nastíněném tématu. V současné době nezávislý internetový magazín Matrix-2001 připravuje překlad dalších nesmírně zajímavých rozhovorů na aktuální témata - např. s panem Valeri Uvarovem, Davidem Wilcockem, dr. Chernobrovem, Lucou Scantamburlou a dalšími. Máte se tedy na co těšit.

 

Bill: A co třeba nějací mimozemští návštěvníci?

Hoagland: To nevíme. Opět - já pracuji se skutečnými údaji, na které si můžu sáhnout. Nedělám fenomén UFO. Protože já jsem závislý na příbězích. Když závisíte na příbězích, jste vydáni na milost někomu, kdo vám ten příběh vypráví. Pokud se spoléháte na opravdové, zadokumentované důkazy, uložené v archivu, odkud si je kdokoli může stáhnout, je to něco docela jiného. Takže, já poslouchám příběhy, podrobím je křížovému porovnání s údaji, nicméně jsme vázáni na data. A právě toto odlišuje Enterprise od všech ostatních, kteří se pokoušejí dělat tuto věc. My máme data.

 

Kerry: Dobrá, takže antropomorfně vypadají jako my?

Hoagland: Ano.

 

Kerry: A co to má společného s tím, co nalézáte na měsíci?

Hoagland: Hned se k tomu dostaneme. Vždy se snažím dostat na nějaké místo. Takže zpět k hlavě robota. Proč robot vypadá jako my? Mohl by vypadat jako cokoliv. Mohl by vypadat jako R2D2 [čti: ár tú dý tú]. Vzpomínáte, R2D2 vůbec nevypadal jako my. Je roztomilý a skoro jako malá popelnice, víte, s blikajícími světélky a zářením a s tím vším.

Víte, on vypadá jako C3PO, což byl antropomorfní robot s lidským vzhledem. Takže skutečnost, že Apollo letělo na Měsíc a to všechno - Apollo 17, Gene Cernan a Harrison Schmidt, oni to mohli vidět. Oni to mohli sebrat. Mohli to přivézt zpět na Zemi v rámci svého pověření. Žádnou z těchto skutečností zatím neznáme, protože oni nemluví.

 

Kerry: Dobrá, proč zde máme fotografii téhle věci?

Hoagland: Existuje 15 fotografií.

 

Kerry: Já vím, ale - dělali ty fotografie oni?

Hoagland: Oni udělali ty snímky. Uvědomte si, že když děláte fotky na Měsíci, nedíváte se skrze hledáček. Fotoaparát byl připevněn k jejich hrudi. Faktem je, že jediný způsob, jak zaměřit fotoaparát je udělat to svým tělem ve skafandru. A vy sedíte za sklem...

 

Kerry: Hasselblad.

Hoagland: Hasselblad. Velice kvalitní fotoaparát, ale vy se nedíváte na  záběr. Oni sledují scenérii a dělají záběry pohyby svého těla, takže oni to ani nemuseli nutně vidět, bylo to příliš daleko. Jde o dno kráteru velikosti fotbalového hřiště.

 

Kerry: Dobře, kdo to tedy objevil?

Hoagland: Byl jsem to já.

 

Kerry: Vy?

Hoagland: Já jsem první člověk, který to našel. Samozřejmě. Co si vlastně myslíte? To je přece důvod, proč jste tady, ne?

 

Kerry: (směje se)

Hoagland: To je přesně to, čím se tu zabýváme! Přečtěte si knihu!

 

Kerry: (směje se ještě víc) Vy jste nalezl hlavu robota na spodku fotografie...

Hoagland: Na 14 fotografiích. Bylo to vyfotografováno znovu a znovu a znovu a znovu v rámci panoramatické sekvence. Získali jsme dvě kopie filmu - nejen internetovou verzi, ale film, (což jsou opravdu mizerné kopie, které nám byly zaslány), a zvládl jsem udělat počítačové srovnání robota s C3PO.

Podařilo se mi vzít dva z těchto záběrů a velmi opatrně je přiložit na sebe, jeden přes druhý. Jde o běžnou fotografickou techniku pro zesílení signálu a vyrovnání šumu. Protože každá fotografie má šum.

Pokud toto vykonáte, matematická rovnice říká, že srazíte šum druhou odmocninou z čísla, které je počtem snímků, které můžete úspěšně a důkladně superponovat. Nakonec, měli jsme 14 snímků na hraní.

Potřebuji vyšší rozlišení, ale trochu jsem si pohrál na počítači i s těmito záběry a dostanete zajímavé výsledky. Ty dva snímky, což byl ve skutečnosti film, který jsme použili, se nám tedy podařilo přiložit na sebe a v tu chvíli nám vyskočily oči z důlků.

Kruhové duhovky, fotografické oči, to mi říká, že toto není suchopárná lidská bytost, ležící tam na měsíci, jeden z lunárních kolonialistů, o kterém jsme se v jednu chvíli domnívali, že tam je . Toto je uměle vytvořená forma života, robot.

 


Nazvali jsme to "Data hlava." Nevypadá jako Data. Spíše to vypadá jako C3PO. Což otevírá celou bránu k otázce - co ví George Lucas a kdy se to dozvěděl? A jestli chcete, já do toho půjdu a to se vám opravdu zkroutí obočí.

Protože my máme více údajů o tom, že Lucas je až po uši namočený v celém tomto zajímavém příběhu i zápletce a konspiraci. A to je důvod, proč je George Lucas tak úspěšný s těmi filmy. To není náhoda.

 

Kerry: Dobře, takže, já do toho chci jít, ale není moc čas jít do toho... Bille?

Bill: Richarde, mám otázku, jestli můžu, vím, že se na to ptali jiní lidé. Dokázal jsem pochopit, jak se Data hlavu podařilo náhodně zachytit na filmu, vzhledem k tomu, že to bylo docela daleko a oni nesledovali, co se děje s jejich Hasselblady...

Hoagland: 14krát.

 

Bill: ...ale ty obrovské stavby, které jste identifikoval na vašich fotografiích, ty by jistě byly bývaly na pozadí dříve než astronauti udělali tyto snímky. Proč by dovolili, aby tyto obrazy byly na pozadí, když jediné, co museli udělat bylo udělat tu fotografii jiným způsobem?

 



Hoagland: Toto je fotografie udělaná z Apollo 14. Je to snímek vyfocený Alanem Shepardem, který byl velitelem. Když se podíváme na sever, je tam Edgar Mitchell, se kterým jsem toto všechno probíral v roce 1996 v programu Art Bell. Tady je Mitchellův stín. A zde je ten neuvěřitelný dóm na pozadí klenoucí se nad Mitchellem, který o něm zjevně nemá ani tušení.

A tady je vložená oblast, kde - protože já mám originál tohoto neocenitelného snímku, jenž byl zachráněn před záměrným zničením NASA, myslím, že v roce 1971, džentlmenem jménem Ken Johnston, uložen po 30 let a poté mi byl fyzicky předán v Seattlu v roce 1995. Vložil jsem ho do PC snímače (který byl tehdy  dost primitivní ve srovnání s tím, co máme dnes k dispozici), oskenoval jsem ho, zvýšil jasnost, a výsledek ještě jednou... a bingo! Vyskočila z toho tahle úžasná geometrie.

 


Když jsem udělal detail, abych to mohl oskenovat při stále větším a větším rozlišení, nalezl jsem po sobě jdoucí séerii vskutku ohromujících detailních verzí toho, co bylo na snímku. Můžete si všimnout, že na horizontu je toto vedlejší lešení, že tam jsou hranaté podpěry, které vedou šikmo dolů odněkud z dálky.

Jsou tam víceúrovňové 3D příčné výztuhy. Tady je něco, co vypadá jako průstřel v předním okně auta. Jako jsem udělal já 45 - takže sklo je úplně roztříštěné, všude kolem je rozptýleno světlo. Všimněte si té barvy. Ta barva je skutečná . Toto je ponořeno ve vrstvách modré emulzní barvy mnohavrstvého Ektachromu původního ASA 64 filmu, který měli s sebou na měsíci a udělali na něj všechny tyto záběry.

 


Nedělali klasické snímky. Dělali diapozitivy. Poté, v temné komoře udělali pomocné snímky a v temné komoře, abych odpověděl na vaši otázku, Bille, odstranili všechny ty dobré věci. Jednoduše to odstranili v temné komoře.

 

Bill: Ale na první misi neměli barevný film...

Hoagland: Ne, měli. Ne, ne, ne, měli barevný film. Ve skutečnosti měli vynikající barevný film. Což je docela jiný příběh. Vlastně jsem znal člověka v EG&G, který ho vynalezl. Sledoval jsem jeho používání. Ve skutečnosti jsem já sám měl cívky toho filmu, abych je sám použil.

- pokračování -


(c)2007 Richard Hoaglanad

(c)2007 Project Camelot

(c)2008 Translation: Adriana Křížová

Další díly