UFOlklor: II. UFO, vúdú & magické počítače (4)

San

San

autor

22.12.2017 Ufo

Oblasti transcendentálního id je možné zmapovat a tak získat svého druhu geografii, vlastně psychografii, objevit klíče k „normálnímu“ i „alternativnímu“ universu transcendentálního id, a odtud i k celé otázce „radiopsychografie UFO.“

Vúdú je vnímáno jako komunikační energie z gnostického UFO. Operuje prostřednictvím devíti magických těl, která jsou „skafandry“ iniciační fyziky. Fundamentální elementární energie se měří pomocí základních jednotek. Tyto jednotky jsou základními složkami magické energie. Wilhelm Reich jim říkal „biony“ a našel v nich úspěšné vysvětlení původu živých těl. Jsou to živoucí formy elementární energie.

Černý mág komunikuje pomocí bionů od prvního až k devátému stupni systému orákula. Tyto mysteriózní biony jsou v zásadě sexuálně magické jednotky. Mají vědomí jak individuální, tak i kolektivní. „Na místě“ je udržují tatvy. Každá úroveň elementární energie se zesiluje prostřednictvím vúdútronického systému v rámci sil černých i červených chrámů, protože rezidua těchto archaických chrámů atlantské magie stále ještě vysílají svoji energii. Jisté vady lze ošetřit toutéž metodou vúdútronického systému vysílání. Případně tak může být stabilizována energie a synchronistické pole vykáže zdokonalení. Jistá cvičení se dají využít k rozvoji pozitivnějších aspektů bionů vayu-tatvického[25] elementárního pole.

Červený chrám prvního řádu je možno užít k přenosu magického léčení obnovením správné rovnováhy tohoto pole. Jde o úplně stejnou metodu uplatňovanou lidmi z UFO ke svému léčení, jakož i k regeneraci samotných UFO, neboť tato síla se nepřetržitě sama obnovuje a je soběstačná. Jde o jednu z pohonných látek UFO. Metody aktivace bionů vycházejí z velmi prastarých forem afroatlantské černé magie. Tyto magické metody se uchovaly v rituálech vúdútroniky a v metodách magnetického materialismu používaných těmito mágy. Jediným účelem těchto magických systémů bylo otevřít ty nejhlubší a nejzevnější světy nacházející se v hlubších magických vrstvách psyché. Obyvateli těchto hlubin jsou biony a některé z nich dosáhly docela pozoruhodné úrovně magické kultury.

Bienecke: Tříhlavý drak aneb Pýthón (1600)

Existuje například rozsáhlé magické universum zabydlené vysoce vyvinutými biony, které mají svoji vlastní kulturu, vědu a formy magické gnose. U některých jedinců jsou biony či vesmířané aktivní pod fenoménem „mnohočetné osobnosti.“ Biony však nelze považovat za čistě pasivní energie. Sami sebe si uvědomují a v mnoha ohledech jsou velmi pokročilí způsobem lidstvu dosud neznámým. Říkat jim „elementálové“ by jedině mátlo s ohledem na jejich komplexnost. Lépe by bylo je označit za vzrušující osobnosti přebývající uvnitř elementárních substancí a polí.

Nejlépe se aktivují jistými psychosexuálními a magickými operacemi. Vúdútronika je jedním z prostředků k jejich stimulaci a kontaktování. Jejich ideálním domovem jsou černé a červené chrámy atlantské magie ukrývající se v jiné dimenzi, jíž však můžeme dosáhnout pomocí magické psioniky. Neměly by se zaměňovat za dévy nebo duchy (bohy) přírody, protože jsou to vesmířané přicházející v UFO a vstupující do myslí kontaktovaných osob.[26] Pro tyto vesmířany sestává celý proces magického uskutečnění v transformaci lidí ve vesmírné bytosti, bytosti z talířů, lodí a jiných UFO fenoménů.

Cleon Peterson: Bílá vlajka (Černí muži z UFO)

Cleon Peterson na svém obrazu White Flag ztvárnil obraz „mutantů z Yuggothu“ nebo „Černých mužů z UFO“, přičemž zkoumá napětí mezi vědomým egem a potlačeným „stínem“, nevědomou oblastí psyché, kde se personifikuje a nabývá na intenzitě potlačené sebepoznání. Dvojnásobný hákový kříž složený z temných a světlých figur ukazuje, jak vzniká psychické poranění, „batka“, kterou lze smýt jen obřadním, terapeutickým úkonem. Jestliže se tedy Jacques Vallee domnívá, že „UFO představují jistý druh alchymické psychotronické technologie navržené k tomu, aby působila i na vědomí člověka“, pak je třeba postupovat při bělení (Latona) reverzně pro sejmutí těchto psychoaplikací.

Cleon Peterson: Zatmění

Michael Maier osvětluje, jak dávní autoři skryli alchymistické umění pod závoj poetických antických bájí.[27] Černé plachty, s nimiž se Théseus vrací do Athén, představují černé kůžičky objevující se při kalcinaci síry. Latona, takto dcera Titána Koia a Foibé (jméno značí „jasná“ nebo „zářící“), zachraňující se na pustém ostrovu Délos – z kořene praindoevropského jazyka *dyew-, jenž znamená „nebe, obloha“, a také „zářit“ –, který se zmítal na vlnách odtržený od mořského dna, se na něj uchýlila před strašným hadem Pýthónem.

Sotva na něj Latona vstoupila, z moře zázračně vystoupily dvě skály a zahradily Pýthónovi vstup do této zahrady, která kypěla hojností kvůli přítomnosti bohyně plodnosti, a bůh moří Poseidón pak ukotvil ostrov k mořskému dnu. Na hoře Kynthu porodila Diovi dvě děti, boha slunce a světla Apollóna a bohyni lovu Artemis (jejímž atributem je srpek luny), čímž se naznačuje velká konjunkce alchymického díla.

Atalanta, emblém XI.

K těmto dítkám se váže XI. emblém knihy zmíněného autora: „Zbělte Latonu a roztrhejte knihy,“ aby totiž nebyla roztrhána vaše srdce.

Latona je „děloha nebo vnitřní a skrytá část země, v níž jsou zplozeny a vyživovány kovy“, srv. smysl alchymického akronymu V.I.T.R.I.O.L.

Epigram k XI. obrazu zní:

Každý zná dvojčata, potomky Latony,
která zplodil Jupiter (jak praví stará báje).
Jiní o nich tvrdí, že jde o lunu spojenou se slunečním svitem, jež má na tváři černé skvrny.
Nuže, vyběl Latonu a zavrhni a roztrhej pochybné knihy, aby tě nezdržovaly.
[28]

Jak se dále dozvídáme, autor traktátu Zvuk polnice[29] říká, že „Latona je nedokonalé tělo, složené ze slunce a luny.“[30] „Černí mužové“ mohou rovněž znamenat onen okamžik, „kdy temný mrak poprvé přikryje kámen tak, že jej nelze vidět,“ takže musí být po vzkříšení odvalen.[31]

Proto říká Morienes, že je-li celému tělu odňata duše, pak se jeví temné a zahalené, jako když v okamžiku smrti (Saturn) princezna Lihö-Minaa přenesla svou duši do Valerianova těla a její obyvatelé zvaní Perly chodí po zániku své planety Mül v temných rubáších s kapucí po Městě tisíce planet.[32]

Jejich úkryt tam je považován za radioaktivní, mají živé konvertory a multiplikátory, Melo, generující energeticky bohaté perly. Jenže, jak se ukáže, za kapucemi je laskavá a pravdu milující filosoficky založená holistická rasa. Pod černí se ukrývá bělost, která je vytažena ze Saturnova břicha.

„Prvním režimem,“ jak praví Platón Rosariu, „tedy Saturnovým, je putrefakce a vložení do slunce.“[33]

Pátrače po skrytých souvislostech může potěšit přítomnost seržanta Coopera při vojenské misi k zajištění živého konvertoru Melo.

Filosofické výklady Saturna jsou odlišné od těch běžných, takže když tento rodí Jupitera, znamená to temnou bělost, a když Jupiter plodí prostřednictvím Latony - Dianu, jde o dokonalou bělost, a když Apollóna, tak o červeň. Toto je proměna všech dovršených barev – páv. A onen kámen (lapis), vyvržený Saturnem, je postaven na vrchol hory na věčnou památku všech smrtelníků, kterýž jest samotnou Pravdou.

-konec druhého bloku-

 

REFERENCE

[25] Vayu, vzduch, modrý kruh. Jeden z elementů a tatvických symbolů techniky Hermetického řádu Zlatého úsvitu, nazývané Tatvická vize, která měla pomoci rozvíjet schopnost astrálního zření.

[26] Michael Bertiaux: Voudon Gnostic Workbook. Kap. The Basic Units of Magickal Heat. UFO Notes, str. 391n.

[27] Viz Michael Maier: Atalanta Fugiens neboli Prchající Atalanta neboli Nové chymické emblémy vyjadřující tajemství přírody. Trigon, Praha 2006, str. 20n.

[28] Ibid., str. 121.

[29] Srv. Kor 15,52.

[30] Atalanta Fugiens, str. 123.

[31] Srv. Lk 24,2.

[32] Valerian a město tisíce planet. Režie: Luc Besson. Francie 2017.

[33] Atalanta Fugiens, str. 128n.

Diskuze není aktivní, nelze do ní vkládat příspěvky.

Další díly