MYSTERIUM NADČASOVÉ RYTINY

Čáp Josef

Čáp Josef

autor

20.11.2017 Esoterika

Už jste si toho také všimli, jak letos zdražují potraviny? Máslo se stalo pro mnohé rodiny dokonce cenově nedostupným produktem, přičemž zanedlouho to samé může potkat vejce a jiné základní potraviny.

Co je ale příčinou této nepříznivé situace? Většina českých spotřebitelů se dnes zajímá výhradně o výši cen, ale co stojí v pozadí za jejich cenotvorbou, o tom nemá nikdo ani ponětí! Jestliže sledujete vývoj sklizní u zemědělských plodin, pak vás cenové výkyvy u potravin nepřekvapí.

Jde o to, že naše civilizace už dávno zapomněla na to, že s půdou živitelkou jsme existenčně spjati, a to pupeční šňůrou, kterou nelze jen tak snadno přetrhnout!   Pokud si tuhle pravdivou skutečnost zavčas neuvědomíme, tak můžeme očekávat trest v podobě cenově nedostupných potravin. Navzdory tomu, že jsme v technickém vývoji opravdu ušli pořádný kus cesty, stále nedokážeme čelit dnešním problémům a výzvám moderního světa. Z tohoto úhlu pohledu je náš pokrok postaven, jen na vzdušných zámcích! Jakmile dojde k dvoudennímu výpadku elektřiny, komukoliv musí být ihned jasné, že je naše civilizace velice zranitelná, a to dokonce víc, než generace před námi. Jenomže, jak se říká: „Svůj osud nezměníš! Vše, co se stane, se má stát!“

 

Peklo na zemi

Jen málokdo si uvědomuje, že vyspělost ducha moderní doby zapříčiňuje masové vymírání rostlin a živočichů, což samo o sobě jednou postihne člověka, kupříkladu v zemědělství! Pokud budou sklizně plodin nedostatečné, nebudou zemědělci schopni nasytit celosvětovou populaci čítající 7 miliard lidí.

Nebude pak nejspíš ani žádnou náhodou, že respektovaný fyzik - Stephen Hawking, nabádá současnou civilizaci k tomu, aby kolonizovala jinou planetu v naší sluneční soustavě, jinak prý zahyneme! S tímto uvedeným rezonuje pětadvacetiletá studie, jež prokázala v Německu, že v této části Evropy se oproti minulým letům, vyskytuje méně hmyzu, dokonce o celých 75 procent!

Kdo však nemá růžové brýle či klapky na očích, potom nemůže tuhle závažnou zprávu přejít jen tak bez povšimnutí, poněvadž nám za několik málo let hrozí absolutní nedostatek základních potravin. Sice můžeme nad nějakým a většinou otravným hmyzem mávnout rukou, jenže hmyz je nedílnou a nepostradatelnou součástí života na Zemi.

Jeho účel a smysl je v přírodě nenahraditelný, protože slouží jako potrava pro jiné druhy živočichů. Pakliže se domníváte, že potraviny jsou nyní nějak přemrštěně drahé, tak vás mohu ubezpečit, že o dnešních cenách budou příští generace jen snít. Možná  kvůli tomu, že rostliny nebude mít kdo opylovat. Hlavně nepropadejte iluzi, že práci včel a jiných opylovačů úspěšně zastanou „nano roboti!“, jak se nám to snaží někdo nakukat, zřejmě jen kvůli tomu, abychom se podobnými hrozbami neznepokojovali, a  dál mohli žít svůj bezstarostný život s páskou na očích.

O tom, jaké „peklo“ může tady na zemi propuknout, lze zhlédnout  v americkém sci-fi filmu - SOYLENT GREEN! V tomto filmovém snímku se můžete dozvědět, jak to tady bude vypadat, konkrétně v roce 2022. V této době bude docházet k výpadkům  základních služeb, nedostatku potravin, které si budou moct koupit jen nejbohatší lidé a elita společnosti.

Zatímco zbytek populace bude přežívat jen díky potravinovým náhražkám, jimiž jsou: Soylent Red, Soylent Yellow a nově i Soylent Green. Tyto potravinové náhražky podle reklamní kampaně, jsou v tomto filmu vyrobené z mořského planktonu. Jenomže policejní vyšetřovatel Sol Roth (Edward G. Robinson), dojde na konci vyšetřování k hrůzostrašnému odhalení, které odkryje celou pravdu o výrobě Soylent Green, který se ve skutečnosti produkuje, představte si to, z lidských mrtvol!!

S ohledem na dnešní dobu, v níž už teď musíme čelit navlas stejným potížím, tj. přelidnění, znečištění životního prostředí, masovému vymírání rostlin a živočichů, nestabilnímu počasí atd., logicky musí každému soudnému člověku naskočit husí kůže, zvlášť když rok 2022 a  dno krize je na dohled! A proto není divu, že nabídka a expanze laciných náhražkových potravin, začíná pomalu v obchodních sítích dominovat.

Maso je úspěšně nahrazováno sójovým granulátem, mléčné produkty zas rostlinnými tuky, přírodní cukr syntetickými sladidly atd., atd. Z tohoto úhlu pohledu se modleme za příznivější budoucnost, abychom jednou nebyli nuceni pojídat Soylent Green s tím, že navíc potenciálním producentům za tuto stravu, budeme muset být ještě vděčni! Jakmile naše civilizace nevytvoří ideální podmínky k trvale udržitelnému životu a existenci, což se evidentně neděje, tak to bohužel znamená, že máme nakročeno rovnou do pekel, odkud není cesty zpět!

 

Kosmická knihovna

Jak mohou ale tyto problémy současného světa souviset s nějakou „nadčasovou“ rytinou, asi každého napadne, že. Kupříkladu tak, že největší umělci světa, svým tvůrčím potenciálem a duchem nebetyčné tvořivosti, čili myšlenkovým posunem, překročili nehmotné hranice veškerenstva, což je takzvaný mimočasový prostor, jemuž se v indické filosofii přezdívá AKÁŠA.V této neviditelné dimenzi je uloženo vše o všem ve vesmíru.

Komu se podaří sem vstoupit, tedy do těchto tajuplných míst Akáši, může v tomto mimočasovém prostoru spatřit jakékoliv záznamy, týkající se minulosti a budoucnosti. Nicméně potíž tkví v tom, že informace z tohoto zdroje, nelze bez následků přenést do naší reality, tedy do tohoto hmotného světa, protože to narušuje časové kontinuum, do jehož lineárních struktur je veškerý život konstantně zaintegrován.  

Takže pokud by někdo z tohoto prostoru sem k nám chtěl přenést důležité informace související s naší budoucností, narazil by na multičasovou ochranu akášického frekvenčního pole. To funguje na jednoduché ochraně a principu, a to tak, že jakékoliv informace ovlivňující integritu budoucnosti, nedokáží „časopojídači“ (tj. bytosti vnímající a vstřebávající čas) mentálně absorbovat.

Kdyby vám někdo zítra oznámil, že příští rok kvůli banálnímu vojenskému cvičení amerických námořních sil ve středozemním moři, propukne třetí světová válka, mentální pud sebezáchovy by obdobné varování rezolutně ignoroval. Z této viděné perspektivy nelze přímočaře ovlivnit v akáše předurčenou budoucnost, lze na ni jen nepřímo (skrytě) upozornit.   

Jenže člověk, kterému není lhostejný nastávající osud lidstva, se nějakým svým způsobem pokusí na to či ono globální nebezpečí, vždy upozornit.  Jediným řešením, jak toho dosáhnout, je v tomto případě šifra, neboť ta ochraňuje důležitý obsah poselství před nežádoucími elementy, jakými jsou egoismus a fanatismus, neboť právě tohle patří do primární mentální ochrany akášického principu, jak jsem zde již jednou uvedl.

Tudíž nepřímá sdělení ve formě zašifrovaných zpráv, neporušují tyto zmiňované zásady časového kontinua, a mohou být v podstatě kýmkoliv přečteny. Výše uvedené samozřejmě platí za předpokladu, že cílovou skupinou jsou nezaujatí a svobodně smýšlející lidé, co se mohou povznést nad předsudky a stereotypy každodenního života.

Z tohoto důvodu se těmto obskurním záležitostem nejčastěji věnují, tajné organizace a společenství, které z těchto vazeb čerpají nepomíjivé osvícení a energetickou moc.  Proto tedy nám už zbývá odpovědět na otázku; komu se podařilo vstoupit do akáši (?), aby nám z této vesmírné kroniky zanechal v zakódované podobě vzkaz určený pro budoucnost. Ačkoliv není  příliš mnoho lidí, kterým se to podařilo, čili vejít do této mimočasové dimenze, i tak jsou nám některé osobnosti dostatečně známé, jiné nikoliv.

 

Proroci v umění

Kupříkladu - Leonardo di ser Piero da Vinci, tento významný italský renesanční malíř, sochař, architekt, přírodovědec, hudebník, spisovatel, vynálezce a konstruktér, mohl doopravdy svým všestranným umem a nespoutaným duchem vniknout do tajů akáši, v níž spatřil věci nevídané a nepoznané, jež se nakonec projevily v jeho tvůrčí práci. Například nástěnná malba od Leonarda da Vinciho - POSLEDNÍ VEČEŘE, byla tímto autorem ztvárněna do absolutní dokonalosti, že člověk může nabýt dojmu, jako by se sám tvůrce oné historické události osobně zúčastnil.

Tuhle autentičnost lze vysvětlit rozmanitou fantazií, nebo také tím, že Leonardo da Vinci v těchto mimočasových strukturách nehmotně pobýval. Odsud spatřil minulost i budoucnost , o níž pak svými tvůrčími počiny okázale celý svět uchvátil a takto informoval. Pochopitelně skrytě a nenápadně, aby nebyly porušeny ony kosmické zákony času.

Poslední večeře Páně

K dalším světově známým osobnostem, jimž se patrně podařilo vhlédnout do této pomyslné kosmické knihovny - AKÁŠI, kromě francouzského proroka Nostradama či amerického senzibila Edgara Cayce, nesporně patřil i německý malíř, grafik a teoretik umění evropského formátu, kterého bychom s ohledem na budoucnost měli brát skutečně velmi vážně. Tímto velkým mužem nebyl nikdo jiný, než renesanční mistr a myslitel Albrecht Dürer.

Tento velikán umění vytvořil víc než 1100 kreseb, 34 akvarelů, 108 mědirytů a leptů, kolem 246 dřevořezů a 188 maleb. Kromě těchto velkolepých děl, je Albrecht Dürer rovněž tvůrcem  tajem opředené a mystikou zahalené mědirytiny z roku 1514. Tato rytina je právem považována za obraz všech obrazů, zejména kvůli tomu, že se v ní snoubí - světlo a temnota, teplo i chlad, naděje či beznaděj, což je v podstatě kosmický dualismus, na jehož fundamentech setrvává námi viděný vesmír, jehož součástí jsou i lidské bytosti, navzdory tomu, že to tak nemusí každému připadat.

Svou velikostí docela malá a relativně nenápadná rytina, o velikosti listu A4, skrývá v sobě cosi neznámého až magicky přitažlivého, co k sobě přitahuje badatele a historiky, rovněž matematiky, lékaře či astronomy, ale i laiky, kteří jsou vyzařujícím světlem z tohoto obrazu natolik fascinováni, že se od této rytiny nemohou pohledem ani odpoutat.

Ano, jde o Melencolii I, do níž je geniálně vsazen obrovský obsah informací, které lze s nadsázkou srovnat s datovým objemem celé Bible

Rozdíl je pouze v tom, že v kralickém překladu má Starý zákon 830 stran, a Nový zákon 270 stran, zatímco Melencolia je umístěna na jednom listu ve formátu A4. Doufám, že již chápete s jakým mistrovským výtvorem, máme co do činění?! O to víc, musíme se přiklonit k názoru, že Albrecht Dürer prostřednictvím svých povznesených myšlenek, pronikl mimo náš hmotný svět, z něhož vnitřně uzřel vše potřebné, co bylo posléze implementované do Melancholii. Proto se tento v uvozovkách skromný obrázek, mohl stát jedinečným klenotem v umění, jenž pouhými slovy nelze popsat, natož potom s něčím obdobným srovnávat.  

 

 

Tajemná rytina

Je nezbytné, abychom si vytvořili imaginární představu o atributech vyskytujících se v Melencolii, neboť byla napsaná (vytvořena) v jazyce symbolickém, jemuž lze porozumět jedině s pomocí instinktu a intuice, což jsou vrozené genetické vlastnosti, které je zapotřebí zdědit. Nelze se je naučit!

Z toho je možné usoudit, že každému není tato perla umění určena, protože nepředstavuje jen umělecký projev, nýbrž prorocký vzkaz! Tuhle mědirytinu může kdekdo studovat nekonečně dlouho, přesto k jejímu rozluštění nemusí nikdy dojít, a to vzhledem k symbolickému zauzlení, které je několikanásobné, což ztěžuje její dešifrování.

Melancolia I.

V tomto směru bude platit rčení: „Kolik hlav, tolik názorů.“ Jde o to, že tento druh symbolismu, může být záměrně zavádějící, aby zmátl nejednoho badatele či kunsthistorika. Jinak řečeno, Melencolie se musí číst srdcem, nikoliv logikou. Uveďme si proto postupně několik příkladů, které mohou v nést do této tajemnem zahalené rytiny, alespoň trochu potřebného světla.

 

Zavádějící symbolismus

Když pohlédnete na čtvercovou tabulku v pravém horním rohu obrazu, vyobrazené číslice dávají vždy stejný součet 34, ať je sčítáme vodorovně, svisle, úhlopříčně nebo v jednotlivých kvadrantech. Záhada magického čtverce se vysvětluje například tak, že vyjadřuje den, měsíc a rok smrti Dürerovy matky. Dvojice čísel uprostřed spodní řady, tedy 15 a 14, jsou zas datem zhotovení rytiny - 1514.

Kupříkladu při sečtení obou číslic čísla 34, nám vyjde ve výsledku 7, což je podle numerologie a astrologie číslo planety Saturn. Jenomže když budeme nad tímto čtvercem v tomto číselném kontextu přesně takto uvažovat, nepohneme se z místa ke kýženému výsledku, přičemž právě v tomto tkví skrytá síla Dürerova megalomanského díla.

Tyto zahalené aspekty mají bezpochyby vyvolat dojem iluze, že v tomto číselném symbolismu lze odhalit cosi tajemného, co by mohlo kupříkladu světu zvěstovat pravdu o druhém příchodu Pána Ježíše Krista!

Přesýpací hodiny na rytině, mohou v alchymistickém konceptu vyjadřovat konec času, a to může předznamenávat příchozí apokalypsu - KONEC SVĚTA! A právě v tomto je symbolismus Melencolie fatálně zavádějící, poněvadž ji musíme uvnitř sebe sama pocítit, což je klíčový faktor vedoucí k rozluštění Dürerova prorockého odkazu.

Jak by ale středověký tvůrce a velikán mistr umění, mohl nahlédnout třeba do našeho 21. století? To je zcela zásadní otázka, kterou si musíme s ohledem na Melencolii položit! Pokud tak učiníme, zjistíme, že tři motivy na této rytině odkrývají pohled na náš současný moderní svět. Těmi motivy jsou - kružítko, magický čtverec - umístěný vpravo u přesýpacích hodin, a v neposlední řadě - klíč. Pakliže se na Melencolii budeme dívat očima dnešní doby, můžeme tak dojít k šokujícím skutečnostem!

A teď se zaměřme na čtvercovou tabulku. Podle mého laického názoru, představuje stěžejní artefakt znázorňující pohyb čísel. Když se ale tahle čísla imaginárně a především rychle roztočí, například odspodu nahoru, aniž by je lidský zrak rozpoznal, vypozorujeme zjevnou shodu s grafickým logem, které se podobá znaku z kultovního sci-fi filmu - MATRIX! V tomto filmovém logu se taktéž zobrazují číslice a písmena, jež se cyklicky opakují, akorát nejsou kvůli animační rotaci čitelné.

Jakmile se důkladně zadíváte na magickou tabulku v této mědirytině, můžete v ní odkrýt kromě čísel rovněž písmena. Těmi písmeny jsou - S, I, O, N. Co je Sion? Žalm 87:1-3 říká: „Na svatých horách založil Hospodin brány sionské, které miluje nad všechny Jákobovy příbytky". Sion je v podstatě jakási Boží tvrz! V Bibli je Sion stejně tak označován za Davidovo město.


Matrix ve středověku?

V kultovním sci-fi filmu Matrix, je však Sion městem záchrany, kde skrytě žijí poslední svobodná lidská společenství. Tohle fiktivní místo se nalézá několik desítek kilometrů podzemí, a to u zemského jádra, kde se stále drží teplo. Kružítko na této rytině může symbolizovat VELKÉHO ARCHITEKTA, jenž stál za stvořením iluzorního světa, v němž je lidstvo polapeno v područí virtuální reality. Klíč je v tomto pojetí cesta, kterou se lze vydat a dojít k bráně, za níž existuje reálný neiluzorní svět, kam bychom měli všichni směřovat. Tohle poslední můžeme interpretovat i tak, že lze zamířit od nehmoty k hmotě, případně naopak. 

Mohl Albrecht Dürer v domnělé akáše spatřit cosi, co lze považovat za MATRIX? Žijeme snad v něčem takovém, čím je pro nás filmový MATRIX? Nelze ani vyloučit, že v Melencolii se objevuje kód, kterým je celé tohle hypotetické virtuální prostředí ovládáno, proto tedy je důležité tomuto malému i velkému obrázku porozumět. Co si o tom myslíte Vy?

Vrátíme-li se na začátek článku, kde je upozorněno na to, jak se životní podmínky zde na zemi neustále zhoršují, mohou se čtenáři právem domnívat, že Albrecht Dürer či Matrix, s tímto vším nikterak nesouvisí, ale opak je pravdou! Jestliže žijeme v přesně takové simulaci, kterou jsme mohli vidět ve filmu Matrix, musí být už každému jasné, že virtuální realita se v tomto prostředí konstantně vyvíjí, zejména když zaniká a znovu se rodí, což je uspořádání založené na periodách.

 

Smrt neznamená konec

Jestliže v těchto časech začínáme pociťovat určitá pnutí, jež lze přičíst na vrub nepříznivým odchylkám v zemském klimatu, což ostatně souvisí s vymíráním fauny a flóry, nárůstem neléčitelných civilizačních nemocí a tak podobně, nelze v tomto duchu pomyslet na nic jiného, než na nevyhnutelný konec světa, který se blíží pomalu, ale jistě! Abyste lépe porozuměli tomu, co vám chci tímto vším říct, přečtěte si prosím, níže uvedený citát, ze zmiňovaného sci-fi filmu - MATRIX...

Diskuze není aktivní, nelze do ní vkládat příspěvky.