Hudební kult a ovládání prostřednictvím „standardního ladění“ A = 440 Hz

Tato kapitola odhaluje praktiky „ovládání hudebního kultu“. Podíváme se na válku Rockefellerovy nadace vůči vědomí, jelikož mu byla vnucena standardizace ladění hudebních nástrojů na A = 440 Hz západního světa.

Připomeneme si události z hudební historie, které jsou důležité pro pochopení a vyléčení zdroje psychopatologie, přesněji psychospirituální patologie. Sociální agrese, politická korupce, genetická dysfunkce a degenerace tradičních lidských hodnot napříč kulturou, které hazardují se zdravím a životem na zemi, to vše jsou symptomy. Zásadní patologický nález – srdce postrádající LÁSKU – lze přičítat hudebně-matematickému „odpojení od Boha“.

Duševno lidí a božské vědomí je v podstatě silně potlačeno, hudebně. Tato kapitola má za cíl objasnit tento problém a uvádí přesvědčivé důkazy, aby povzbudila 528LOVERevolution, která bude poháněna nahrávajícími umělci a rozlišujícím publikem.

Je zde podrobně vylíčena vojenská komercializace hudby Rockefellerovou nadací. V monopolizaci hudebního průmyslu bankéřskými rodinami reprezentujícími Ilumináty hraje roli tato vynucená frekvence 440 Hz, která žene populaci jako stádo k větší agresivitě, psychosociální agitaci a emoční úzkosti. Tyto důkazy silně naznačují, že ladění 440 Hz činí lidi náchylné k fyzickým onemocněním a finančnímu využívání, z čehož profitují agenti zapojení do globalizace. Oproti tomu nejpřirozenější, nejharmoničtější a instinktivně nejpřitažlivější frekvence 528 Hz, která se mezi rostlinami živě projevuje v zelené trávě a stromech, byla vynálezem standardního ladění A = 440 Hz potlačena.

„Dobré vibrace“ vysílané královstvím rostlin v zelenožluté, které redukují emoční úzkost a sociální agresi a jsou lékem na spoustu nemocí, tedy byly hudebně cenzurovány. Tím pádem je zapotřebí hudební revoluce, která světu přinese zdraví a mír. Ta již započala prostřednictvím hudebníků ladících své nástroje k obnově integrity múzických umění a vědy. Tvůrci hudby jsou podněcováni, aby komunikovali a debatovali o těchto faktech, ukončili militarizaci hudby, která byla tajně vedena a přeladili nástroje a hlasy na frekvence, které jsou nanejvýš udržující, láskyplné a léčivé.

 

Úvod

Navzdory obecně rozšířenému mínění, nejmocnější „tvrdou“ vědou ovlivňující společnost, politiku a ekonomiku je behaviorální věda. Reklamní agentury, sociální inženýři, marketingové firmy a přesvědčovací média směřují lidi, jako dobytek, co nejvýnosněji. Například stádo ovcí, podle Merckova veterinárního manuálu, reaguje na podněty jako je blížící se pes nebo lidé synchronně, díky speciálnímu souboru nervových buněk, které se elektricky spustí a způsobí vyloučení stresových hormonů spojených s reakcí v podobě útěku a chováním stáda.  Práce Malcolma Gladwella: The Tipping Point: How Little Things Can Make a Big Difference", uvádí sociální příklady malého procenta celkové populace potřebného k činu, „při kterém se spád událostí směřujících ke změně stane nezastavitelným“ pro celou sociální síť.

„Masová hysterie“ během Elvisova koncertu, 1954

První masová hysterie provázející rock-and-roll byla zaznamenána v polovině 50. let během vystoupení Elvise Presleyho. Armádní věda předvedla, že 6 – 8 % publika poslouchajícího hudbu laděnou na „speciální“ frekvence, v tomto případě A = 440 Hz, začalo být psychologicky stresováno až do bodu vyvolávajícího masovou hysterii.

Dne 30. října 1938 bylo zaznamenáno mnoho nevysvětlených případů „masové hysterie“ při strašení Válkou světů, která byla vysílána rádiem CBS a vyprávěna Orsonem Wellesem. Bartholomew ve své studii "Transcultural Psychiatry" nazval související krizi zdravotního stavu veřejnosti „profesním masovým psychogenním onemocněním“.  Jiný výzkumník, Wessely, připojil varování, že toto podivné chování stáda má dopad na zdraví a kvalitu života. Uvažoval na tím, jak špatně tato frekvence ovlivnila naše masové smýšlení. Teroristická média to využívají k navození stresu a psychoemočního traumatu. Napsal:

„Je snadné zapomenout na dynamickou, proměnlivou povahu masového sociogenního onemocnění a jeho historické a transkulturní projevy, ve kterých se zrcadlí všeobecné sociální a kulturní zájmy, jenž definují každou éru a odrážejí jedinečná sociální přesvědčení o povaze světa.“

 

Základní informace

Za předpokladu, že oblast fyziky, včetně biofyziky, je opodstatněná a vesmír, včetně života, je energeticky konstruovaný jako harmonický nebo disharmonický, podle hudebně-matematických důkazů poskytnutých v předchozí kapitole, potom nás energie (zahrnující bioenergii nebo duševno) fyzicky ovlivňuje, velmi silně. Tyto dopady, dobré a špatné, jsou přenášeny vibračně, vlastně hydrosonicky, prostřednictvím zvukových efektů působících na vodu v těle.

Voda, téměř osmdesát procent tělesné hmotnosti člověka, je jak jsem již řekl tekutý krystalový supravodič. Věda o strukturované vodě, stejně jako oblast elektrogenetiky, dostatečně potvrzují tuto tezi, vzhledem k tomu, že světlo (fotony) a zvuk (fonony) se ukázaly být nositeli komunikace uvnitř a mezi buňkami, pomocí tekutého krystalového proteoglykanového matrixu v buňkách a tkáních. To silně dokazuje teorii o hydrosonickém kreacionismu zahrnujícím DNA a strukturovanou vodu.

Psychosociální onemocnění také mohou být hudbou spuštěna častěji, než byly původní předpoklady. Bio-tvoření a obnovení zdraví může mít s frekvencemi zvukové energie nebo hudbou více dočinění, než se myslelo. Existuje spousta lidí, kteří shledávají moderní hudbu nepříjemnou. Mnozí začali být při poslechu určitých typů hudby emočně narušení. Co si jen pár lidí uvědomuje, bez ohledu na typ hudby hraný v západním světě, standardní ladění nástrojů a hlasů Iluminátů bylo zavedeno ve stejnou dobu, těmi samými agenty a agenturami, podporujícími studie akustické války k vyvolání „masové hysterie“.

Tato špinavá skutečnost o hudební historii může představovat konec pro současný stav hudebního průmyslu a vlivných a mocných osob v oblasti sociokulturních krizí.

Napříč historií se objevovali lidé s bohatstvím a mocí, zapojení do vyvolávání válek, kšeftaření a různých metod populační kontroly. Například v roce 1770 Mayer Amschel Bauer (neboli Rothschild) rozpracoval plány k prosazení mise globální nadvlády prostřednictvím sítě centrálních bank, které jeho rodina a tiší společníci ovládali.  Mnoho uznávaných autorů sleduje dnešní degenerativní socioekonomické trendy a akty genocidy snižující populaci původních obyvatel na úroveň hrozícího vyhubení k mocnému vlivu Iluminátů. Rodiny Rothschildů a Rockefellerů uplatňují své strategie skrze soukromé organizace ovládající nadnárodní korporace a vlády (tj. tajné společnosti a vládnoucí rady, jako například Rada pro mezinárodní vztahy nebo Partnership for New York City).

„V důsledku tohoto vlivu,“ jak napsal Thomas D. Schauf v kontroverzním posudku naléhajícím na ukončení neamerické federální rezervní banky a kontroly zahraničních bankéřů nad ministerstvem financí Spojených států, „přešel oblouk západní civilizace ze „stoupání“ – víry v Boha – zaměřeného na vyšší centra lásky, radosti, čistoty a nesobeckosti do sestupu… zaměřeného na nižší centra vědomí jako ty moci, bohatství a fyzického potěšení. Vrchol byl nazván „osvícením“, když „ti osvícení“ – luciferský výraz znamenající „opatrovníci světla“ – převzali vedení za Boha. Typicky pro Satana, pokles do morální temnoty je představován jako světlo“

Světlo a zvuk jsou vytvářeny a měřeny matematicky, podle frekvencí. Pak tedy dává smysl, na základě Schaufovy empiricky dokázané teze, že jsme zataženi do frekvenční války, ve které jsou konečná moc a kontrola vedeny bioenergeticky a biospirituálně. Nyní tedy není jakýchkoli pochyb, že hudba, frekvenční modulace nebo elektromagnetické manipulace, působí na vědomí a mají dopad na biologii, fyziologii a lidské chování.

 

Rockefellerova nadace a armádní hudba

V roce 1913 založili Rothschildové, s pomocí svých agentů J. P. Morgana a J. D. Rockefellera, svou třetí a současnou centrální banku v Americe, Federální rezervní banku. Tyto investiční podniky ovládající bankovnictví a ekonomiku, jediné investiční podniky, které zůstaly stát na Wall Street, byly financovány Rothschildy od roku 1865.

První a druhá světová válka dokazují výnosné depopulační zájmy a zásady bankovního kartelu. Například v roce 1914, počátkem první světové války, půjčila německá Rothschildova banka peníze německé vládě, britská Rothschildova banka půjčila peníze Británii a francouzská Rothschildova banka půjčila peníze vládě Francie. Válečná propaganda sloužila geopolitickým a finančním plánům Rothschildů a byla opatřena třemi hlavními evropskými zpravodajskými agenturami – Wolff v Německu, Reuters v Anglii a Havas ve Francii, přičemž všechny byly financovány bankami Rothschildů.

V období mezi první a druhou světovou válkou byly vědecké studie hudebních frekvencí nejvhodnějších pro vedení války financované aliancí Rothschildů a Rockefellerů, reprezentovanou Rockefellerovou nadací a námořnictvem Spojených států. Vedle výnosné populační kontroly byl hlavním cílem strůjců válek výzkum k určení hudebních či akustických zbraní schopných vyvolat psychopatologii, emoční úzkost a masovou hysterii.

Podle archivů Rockefellerovy nadace, z grantů poskytnutých nadací společně s americkým námořnictvem a Národní radou pro výzkum v oblasti obrany byli objednáni výzkumníci akustické energie, včetně Harolda Burris-Meyera, audio inženýra a divadelního instruktora ve Stevensově technologickém institutuNew Jersey.

Burris-Meyer je známý hlavně pro poskytování poradenství společnosti Muzak, „která použila jeho expertízy k optimalizování zvukových instalací v továrnách, aby emoční motivace dělníků dosažená pomocí hudby nebyla nepříznivě ovlivněna hlukem v továrně…“, napsal James Tobias, profesor angličtiny na Kalifornské univerzitě.

Tobias přezkoumal archivy Rockefellerovy nadace a zdokumentoval výzkumy vedoucí k aplikacím akustických vibrací v rámci psychologické války, které byly nakonec podporované armádně a komerčně. Během druhé světové války Burris-Meyer podle Tobiase pomohl Ministerstvu obrany, tato pomoc „zahrnovala sestrojení souboru reproduktorů rozmístěných na bojových letounech, tak mohli nepřátelskou bojující stranu zasáhnout ze vzduchu“, aby vyvolali psychoemoční působení vedoucí k masové hysterii. Vedle toho hrál v tomto výzkumu roli i Princeton Radio Project. Ten vznikl přesně v době, kdy na Princetonu začínal Projekt Manhattan, do kterého byl zapojen Albert EinsteinInstitutu pro pokročilá studia.

-poznámka-

Diskuze byla uzamčena, již do ní není možné vkládat příspěvky.

Další díly