KAUZA WTC 9.11. - FINÁLNÍ ODHALENÍ (2)

McGowan Steve

McGowan Steve

autor

22.12.2005 Exkluzivně

       Jak již bylo naznačeno, existuje velmi klíčový rozdíl mezi teoriemi týkající se "údajné srážky letounu s objektem Pentagonu a teoriemi vztahující se k podobné kauze dvou letadel v souvislosti s objekty WTC.  Tak například existuje celá řada až velmi okázalých video snímků letadel havarující do objektů WTC, ale na druhé straně nikdo doposud pořádně neviděl záznam, letadla havarující do zdí Pentagonu. Existuje mnoho tisíců očitých svědků kolize letounů s WTC, ale pouze pár lidí  dosvědčující podobnou událost s Pentagonem. Existuje celá řada indicií, které odporují zažité verzi jež popisuje kolizi civilního dopravního letounu s objektem Pentagonu. Ty samé indicie naznačují, že i zde byla snaha co nejrychleji zamést možné velmi zajímavé skutečnosti ze světa stejně tak jako se stalo u WTC a s tím možná souvisí i řízená demolice budovy WTC 7. Kampaň neutralizovat ty nejpřesvědčivější důkazy v souvislosti s kauzou "9-11" není jediný znepokojující trend v hledaní pravdy. Je otázkou zda je opravu optimální věnovat nadměrné množství času otázkami okolo schopnosti či neschopnosti systému v předstihu varovat atp. Američtí občané jsou vesměs neutrální k problematice zda byla možnost dopředu varovat civilní obyvatelstvo či nikoliv. A ukazuje se, že i zde svou nechvalně známou roli sehrála mediální kampaň. V podstatě existují čtyři tábory s více či méně rozdílnými pohledu na tuto záležitost.

 

       První z nich prostě věří tomu, že v daném případě státní aparát skutečně nemohl učinit nic více než učinil a tudíž nemohlo dojít k včasnému varování obyvatelstva, druhá skupina je přesvědčena o tom, že k včasnému varování nemohlo dojít z jednoho prostého důvodu - neschopnost zainteresovaných složek a orgánů státního aparátu, třetí skupina je přesvědčena zase o tom, že svou roli tu hraje více jak podivné spojení Bushovi rodiny na prostředí elitního arabského světa a čtvrtá skupina je přesvědčena, že všechny signály týkající se útoku na styčné objekty byly z nějakého "zdánlivě nepochopitelného důvodu" vědomě ignorovány. To ovšem nic nemění na tom, že všechny tyto čtyři názorové cesty jsou v podstatě přesvědčeny o tom, že v pozadí celé věci stálo spiknutí islámských teroristů. A to je přesně ten důvod proč oblast schopnosti či neschopnosti včasně zareagovat a varovat obyvatelstvo dostalo rozsáhlou publicitu, zatímco cesty, které se dotýkají a které se pokoušeli prověřit jiné příčiny katastrofy WTC a incidentu v oblasti Pentagonu byly zcela ignorovány.

      Skutečným problémem totiž není prvek "varování", ale informovanosti. Pozor, nepodlehněme omylu - zdaleka nejde o jednu a tu samou věc. Prostě a jednoduše hypotetický komplic v osnování takové události nemá pochopitelně žádnou potřebu dopředu "varovat", v tom smyslu, že existuje nebezpečí nějaké takové události. A tak soustředění se na tento problém rok, dva či tři roky po případu slouží pouze k zamlžení a hlavně odklonu pozornosti od snímání logického řetězení přičíň a následků směrem od primárního činitele. Pro ty čtenáře, kteří by chtěli detailnějším způsobem zkoumat výše uvedené skutečnosti odkazuji na: (http://mysite.verizon.net/vze25x9n/index.html, a pak na http://mysite.verizon.net/vze25x9n/id24.html).

      Dobrá, pojďme se tedy pustit do komplexní analýzy. Začneme časovou linií důležitých a veskrze klíčových okamžiků onoho osudového rána. Pro lepší názornost a pochopení budeme používat grafiku, která byla před třemi lety použita novinami Washington Post a Time magazine. Chtěl bych poznamenat, že vypsaný čas odletu označuje plánovaný čas a nikoliv skutečný čas odletu.

     Teorie, kterou se budeme zaobírat předpokládá, že ve hře byly čtyři letouny civilního charakteru, které byly použity k útokům na WTC a Pentagon. Předpokládá také, že tyto prostředky byly uneseny pravděpodobně lidmi. Teorie dálkové navigace letounů na cíle jež byla zpočátku poměrně dost proklamovaná by svým způsobem také připadala do úvahy, ale bere za své oficiálním stanoviskem jež hovoří o přítomnosti teroristů na palubách letounů.

     Takže máme tu jednu věc se kterou se můžeme ztotožnit - letouny byly uneseny. Pak je tu druhá otázka: "Kdo jsou únosci". Jde skutečně o islámské teroristy a nebo jimi může být zcela někdo jiný resp. řízený odněkud jinud? I na tuto druhou otázku se pokusíme odpovědět pomocí zjištěných fakt.

 


 




 

     V 07.59 AM 11. září 2001 American Airlines Flight 11 - let z Bostonu do Los Angeles startuje z mezinárodního letiště Boston´s Logan. V překvapení pro potencionální únosce jsou dvě třetiny míst v letadle prázdných.

      V 08.14 AM, tedy o patnáct minut později startuje United Airlines Flight 175 - další let z Bostonu do Los Angeles. Startuje opět z letiště Boston´s Logan. A ejhle, zřejmě "zcela náhodou ke vší smůle potencionálních únosců" je i toto letadlo z 80% prázdné.

     Ve stejném čase kdy se let číslo 175 vznesl do vzduchu někdo na palubě letu číslo 11 vypne radiový provoz a tím pádem uřízne veškerou komunikaci s s tímto zařízením. Ve stejném čase, tedy v 08.14 hodin by se měly spustit automatické postupy a nařízení v rámci severoamerické kontroly vzdušného prostoru "NORAD". Prostě a jednoduše jisté letadlo se dostalo do závažných technických potíží a je třeba jednat - rychle a efektivně. Nyní je zodpovědností NORAD poskytnout ty správné příkazy obranným stíhacím letounům tak aby se s příslušným letounem, které má technické potíže spojily a počaly situaci řešit (u nás v České republice tyto a jim podobné problémy má na starosti stíhací letka švédských Grippen dislokovaných na letecké základně v Čáslavi. Tuším, že od července kdy jsou v provozu, takto zasahovaly již třikrát a nebo čtyřikrát- šlo právě buď o selhání radiového provozu a nebo navigace, poz.J.Ch.).

     Tyto procedury jsou tedy na místě nejen v případě leteckých únosů, které jsou naštěstí velmi vzácného charakteru, ale i v případě problému v rámci rutinních leteckých nehod. Svaz obranných stíhacích vojenských letounů je v pohotovosti po 24 hodin sedm dní v týdnu na různých vojenských základnách pokrývající svým dosahem s přehledem celé území USA. Jsou to ve skutečnosti takoví policisté oblohy - vzdušného prostoru státu. 

    V takové situaci jde o to pokusit se obnovit s takovým letadlem radiový provoz  přičemž je tu snaha o navázání vizuálního kontaktu, který se typizovaně provádí tak, že  v bezpečné vzdálenosti v zorném úhlu stíhací letoun zakomíhá křídlami s tím, že čeká na adekvátní shodnou odpověď ze strany předmětného letadla. Pakliže jsou k tomu podmínky a jsou vhodné okolnosti jde pilot stíhacího letounu na vizuální kontakt kabiny předmětného letounu a zhodnotí dále situaci. Pokud z druhé strany nedojde k žádné reakci pokusí pilot donutit letoun k přistání. Pakliže jsou všechny možnosti vyčerpány a je to považováno za nutné dojde v dráze letu k použití varovných výstřelů, případně jako skutečné východisko z nouze po souhlase příslušných orgánů může být příslušný letoun sestřelen.

    Zde ovšem narážíme na neustále omílaný argument, který je systémem nabízen na kritiku zásahu obraných stíhacích letounů v souvislosti s 11. zářím, který poukazuje na to, že vláda nemůže jen tak nechat sestřelit letadlo plné nevinných lidí. Bohužel, toto je velmi falešný argument. Ve skutečnosti totiž tato letadla neměla být nikdy sestřelena. Lze takto odvážně argumentovat? Odpověď zní ano, jelikož provedeme-li podle dostupných skutečností všechny okolnosti případného zásahu obranných stíhacích letounů zjistíme, že celý postup je více jak podivný.

     Představte si situaci, že někde v Americe banda kriminálníků se pokusila o bankovní loupež a drží zaměstnance jako rukojmí - jde o mnoho desítek osob. Policie ví, že zaměstnanci banky jsou drženi jako rukojmí  a dokonce ví kde jsou drženi jako rukojmí. Za nějakou dobu rádiem, ale i televizí každý ví, že banda lupičů drží v bance své rukojmí. A přesto na místě není žádná policie a nikdo prakticky situaci neřeší. A když by se policejních důstojníků někdo zeptal proč odpovědné orgány nic nečiní, odpovědí by bylo: "Dobře, ale mi nemůžeme tam jen tak jít a pokoušet se situaci řešit. Vždyť oni mají rukojmí"!

     Samozřejmě, že danou situaci nelze tak, že odpovědné orgány budou hned střílet hlava, nehlava. Ovšem je třeba konat a to tak, aby se využilo všech taktických možností k tomu získat nad situací kontrolu a minimalizovat ztrátu nevinného života jak v letadlech, tak ale i na zemi. A o to tu mělo jít. Pakliže je takový rozkaz vydán je otázkou několika minut aby se letouny jako jsou F-15 a F-16 dostali do operačního prostoru. Mějme všechny tyto skutečnosti na mysli a vydejme se opět po naší časové ose??

     08.20 A.M. - šest minut po prvních technických potížích letu č. 11 se objekt stáčí mimo kurz (nevede tedy již na Manhattan, ale k severní části New York, jako kdyby šlo o čas (viz. příslušná grafika). V této chvíli FAA začíná mít silné podezření o tom, že tento let byl unesen. Ve stejné chvíli American Airlines Flight č. 77 z Washingtonu do Los Angeles startuje z mezinárodního letiště v Dulles. I zde zjišťujeme, že je bezmála tří čtvrtě míst v letadle volných. Letoun se zvedá ze země zhruba 10 minut po jeho plánovaném startu.

    08.21 A.M. - letuška údajně hlásí, že let č. 11 byl unesen. Nejde evidentně o rutinní případ problémů s navigací. O sedm minut později v 08.28 A.M. opět probíhá korekce letové dráhy u letu č. 11. Mimo to ze své plánované trasy se odchýlil již i let č. 175. Obě dvě linky jsou tedy v tomto okamžiku mimo plánované letecké trasy, přičemž evidentně minimálně jeden let z těchto dvou je potvrzen jako unesený. Vojenská obranná stíhací složka trpí nepochopitelnou nečinností.

     08.42 A.M. - United Airlines Flight č. 93 startuje z mezinárodního letiště Netwark a směřuje do San Franciska v Kalifornii. I zde se setkáváme s tím, že je na palubě téměř 85 %  volných míst. Let je opožděn o 41 minut. Jak uvidíme později - to způsobí velmi vážné problémy v útočném plánu. Let číslo 93 je ve vzduchu, let č. 175 je mimo letovou dráhu a radiový kontakt je zablokován. V tomto okamžiku uplynulo celkem 28 minut od prvních potíží ve vzduchu. V tomto okamžiku uplynulo celkem 21 minut od relace, která potvrdila únos jednoho z letadel. Dva lety jsou katastrofálně mimo letový kurz a jsou mimo komunikaci. Podle oficiálního agenturního příběhu je NORAD informována o minutu později, tedy v 08.43 A.M. (podle jiné verze, které podali někteří zainteresovaní úředníci inkognito hovoříme o čase 08.38 A.M.). Přesto vzdušný obranný systém prakticky nereaguje !!! To je zcela nepředstavitelné.

    08.46 A.M. - třicet dva minut po prvních známkách potíží, let č. 11 naráží do severní věže WTC. Ve stejné době, let č. 77 se zničeno nic otáčí na sever (možná se chystal vrátit do Washingtonu, ale na to je bohužel příliš pozdě. V 08.50 hodin je let č. 77 opět v kurzu jako by se nic nestalo,ale radiové spojení není obnoveno.

 


 

       Výše uvedený graf velmi zřetelně dokumentuje zajímavou výchylku v letu. Co sedělo na palubě letadla právě v těchto okamžicích? Co způsobilo změnu v pilotově názoru? Proč unesené letadlo se  z ničeho nic vrátilo k původní letové trase? Na tyto otázky nyní už jen ztěží dostaneme odpověď. Ovšem následující skutečnosti nás mohou k odpovědi velmi přiblížit?..  a nejenom k ní?..

- pokračování-


(c) Dave McGowan

Vědecká skupina Alfa (Frakce2)

Translation: Matrix-2001.cz

Další díly