Nikola Tesla a odhalení skrytých souvislostí. Dozvíme se někdy pravdu o utajovaných okolnostech jeho výzkumu a výzkumu jeho následovníků? (11)

Cassidy Kerry

Cassidy Kerry

autor

17.04.2009 Tajné projekty

         Vážení přátelé i v následující části tohoto seriálu se přeneseme do historie relativně nedávno minulé a budeme pokračovat v zajímavém rozhovoru, který byl uskutečněn 29. října 1957 na stanici "Radio WORR". Redaktor Long John se kladl otázky Otisovi Carrovi a Normanovi Coltonovi. Pojďme se tedy přenést do tehdejší nemírně zajímavé doby, alespoň co se týče našeho případu. "Jmenuji se Long John a v následujícím rozhovoru se budu ptát dvou nesmírně zajímavých mužů - Otise Carra a Normana Coltona, který tvrdí, že sestrojili létající zařízení, diskovitého designu fungující na principu který doposud nebyl vědecky publikován a podle všeho překonává veškeré očekávání. Tito dva vědci jsou podle jejich slov schopni takové létající plavidlo sestrojit kdykoliv v ceně zhruba 20 milionů dolarů. Osobně musím říci, že poté co jsem po několik hodin těsně před tímto rozhovorem s uvedenými lidmi diskutoval a to nejen na toto stěžejní téma, ale dostali jsme se i k mnohým jiným věcem, nemám důvod nevěřit tomu, co jsem se dozvěděl. Pravda, i když pro klasické zastánce ortodoxního přístupu k vědeckým tématům to může dělat potíže. Otis T. Carr je inženýr, objevitel a konstruktér uvedeného zařízení a pan Norman Evans Colton je ředitelem "Sales Engineering", které reprezentují firmy "O.T.C. Enterprises". V dnešním rozhovoru bych se chtěl dotknout především podrobností týkající se vývoje daného zařízení a jeho základních technických aspektů, které budou posluchače jistě zajímat. Jsem přesvědčen, že mimo to dotkneme je celé řady dalších zajímavých témat.

 

L.J.:  Když se podíváme komplexně na design vašeho zařízení, pak musíme konstatovat, že vypadá jako tzv. "létající talíř" nebo nějaký druh gyroskopu. V předchozím rozhovoru jste nám tedy popsal, na jakém základním principu tato technologie funguje?

OTC: Ano, snažil jsem se co nejjednodušším způsobem popsat základní principy vztahu elektřiny a elektromagnetismu jelikož tato vazba je východiskem pro fungování tohoto letounu

 

L.J.: Mohly bychom s tímto strojem, který je tu před námi odletět?

OTC: V podstatě ano, ale tento prototyp by v tom případě vyžadoval ještě nějaké úpravy. V současné době jak jsem již uvedl před chvíli, plánujeme postavit několik těchto modelů čistě pro demonstrační účely. Samozřejmě jsme do této chvíli postavili celou řadu těchto modelů, které jsme pečlivě testovali na mnoha úrovních. Přiznám se, že jeden z těchto prototypů nám v důsledku poruchy řídicího systému doslova ulétl do vesmíru. Naštěstí se na jeho palubě nenacházel žádný člověk. Zařízení bylo shodou okolností ovládáno dálkově.

Před několika lety mi jeden člověk prodal balzámové dřevo. Během několika měsíců se mi podařilo vyrobit na analogickém fyzikálním principu létající plošinu. Pochopitelně systém fungování byl ve vztahu k tomuto modelu zcela primitivní a v podstatě nesrovnatelný. Chci tím jen naznačit jednu velmi důležitou okolnost. Pokud pochopíte hlubší dimenzi fyzikálních zákonů, jste schopni dosáhnout stejného efektu prakticky s čímkoliv. Nepotřebujete k tomu drahé součástky a komplikované výrobní postupy.  V jednoduchosti je krása, v jednoduchosti se zrcadlí moudrá míra pochopení zákonitostí a principů Vesmíru.

 

L.J.: Krásně řečeno. Vypočítaly jsme, že rychlost vnějšího obvodové a rotační části vašeho zařízení může dosahovat rychlosti až 1263 mil za hodinu. To se ale musí neuvěřitelně zahřívat?

OTC: K tomu nedochází a to z toho důvodu, že tato část stroje má své vlastní ochranné pole, které funguje na elektromagnetickém principu. Je to něco podobného jako když máte třeba u pomeranče vnější slupku a uvnitř je dužnina se šťávou. Na těle je vně kůže a uvnitř oběhový systém. Vnější část zařízení je-li v dostatečném výkonu, produkuje poměrně jasné ionizační luminiscenční světlo, které tím pádem počne obklopovat celý letoun.

 

L.J.: Ouuu!! A jaká je jeho barva?

OTC: Přibližuje se barvě modrozelené, zároveň to tak trochu připomíná světlo, které vzniká při svařování v důsledku elektrického oblouku. Toto elektromagnetické pole je nyní intenzivně testováno s vynikajícími výsledky. I při velmi vysoké a dlouhodobé zátěži je neuvěřitelně efektivní.

 


 

L.J.: Patentovali jste si to?

OTC: Patentové přihlášky máme připravené, ale potýkáme se s odporem státní moci. Oni z nějakého pro nás dost nepochopitelného důvodu to nechtějí pustit přes patent na veřejnost. Bohužel na nás tlačí armáda, která se chce dostat k výsledkům našeho výzkumu.

 

L.J.: Ještě k neidentifikovaným létajícím objektům. Myslíte si, že pochází z jiných planet?

OTC: Jak jsem vám již sdělil, jedná se o objekty, které fungují na analogickém principu. Když testujeme naše zařízení, často se setkáváme s nimi. Jako kdyby sledovaly naší činnost. Světové vlády utrácí neuvěřitelné peníze na výrobu klasických kosmických raket. Tady se nabízí vysoce výkonná a účinná technologie na vysoce pokročilé bázi, přičemž náklady na její výrobu jsou o několik řádu níže.

 

L.J.: Dobře, a myslíte si, že by se vaše technologie dala využít v podobě tažného zařízení u klasických typů kosmických raket?

OTC: Ale tento postup je zcela zbytečný, když tu máme k dispozici již samostatně fungující létající zařízení, které se dá vyrobit o různých velikostech. Rotační vlastnosti této technologie vytváří ohromující sílu. Když vložíte elektromotorickou sílu do magnetického pole, dostanete rotaci. To co vidíte před sebou, je v podstatě vylepšený elektrický motor, který je schopen čerpat energii z prostoru.

A zase?. Na analogickém principu funguje naše planeta. V tomto ohledu je Země ve své podstatě kosmickým plavidlem, které stojí a padá na principu elektromagnetismu a rotačních aspektů.

 

L.J.: No ano pane Carr, ale předpokládejme, že Měsíc má gravitační pole a přesto se netočí kolem své osy?

OTC: Měsíc se netočí kolem své osy?

 

L.J.: Měsíc se netočí kolem své osy.

OTC: Ale jistě, že se Měsíc točí kolem své osy. Prostřednictvím tzv. "vázané rotace", která činí zhruba 28-29 dní nahrubo a zjednodušeně řečeno.

 

L.J.: Tady tyto kužele jsou obtočené nějakými cívkami. To je zařízení, které dodává motoru energii?

OTC: Díváte se na dva "kuželové utronové generátory" jejichž úkolem je jímat prostorovou energii a následně jí transformovat do vnitřních technologických systémů letounu. Utronové generátory mají ještě navíc zálohový potenciál prostřednictvím speciálních elektrochemických procesů

 

L.J.: James Clerk Maxwell dokázal, že světlo je elektromagnetické záření. To již svým způsobem zjistil i Hertz, který položil základ pro moderní rádio. Když víme, že rychlost elektromagnetického záření je 186 000 mil za sekundu (necelých 300 000 km/hod), víme také, že světlo ve všech formách elektromagnetického záření se pohybuje touto rychlostí. To znamená, že kdybyste mohli cestovat rychleji než světlo, cestovali byste rychleji než elektromagnetické záření. Chápu to ale pak tak, že překročením rychlosti 186 000 mil za sekundu by vaše zařízení mělo hodně závažné problémy s energetickou distribucí a tudíž by i rychlost plavidla by začala okamžitě klesat?

OTC: Na tuto otázku jsem již částečně odpověděl již dříve. Ve vesmíru existuje velmi mnoho systému, které umožňují přenášet energii. Pro naše plavidlo v našem planetárním systému platí jednoznačné limity. Jsme přesvědčeni o tom, že v jiných planetárních systémech platí jiná pravidla distribuce elektromagnetické energie se schopností překročit rychlost světla. Vím, že to co nyní říkám je vědecky absolutně kacířské. Konec konců nemyslím si, že nám Einstein sdělil všechno a je v podstatě jedno zda úmyslně či neúmyslně.

-pokračování-



(c)2008 Project Camelot

(c)2009 Translation: Alhambra