Kodex Magika (9)

Marrs Texe

Marrs Texe

autor

27.02.2007 Exkluzivně

       Jednou z nejzajímavějších studií týkající se tajných společenství je skrytá symbolika Illuminátů. Vnitřní božstvo Illuminátů je definováno mnoha jmény pod různými "převleky". Jedním z mnoha jmenných převleků zní "Jahbuhlun". Ve svaze uctívání tohoto fslešného "Boha" vymyslel systém Illuminátů mnoho rituálů, ve kterých používají skryté prstokladné  praktiky. Ve všech 33. stupních svěcení v enklávě "Skotských obřadních zednářů" i v rituálech "Skull and Bones", Ordo Templis Orientis a mnohých dalších tajných společenství se ukazují jako velmi prominentní různé způsoby podání rukou.  Proč tomu tak je? Protože ruka je extrémně důležitým okultním i archetypálním prvkem. Je reprezentantem velmi důležitého vědění týkající potenciálu lidského tvoření a kreativity vůbec. Gestikulace pomocí prstů, dlaně, zápěstí a nebo celé ruky v sobě obsahuje stovky a stovky speciálních pozic a v každé z nich je ukrytý jistý specifický druh informace.

 

 

       Prstokladný způsobe komunikace se jeví doslova jako mezinárodní tajná řeč, která v sobě obsahuje ohromné množství různých forem a podob. Velmi zajímavým způsobem na toto téma hovoří německý badatel  Manfred Adler ve své knize: "Zednáři a Vatikán". Mnohé z informací pochází ze závěrečné zprávy amerického senátního vyšetřovacího výboru, který jistou dobu vyšetřoval velmi některé velmi podezřelé praktiky uvnitř CIA.

 

       V této zprávě se doslova a do písmene píše:

 

       "Až 90% skrytých informací a dokonce i celých zpráv je přenášeno skrze média speciální gestikulací a skrze psaná média pomocí specifických kódovaných textů a obrázků."

 

       Není to ale pouze Adler, který si všiml častého používání ruky v souvislosti s celou škálou podivných gestikulací v souvislosti s předáváním jistých konkrétních informací. V podobném duchu píše i argentinský autor a výzkumník specializující se na problematiku  zednářství Juan Maler. Mimo jiné naznačuje:

 

       "Uvnitř enklávy tajných společenství je schopnost takové vědomé gestikulace a schopnost číst v tomto způsobu dorozumívání, považována za velmi prestižní umění, kterému se dostává velmi významného uznání."

 

       Německý odborník na zednářská znamení a symboliku Johannes Rothkranz jasně sdělil:

 

       "Je jisté, že pokud někdo sbírá fotografie známých osobností a je jedno zda z politického kulturního a nebo vědeckého světa, vlastní zároveň velkou sbírku různých tajných gest, znamení a mimických signálů."

 

       Tento badatel mimo jiné odhalil, historické podání rukou mezi Helmutem Kholem - tehdejším kancléřem "Západního Německa" a Modrowem - hlavou východoněmeckého komunistického vládnoucího režimu, které pečetilo sjednocení obou německých států, jako jednoznačné zednářské rituální gesto. Je zajímavé, že přesně onen okamžik podání rukou, tedy ústřední část zednářské symboliky byla neuvěřitelně dlouhou dobu předkládána nic netušícímu společenství v Evropě.

 

       Proč je tedy používání ruky jako nástroje pro gestikulační způsobe předávání informací tak častý? Na tuto otázku jsme si již částečně odpověděli před chvíli. Ruka je prastarým symbolem aktivity, kreativity, síly a vitality. Používání tohoto nástroje tedy souvisí s akceptováním, ale i vědomým rozvojem všech těchto atributů na individuální úrovni u jednotlivce či skupiny jedinců jež jsou součástí tajné společnosti,  Je to vysoce preferovaný způsob zvyšování indexu vlastního sebevědomí. Na tomto místě se snad ani nemusí zdůrazňovat, že minimálně jedno prstokladné gesto používání všichni po celém světě - podání ruky.

 

       Na tomto místě je také třeba zdůraznit, že symbolika ruky obsahuje ohromné množství různých způsobů vyjádření. Os shovívavosti, přátelskosti, otevřenosti až po oddanost, soucítění a dále přes varování až po jednoznačně agresivní gesta.

 

       Existuje také obrovský rozdíl mezi aktivitou u levé ruky a nebo u pravé ruky. Tedy rozdíl mezi používáním levé a pravé ruky. Je velmi zajímavé a svým způsobem poučené jak Illumináti definují používaní pravé a levé ruky. V Klasické esoterické tradici levá část těla symbolizuje citově emoční potenciál a vesměs jemné energie. Bere se tu v potaz orientace levé části těla (včetně levé ruky( na archetypální srdeční prvek. Kdežto pravá část těla je symbolem síly, vůle a vůbec energií, které mohou přecházet v agresivitu a násilnický postoj. Jenže u Illuminátů je hodnocení podstatně jiné?..

 

       U nich je pravá ruka symbolem požehnání a dobroty, symbolizuje veskrze pozitivní postoj a ten kdo jí často používá je označován jako "ten pravoruký" a nebo ten kdo je na "pravoruké cestě". Principiální shoda s "bílou magií".

 

       Kdežto ten, kdo v gestikulaci inklinuje k levé ruce, je považován za "toho kdo se nachází na "levoruké cestě". S profilem gestikulace pomocí levé ruky jsou spojovány takové kvality jako "ďábelský, klamný, lstivý, mazaný, zlý a nebo zvrhlý". Budeme-li vůbec sledovat historické informace související s archetypem levé strany dostáváme se do negativních vodstev. Zvláštní na celé věci ale je, že ten kdo určil tuto kompozici je Vatikán. Takže to co je levé a nebo nalevo je špatné a to co je napravo je prostě špatné.

 

       V globálním  společenském a sociálním uspořádání nalezneme celou řadu někdy až podezřelých paralel , které vytváří jakási zvláštní a podivná spojení s výše uvedeným hodnocením Illuminátů. Tak např to  co je "pravé" je správné, pravdivé a nebo hodnotné. Na druhou stranu to co je "liché" je jakoby lživé, druhořadé nebo nepodstatné. Tady bych měl asi upozornit na to, že levá strana je archetypálním způsobem spojována s lichým počtem a nebo s tím co je liché a strana pravé s počtem sudým čísel.

 

       A zde se dostáváme zase k dalšímu paradoxu. Podle Illuminátů je levá alias lichá špatná, ale na společensko - kulturní úrovni, je lichý počet (např. u květin) vždy symbolem štěstí a všeho pozitivního. Naopak sudý počet je symbolem smrti, smutku a nebo neštěstí. V tomto kontextu asi jistě není náhodou, že číslo trojnásobně sudé "666" je číslem "Bestie".

 

       Ale pojďme v těchto neuvěřitelných kontrastech na téma "levá - pravá" se posunout ještě o kousek dál. Všechna tajná učení jednoznačně hovoří o tom, že jakýkoliv druh pohybu, který začíná na levé straně a je veden směrem doprava a nebo proti směru hodinových ručiček (levotočivost) odebírá energii - oslabuje. Až na jisté výjimky u všech inkarnovaných formách života je známá "levotočivá DNA". Lidská evoluce se šíří v lichých dimenzionálních frekvenčních spektrech (vzestup z 3D do 5D). Prakticky veškeré pohanské a nebo speciálně pak druidské taneční rituály probíhaly v levotočivé sekvenci kolem ústředního komponentu (oheň, obřadní kámen atp.). Stejně tak jako žehnávání levou rukou bylo považované za rouhavé a zlověstné.

 

       Prvek levé a pravé strany je také ve extrémně důležitý v prostředí obrazové ikonografie. Zde může být součástí korespondence transportu vysoce podstatných skrytých informací případně dalších skutečností. V tomto kontextu jde o to na kterou stranu se ústřední postava obrazů dívá - zda vlevo a nebo vpravo, resp. v jakém profilu (levém a nebo pravém) je znázorněna její tvář.

 

       V tomto tématu budeme pochopitelně pokračovat i v následujícím pokračování tohoto seriálu.

 

- pokračování -


(c) 2005 Texe Marrs

(c) 2007 Translation: Alhambra

Další díly

Vydavatel:
Jaroslav Chvátal
Matrix Consulting s.r.o.
Švabinského 1700/4
Ostrava, Moravská Ostrava
e-mail: chvatal@matrix-2001.cz

Spoluvydavatel:
Gaia Inc.
833 W So. Boulder Rd. Louisville
Co. 80027, USA

Webináře:
Matrix Consulting Slovakia s.r.o.
Palárikova 76
022 01 Čadca

"Svoboda myšlení, svědomí a náboženského vyznání je zaručena. Svoboda projevu a právo na informace jsou zaručeny. Každý má právo vyjadřovat své názory slovem, písmem, tiskem, obrazem nebo jiným způsobem, jakož i svobodně vyhledávat, přijímat a rozšiřovat ideje a informace bez ohledu na hranice státu". (Listina základních práv a svobod České republiky).

Redakce neodpovídá za obsah článků i diskusí, které ne vždy odpovídají stanovisku redakce. Přebírání písemného či obrazového materiálu je možné pouze se souhlasem vydavatele. Platí pro materiály podléhající čtenářskému poplatku.