Tetragramatonické tajemství čtyřpólového magnetu

Tungli Ladislav

Tungli Ladislav

autor

15.12.2006 Esoterika

       Kdo má přesné poznání pravdy, ten přirozeně činí to, co je správné, pokud tu pravdu pochopil a také dostal do svého krve, neboli do svého astrálního těla. Astrální tělo určuje charakterové vlastnosti člověka, což jsou více materializované stabilnější formy existence, než myšlenky. Je zvláštní, že myšlenky jsou nestálé, ovšem mentální tělo neboli sídlo myšlenek je stabilní, mnohem méně proměnitelné, než astrální tělo. Tou stabilitou mentálního těla je duch neboli způsob myšlení člověka, což nejsou myšlenky, ale určuje zákonitosti myšlenkových pochodů. Duch je oživující síla, což není totéž, jako astrální životní síla přijímaná převážně dýcháním. Mentální tělo potřebuje potravu stejně, jako astrální tělo a jako hrubohmotné tělo. Potravou mentálního těla jsou vjemy přijímané všemi smysly. Potravou astrálního těla je živlová látka obsažena převážně v potravinách a ve vzduchu, kterou dýcháme a také v pocitech, které nám zprostředkují jiní lidé anebo zvířata anebo i tzv. neživá hmota, která může být impregnována.

       Astrální i mentální tělo mají vyzařování odlišné podstaty, ale toto vyzařování není tím tělem, pouze vypovídá o stavu těla. Mentální vyzařování ovšem mohou vidět pouze vyšší zasvěcenci až po té, co již zvítězili nad smrtí neboli osvojili si pravou hermetickou morálku a tím ovládají svou vlastní astrální životní sílu, kterou mohou libovolně stupňovat a používat k omlazování. Tyto základní informace byly nevyhnutné, abych si ujasnil pojmový aparát mnou používaný. Jestli si tedy někdo nazývá mentálním vyzařováním něco jiného a tvrdí, že to vidí a nedosáhl ještě astrální nesmrtelnosti, může si být naprosto jistý, že vidí něco jiného a ne mentální auru.

       Astrální auru ovšem mohou vidět jednotlivci s mnohem nižším stupněm duchovního vývoje. Ten, kdo vidí mentální auru, vidí duchovní zralost každého a rozlišuje i "plevel" od "pšenice" v tom smyslu, jak o tom mluvil Ježíš Nazaretský a proto se jedná o vysoký stupeň zasvěcení. Každý může dosáhnout astrální nesmrtelnosti, což znamená, že může dosáhnout věčný život. Každému člověku bez výjimky je dáno, aby mohl činit pokání ze svých hříchů a mohl začít svou cestu k nesmrtelnosti. "Bůh by si přál, aby každý dosáhl pokání." - píše apoštol Petr, ale víme, že budou i tací, kteří budou proklínat Boha za těžkosti, které na ně přicházejí, ale přesto nebudou činit pokání ze svých hříchů, jak to píše apoštol Jan v biblické knize Zjevení, což je zjevením nejhlubších tajemství Božího předsevzetí neboli zákonitostí, které se nedají změnit. Jestliže nedokážeme rozpoznat "plevel" od "pšenice", jak tedy můžeme postupovat naslepo? Ježíš Nazaretský dal jasný pokyn: "Prokažte se jako děti svého Otce, který působí, že svítí Slunce na spravedlivého i na ničemného a prší déšť na spravedlivého i na ničemného. Jednejte tedy stejně a milujte i své nepřátele. Jestliže milujete jenom těch, kteří milují vás, pak děláte jen to, co dělají i zločinci, od vás se očekává víc a proto vy budete milovat i své nepřátele."

       Toto je velice důležitý pokyn a je velice ulehčující vědět, že mohu dávat všem lidem totéž a nemusím rozhodovat o tom, koho upřednostním. Nemusím nikoho nenávidět, mohu každého milovat, což podstatně zjednodušuje mou práci. Nemusím se starat o to, že informace budou zneužívané, protože mohu dávat všem stejné informace o nejhlubších tajemstvích, takže proč existují tajemství, které nemohou být zveřejněné, protože by mohly být zneužité? Rozhodně to není kvůli tomu, že by nám to Ježíš Nazaretský zakázal, protože řekl: "Co jsem oznamoval potichu, vy to rozhlašujte ze střech." (Střechy domů byly propojené a složili jako chodníky.) Smysl utajování citlivých informací objasňuje jiný výrok od apoštola Pavla: "Všechno je mi zákonné, ne však vše výhodné." A Ježíš Nazaretský totéž objasnil takto: "Neházejte perly sviním, aby to nepošlapali svýma nohama a aby se neobrátili proti vám a nepošlapali i vás." Smyslem utajení je tedy zabránit desinformaci a nesprávnému pochopení, výhradně a ne, aby se informace dostali jenom ke spravedlivým anebo převážně jenom ke spravedlivým, to ne, protože jak by se jinak prokázala ničemnost ničemných, kdyby nemohli nic udělat a jak by se prokázala spravedlnost spravedlivých, kteří byli a možná i jsou mylně pokládané za zločince?

       Existuje názor, že všichni lidé dosáhnou časem nejvyššího stupně zasvěcení i když ne v tomto životě, což je to samé, jako přání Boha Otce, aby každý dosáhl pokání, což je předpokladem. Jestliže existuje nějaký předpoklad, pak se jedná o podmíněnou a ne o absolutní pravdivost. Každý musí splňovat předpoklady, aby se mohl sjednotit s Bohem a stát se Bohočlověkem, což by měl být konečný cíl. Někteří namítají, že to nelze dosáhnout, protože Bůh je vysoce nad naším chápáním. Takové pojmy, které jsou nad naším chápáním a jsou nepochopitelné,  nemají žádný smysl. Pojem Bůh ovšem má smysl, protože ten pojem má podmíněný význam a podle zralosti jednotlivce znamená vždy to, co je prvopočátkem všeho existujícího. Jenom ten, kdo pochopil, že cesta zasvěcence je služba jiným, může pochopit, že Bůh nám slouží a pro něho tento pojem má úplně jiný význam, než pro člověka, kdo chce panovat nad jinými.

       Základní postulát Za-Zen je, že bychom se měli setrvat v jednoduchosti bez nějakého cíle, ovšem vždy mohu tvrdit, že to, co právě dělám je tím stavem bez cíle a kdybych dělal něco jiného, to by bylo porušení tohoto nicnedělání. Pravdy Za-Zen jsou paradoxy a proto nejsou. Podstatou Za-Zen je cesta uvědomování si sám sebe, což jsou tzv. ordinální čísla. Ordinální čísla jsou myšlenkové struktury vznikající z jediné základní prapodstaty, kterému se říká prázdná myšlenka. Ordinální čísla jsou pochopením procesu počítání, čím se počítání ukončí, protože byl sestrojen algoritmus neboli program, což může počítat samo, jako počítač, ale toto pochopení je prvním vyšším krokem neboli prvním nekonečnem a pochopení  této skutečnosti je druhým vyšším krokem, přičemž z pravidla po třetím vyšším kroku vzniká pochopení, že se jedná o vyšší počítání a tím lze vyšší počítání pochopit, což je jen první krok dalšího stupně.

        Matematici podrobně rozpracovali teorii ordinálních a kardinálních čísel, přesně definovali pojmy spočitatelných a nespočitatelných ordinálních a kardinálních čísel a také znají slabě a silně nedosažitelná kardinální čísla ke kterým možná nedospěli ani nejvyšší mistři Za-Zenu. Navíc matematici spojili teorii ordinálních a kardinálních čísel s dalšími odvětvími, které se uplatňují v různých oblastech života. Spočitatelné nekonečno je proces a nespočitatelné je svoboda, jak to podrobně popisuji ve své dřívější fundamentální práci: "Matematika a víra". Tato má práce obsahuje i další, mnohem závažnější spojení matematiky s praktickým životem a dává odpověď na otázku, v čem je lidské myšlení nadřazené počítačové umělé inteligenci a s exaktní přesností definuje hlavní rozdíl mezi duchem Božího Syna a duchem Odpůrce Boha. Klíčový rozdíl mezi "pšenicí" a "plevelem" je jejich postoj k těmto informacím.

        "Pšenice" nic neodsuzuje předem, nemá předsudky a získává přesné poznání pravdy. "Plevel" to odsuzuje. Někdo si může namítat, že před chvílí jsem tvrdil, že rozpoznat "plevel" od "pšenice" je těžké a nyní dávám tak jednoduché pravidlo. Toto pravidlo je ovšem stejně tak složité, jako kabala, protože toto je v oblasti, kde slova již nestačí kvůli tomu, že pojmy mají proměnlivý význam. Proměnlivost pojmů oklame těch, kteří se ohánějí pravdou, ale nemají vyrovnanost čtyř živlů. Bůh ukryl sám sebe ve vyrovnanosti svých 4 cherubínů, protože Bůh se projevuje v přesnosti a ne v nadměrném uplatnění určitého aspektu. Přesnost může být stabilizována vyrovnávacími mechanizmy, takže může být nenarušitelná, protože se nachází ve stavu stability, kde každé narušení vyvolává stabilizující reakci a protože se jedná o božství, může to i zničit narušitele. Zničení je často jen proměna. Kristus řekl, že pšeničné zrno musí zemřít, aby vznikla pšenice, takže opět vidíme, že v blízkosti Boha již slova nestačí, protože On může vše změnit jak chce a pouze duchovně zralý jednotlivec v tom vidí nejvyšší jistotu. Pokoj patří jen spravedlivým. Kristus v této souvislosti mluvil o člověku, kdo postavil svůj dům na skále a o člověku, kdo postavil svůj dům na písku. První i druhý dům byl postaven a nevíme jak dlouho stály, ovšem pak přišla bouřka a pokoj měl pouze ten, kdo postavil svůj dům na skále, ale druhý se zbortil. Tou skalou je láska.

       Láska vidí do hloubky věcí, což je abstraktní myšlení a to je matematika. Je to tak jednoduché. U čísla 3 dochází k pochopení posloupnosti počítání a to je nekonečno, proto je číslo 3 číslem lásky, protože si vnímá to, co není vidět na povrchu, to je budoucnost. Nyní můžeme pochopit výrok Františka Bardona, že číslo 4 je číslem nejvyšším a dokonalým, protože znamená nekonečno, co je za číslem 3, kde je pochopení posloupnosti počítání. Co je tedy číslo 5, když číslo 4 je nejvyšší a dokonalé? Dosažením dokonalosti ještě nic neskončí.

      Jestliže číslo 4 je číslem tetragramatonu Jod-He-Wau-He, pak je číslem Boha a dokonalého člověka, protože Bůh stvořil člověka ke svému obrazu. Číslo 5 je tedy číslem Syna člověka, což je označení Krista. Syn člověka je lev z kmene Judy a cherub s hlavou lva je pánem ohně. Jméno, které přikázal dát anděl Gabriel při transplantaci dokonalého plodu do lůna židovské dívky Marie z královské linie Davidova, narozenému dítěti, obsahuje 5 samohlásek: JHŠWH. Písmeno Š neboli Šin je písmenem akášického praohně. Jméno JHŠWH je tedy oheňem Boha.

       Oheň vstupuje do boje s pocitem pravdy a přetváří vše, ale je to také světlo zářící ve temnotě. Upozorňuji čtenáře na hexagramy I-Ging, kde k číslu 5 patří hexagramy 000101 a 111010, přičemž poslední znak je spodní linie a první je vrchní linie hexagramu. Přiřazení hexagramů k číslům a ke stezkám moudrosti je v mé dřívější práci "Přínos indiánů", která je publikována i na serveru http://www.jitrnizeme.cz . Opírejme se o to, co je jisté, pevné a nezměnitelné, aby naše budoucnost byla pevně založena a neotřesitelná, aby nás žádný démon nikdy neobelstil. Démonské neboli negativní bytosti mají zájem hlavně o duchovně vyspělé jednotlivce a snaží je získat různými službami v tomto životě, aby je získali pro službu posmrtně, zatímco Bůh nás chce získat pro věčný život. Démoni proto nikdy nikoho nevedou k věčnému životu, ale snaží tuto snahu lidí překazit. Proto mají mimořádně velký význam knihy Františka Bardona, zejména jeho třetí kniha: "Klíč k opravdové kabale", kde otevřeně popsal cestu nesmrtelnosti, což není žádné filozofické chápání nesmrtelnosti, ale praktické prodloužení života bez smrti.

       Všemohoucí Bůh upozornil na mnoha místech, že živí by se neměli obracet na mrtvé o rady, protže to je něco odporného Bohu Stvořiteli. Bůh jednoznačně zdůraznil tento svůj postoj tím, že přivedl ke klopýtnutí velkého krále Izraele Saula tím, že Saul se dotázal mrtvého Samuela. Někteří tvrdí, že vyvolaný duch nebyl Samuelův, ale démon, který se vydával za Samuela, ale Bible jasně píše, že král Saul probudil spícího ducha Samuela a tím porušil Mojžíšův zákon. Texty Bible z knihy Kazatel od Šalomouna, že mrtví nejsou schopni se podílet na ničem, co se děje pod Sluncem a že zanikla jejich láska a jejich nenávist a také zanikly jejich myšlenky, je nutné chápat tak, že mrtví jsou ve stavu spánku, ale mohou být z toho spánku probuzeni. To ukázal také Ježíš Nazaretský, který probudil mrtvého proroka Mojžíše a Eliáše před apoštoly. Ježíš Nazaretský to ovšem provedl proto, aby dal důkaz své moci apoštolům a ne proto, aby se dotazoval proroka Mojžíše a Eliáše ohledně svých životně důležitých rozhodnutích. Vždy tedy rozhoduje pohnutka proč určitou věc provádíme.

       Ježíš Nazaretský to udělal tajně pouze před některými apoštoly, protože tím porušil přikázání Mojžíšova zákona, což by vyvolalo silné odsouzení ze strany duchovních vůdců Hebrejců, kteří se posadili na Mojžíšovo místo, přesněji řečeno vypadalo to tak, že porušil Mojžíšův zákon, ale on to neporušil, to ovšem by nedokázal vysvětlit zaslepeným farizeům a proto Ježíš Nazaretský přikázal apoštolům, aby zatím zachovali mlčenlivost o tom, co při této příležitosti viděli a slyšeli. Nyní ovšem již nemůžeme mlčet, protože přišel čas odhalení všeho tajemství, aby se splnily slova Krista, že nic není utajeno leda proto, aby vyšlo na světlo a to je to "světlo, které září ve tmě a tma ho nepřemohla". Každý duchovně vyspělý jednotlivec má 2 možnosti: buď bude usilovat o věčný život a v tom případě i když zemře, setrvá ve spánku, kým ho Kristus nezavolá, anebo uzavře pakt s negativními bytostmi a posmrtně odchází do jejich sféry, aby splatil svůj dluh vůči nim, až to celý splatí, teprve pak se vněm objeví silné svědomí opustit démona a vrátit se ke Kristu.

       Zapamatujme si, že negativní inteligence neboli démoni vždy takto obchodují a neznají lásku. Když Prahad mluvil k Evě v zahradě Eden a řekl v rozporu s výroky Boha, že určitě nezemře, mluvil ze své vlastní podstaty, protože on tak přemýšlí, protože nezná hodnoty života, nikdy nepochopí pláč lidí nad smrtí svých blízkých. Ježíš Nazaretský prohlásil: "Je lhář a otec lži, mluví ze své vlastní povahy, protože nemůže zapřít sám sebe." Bůh vymezil hranice pro tento způsob myšlení, ale bylo také jasné nejvyšším pozitivním bytostem, že to Prahad nepochopí. Podle toho všeho chci kategoricky odmítnout pomlouvání negativních inteligencí, že úmyslně snaží škodit Zemi. Negativní inteligence ze všech sil snaží dokázat, že jsou schopni vládnout.

       Nyní se dostáváme z nezasloužené laskavosti Boha Otce k závažnému tajemství, čemu se říká tetragramatonické tajemství.. Jistě si pamatujete na taoistický znak Jin a Jang rovnováhy, kde uprostřed jin je jang a uprostřed jang je jin a ohánějí se do kola, jako 2 malé rybky. Nuže, oni jsou dva různé způsoby myšlení. Země je vždy uprostřed, takže u chápání Jin je země světlá a u chápání Jang je země tmavá a nebesa jsou světlá. Tmavá barva je hluboká modř a bílá barva je žlutá, což je doplňkem hluboko modré. Pozor: světle modrá barva má úplně jinou podstatu! Zapamatujme si jednou a pro vždy, že Božské energie nemají konstantní barvu, protože jsou vysoce inteligentní a pokud se projevují konstantně, dělají to jen z lásky, aby nám pomáhaly, ovšem jestliže někdo chce zjednodušit Božské energie na nějaké konstanty barev a zvuků, pak pozná jejich proměnlivost, která může být velice nepříjemná pro toho, kdo tyto síly zneužívá.

       Jestliže jste si neuzavřeli žádný pakt s negativními inteligencemi, anebo litujete,že jste snad uzavřeli takový pakt, pak můžete číst dál tento spis, jinak v žádném případě to nedoporučuji. Nyní bych měl udělat nějakou mezeru, abych nesváděl služebníky ďábla, ale nemiluji je tak, jak miluji ďábla samotného. Satan Ďábel je dokonalý Boží tvor a proto ho miluji a chci být s nim, jako červ, který se živý jeho tělem, protože v konečném důsledku skončí ve zničení, protože to je jeho podstata. Touží po smrti, takže mu Bůh dává to, po čem touží, dokonalou smrt. To je přirozené pro Ďábla, ale není přirozené pro člověka, ovšem nemohu pomoci těm, kteří budou ve sféře démonů, když se nastane velkolepé zničení negativních inteligencí. Bude to mimořádně těžké pro mágy, kteří zrovna splácejí svůj dluh, protože využily služeb démonů a je pro ně lepší, když o tom nic nevědí předem, protože stejně jim nemůžeme pomoci a jejich neurotické obracení se proti mně, jako o nositeli tohoto způsobu myšlení by pro ně bylo horší. Nyní aktivuji regiment cherubínů, protože Kristus prohlásil: "Kdybych poprosil Otce, poslal by mne regiment andělů a neměli by nade mnou moc, ale proto jsem přišel do světa, aby mne zabili a v tom je soud, že mne zabijí a ničemný panovník tohoto systému věcí je již odsouzen.

       Pšeničné zrno musí padnout na zem a zemřít, aby vznikla pšenice a když zemře, pak vynese mnohonásobek zrn, někdo deseti, někdo stonásobný." Mohl bych pokračovat výroky Pána, ale nechci dráždit služebníky Ďábla, kteří neuposlechli mou radu a nezanechali čtení tohoto spisu. Nyní opět je upozorňuji, že jsem ochoten odpustit, že neuposlechli mou radu, ovšem dál by již rozhodně neměli číst tento spis. Nepřišel jsem do světa, aby mne zabili, jako Ježíše, ale proto, abych dokázal, že Pán mluvil pravdu ve všem a proto poprosím Otce o regiment cherubínů, protože jestliže proti andělům sfér byste snad měli naději zvítězit, rozhodně nemůžete zvítězit proti těm, kteří nechtějí zvítězit, protože neznají vůbec, co to je porážka. Nikdy neprohrají! Neznají pojem vítězství a ani pojem porážky, protože jejich číslo je 4 a neznají číslo 6.

      Když Kristus odcházel z pozemské oblasti a skály praskaly a mrtvoly byly vyvržené z hrobů a opona ve svatostánku, která oddělovala svaté od nejsvatější, kam velekněz směl vstoupit jen jednou do roka a nikoliv s prázdnýma rukama, ale s krví kozlů a beranů, se roztrhla ve dví a Kristus byl přiveden k dokonalosti skrze to, co vytrpěl, protože při tom mu Bůh odhalil vše, tehdy cherubíni s dokonalým sebeovládáním byli přivedeni k rozruchu a uvědomili si číslo 5, což je číslem Krista, ovšem po té okamžitě se vrátili zpět do negativního stavu bez myšlenek. Cherubíni neznají Ďábla, jako ho znám já a nechtějí ho znát a dávají dobrý příklad lidem, aby  se odvrátili od Ďábla a již dál nenechali se vést touhou po vítězství nad jinými lidmi, což  je touha po panování nad jinými, jak to napsal Šalomoun: Člověk panoval nad člověkem vždy jen ke své vlastní škodě.

       Dál již nebude panovat člověk nad člověkem a kdo je určen, aby panoval, ten musí bezpodmínečně zemřít, aby byl vzkříšen k nebeskému životu u Boha. To je to tajemství, co Kristus říkal apoštolům: "Odcházím ke svému Otci a k vašemu Otci, jdu připravit vám místo, abyste byli i vy tam, kde budu já, ovšem nemůžete mne následovat hned, ale budete mne následovat později." Znevážili jste tyto slova Pána? - Vší silou se nyní projeví. Ani apoštol Jan, který byl dokonalým vládcem Slova, nemohl okamžitě následovat Krista, ale musel setrvat v Šeolu neboli ve spánku, kým ho Kristus nezavolal. Nyní by již mohl působit. Zastánce channellingu, pokud se orientují na zemřelé a ne na bytosti, jsou v pěkném průšvihu.

       Poznámka: Nezávislý internetový deník Matrix-2001.cz poskytuje prostor k vyjádření a k názorům (ve slušné a akceptovatelné podobě) každému kdo má tuto potřebu. Na straně druhé je čistě na čtenáři jaký vlastní postoj a názor přijme k takto prezentovaným informacím. Přičemž redakce se pochopitelně staví do neutrální pozice v rámci plurality názorů a tezí zde uvedených. J.Ch.).


(c)2006 Ladislav Tungli