ZAHAJOVACÍ CEREMONIÁL KE SPUŠTĚNÍ "GOTTARDSKÉHO TUNELU" = BEZPRECEDENTNÍ OKULTNÍ RITUÁL: ANALÝZA PROBLEMATIKY

Chvátal Jaroslav

Chvátal Jaroslav

autor

07.06.2016 Magie

Před několika dny jsme měli možnost doslova v přímém přenosu vidět bezprecedentní ukázku magicko-rituální praktiky a to za účasti nejmocnějších skupin Evropy. Příležitostí k tomuto aktu bylo slavnostní otevření čerstvě dokončeného "Gotthardského tunelu" ve Švýcarsku. Tento satanistický rituál je zatím nejodvážnějším projevem satanismu ze strany globálně-mocenského systému. Zde je krátká analýza jednotlivých fragmentů, které se v avízovaném rituálu objevily.

Samotný tunel měří přes 57 kilometrů a jeho výstavba stála 11 miliard eur. Gotthardský tunel, je v prostředí našeho světa nejdražší a nejdelší tunelový projekt, který byl kdy realizován. Výstavba tohoto tunelu trvala 17 let a byla svým způsobem symbolem evropského sjednocení v kontextu s rostoucím nacionalismem a tendencí k uzavření hranic nejen na okraji "EU", ale mezi některými státy uvnitř "EU".

Velmi obskurní oslavy zahájení činnosti tohoto tunelu, tohoto bizarního ceremoniálu, se zúčastnila celá řada předních evropských hodnostářů v čele s německou kancléřkou Angelou Merkelovou, francouzským prezidentem  François Hollandem či italským premiérem Matteo Renzim.

Zatímco většina normálních lidí, by očekávala nějaký klasický slavnostní ceremoniál, v našem případě jsme se však dočkali velmi zneklidňující satanistické show, která probíhala pod taktovkou německého režiséra Volkera Hesse, kdy hlavní roli představoval člověk oblečený za kozu, jež celý rituál řídil.

K něčemu podobnému došlo před několika lety při úvodním a závěrečném ceremoniálu letních olympijských her v Londýně v roce 2012. Konečně je potřeba pochopit, že podobné mega-projekty, jsou vítanou, ale zároveň i nutnou příležitostí k prezentaci satanisticko-okultních interpretací.

Bohužel ve všech takových případech nejde pouze o nechutnou podívanou. Ve hře je primárně zcela něco jiného - energetické pozadí a manipulace s přirozenými energetickými systémy. To je ale povídání na dlouhou dobu. Je možné, že někdy tomuto tématu budu věnovat jednu epizodu v mém pořadu na rádiu "SVCS".

Pojďme se podívat na analýzu některých důležitých sekvencí avízovaného rituálů, jehož průřez máte k dispozici dole pod tímto článkem.

Ceremoniál začíná pochodem pracovníků v oranžových kombinézách za rytmického vojenského bubnování. Jde o typický počin mocenského systému, který zobrazuje obyčejného člověka v režimu otrocké pracovní síly. Novodobého nevolníka, jež funguje pod jhem militaristické síly.

Záhy se však scéna mění. Přijíždí vlak se skupinou mladých lidí oblečených do bílého spodního prádla. Tito muži a ženy masy, které budou cestovat tunelem.

Po krátké chvíli tato sekvence ceremoniálů přijímá na pozadí podivně sexistický náboj. Z dělníků na začátku, se nyní stávají jakési zombie vojáci. V této fázi obřad vykresluje širokou lidskou populaci, jako bandu podřadných lidí, kteří jsou lehce ovlivnitelní a odsouzeni k věčné robotě na své pány, kteří jsou v hierarchicky laděné společnosti součásti onoho pomyslného horního "pyramidionu".

Pak se z tohoto vlaku vynořuje démonický padlý anděl, dítě s tváří Lucifera. Tato scéna, považte, byla určena na "počest" dělníkům, kteří zemřeli během výstavby tunelu. Je potřeba si položit otázku proč zrovna Lucifer s tváří dítěte nad nimi poletuje? Od tohoto okamžiku se celý ceremoniál mění v plnohodnotný satanský obřad.

Muž, oblečený jako koza, se stane mistrem ceremonie. Je vidět, jak všichni mu vzdávají poctu. Položme si otázku: Co toto všechno má co do činění s budováním tunelu? Masmedia se snaží na tuto vcelku logickou otázku odpovědět tak, že se jedná o symbol horské kozy, která je velmi typickým zvířetem v Alpách. Proč ale tento "kozí muž" vystupuje z tak výrazné pozici síly? A proč lidé před ním klekají na zem a klaní se mu?

Muži jdou v útvaru připomínající procesí přičemž v rukách drží rohaté lebky v pozici jakýchsi velmi silných náboženských artefaktů.

Ženy oblečené v bílém drží malé rohy na svých hlavách v symbolickém gestu, které říká: "Akceptujeme kozího člověka, jako našeho Boha".

Po celou dobu "koza-muž" pobíhá po pódiu za neustále narůstajícího napětí.

Druhá část obřadu, se odehrává venku a sleduje stejný základní příběh. "Zombie pracovníci" jdou jako první, následují lidé ve spodním prádle. Všichni směřují k přivítání samotného Satana. Z nějakého důvodu si pracovníci sundávají košili a dostávají se do vojenské formace.

Mladí lidé ve spodním prádle vypadají velmi zmateným způsobem klopýtají kolem, což je ukázka toho, jak elita vnímá masy lidí.

Opět platí, že ceremoniál vykresluje smrt pracujících lidí, což je sama o sobě poněkud hodně znepokojující záležitost. Tři dělníci visí ve vzduchu v mrtvolné pozici.

Dělníci jsou nahrazeny třemi strašidelnými duchy.

A pak patříme v popředí obří vševidoucí oko. Elita oslavuje lidskou oběť.

Koza-člověk opět v akci. Lidé nacházející se před ním nesou bílé závoje.... jako nevěsty přes svatbou.

Zatímco koza-člověk pobíhá o jevišti křičící přitom jako posednutý člověk, na velkém displeji v pozadí, je patrný obraz kozího muže, jehož grimasa, je vysoce negativního charakteru. Tři skarabeové před ním visí ve vzduchu. Ve staroegyptské symbologii zastupuje skarabeus velmi významné postavení.

Zatímco se lidé oblečení v bílém sklání před kozím člověkem, oči bdí nad těmito lidmi, což jen potvrzuje, že máme co do činění s jedním velkým satanistickým obřadem pod taktovkou okultní elity.

Vyvrcholení koza-člověk se stává "Králem světa".

 

Závěr

Aktivity světové okultní elity, jsou vždy o symbolice. Výše uvedený obřad prezentuje mnohé. Prostřednictvím tohoto zahajovacího ceremoniálu ve spojení s nejdelším a  nejhlubším tunelem na světě, okultní elita sděluje světu, že má pod kontrolou světové zdroje a pracovní elitu. Jinými slovy řečeno, oni jsou jediní, kteří mohou realizovat tyto projekty, neboť kontrolují politiku, finance i obchod.

Zahajovací ceremoniál "Gotthardského tunelu" převrátil industriální zázrak do náboženského obřadu, který byl věnován Bafometu za nechutného zesměšnění dělníků, kteří obětovali své životy, zmrzačili svá těla, nebo si jinak zničili své zdraví, proto aby bylo možné tímto tunelem cestovat.

Jak bude světová veřejnost reagovat na tento hanebný počinek?  

 

P:S.: Na závěr si dovolím ještě jeden dodatek. Nevím jak jsou na tom se znalostmi jiní, kteří píšou o tomto ceremoniálu, ale já (musím se přiznat), jsem velmi dobře obeznámen se středověkou  místní "Gotthardskou legendou", která hovoří o tom, že první tzv. "Čertův most" byl postaven ďáblem.

Podle této legendy, místní obyvatelé, opakovaně selhali ve snaze postavit most prostřednictvím kterého by překonali "Gottardské hory" v Alpách. nakonec místní starosta v zoufalství zvolal: "Nechť samotný Ďábel postaví tento most!!" Ve chvíli kdy toto dořekl, se místním lidem v kantonu Urner zjevil skutečně ďábel a navrhl dohodu.

On postaví most a zato bude mít nárok na Duši, která jako první přejde, nebo přejede přes tento most. Poté, co ďábel most skutečně postavil, chytrý starosta poslal přes most jako první kozu. Ďábel se nesmírně rozlítil, když prohlédl tento trik a zvedl nad hlavu obří kámen, kterým chtěl most rozbít.

Nicméně jedna z žen rychle na blízkou skálu nakreslila velký kříž. Ďábel byl tímto znamením Božím natolik zmaten, že když kámen hodil, most minul a ten spadl do rokle pod vesnicí Göschenen.  A tak je dodnes nazýván "Ďáblův kámen".

 

Zmiňuji tuto legendu jednak proto, že jí s největší pravděpodobností prakticky nikdo z pisatelů, kteří psali články  na toto téma nezná (jinak by jí učtě uvedli v textu) a jednak proto, že, je hlavním argumentem opoziční elity, která říká, že zahajovací ceremoniál byl koncepčně postaven právě na téma této legendy. Autorům článků na toto téma se pak smějí do očí a je jím vytýkána konspirační tématika s absolutní neznalosti této legendy. Ve smyslu, když jsi hloupý a neznáš pozadí, tak nepiš nesmysly.

 

A můj závěr?

Je jednoznačný. Výše uvedená pověst byla mocenskou elitou hrubě zneužita a překroucena v satanistický rituál. Pokud by někdo chtěl dramatizovat tuto pověst ve stylu prezentovaného ceremoniálu, pak by vybudoval naprosto jinou dramaturgii.

Diskuze byla uzamčena, již do ní není možné vkládat příspěvky.