"EXTREME REPORT": TRAGÉDIE LETU "9525" ZJEVNĚ NESTAČILA --- TESTOVALO SE DÁLE, ABY SE SEVER HOLANDSKA PONOŘIL DO TMY --- SÉRIE PODIVNÝCH LETECKÝCH KATASTROF POKRAČUJE DÁL, STEJNĚ TAK JAKO "VĚŠENÍ BULÍKŮ NA NOS"

Zatímco se mainstreamová obce snaží vehementním způsobem přesvědčit veřejnost, že za zkázou "Letu 9525" společnosti "Germanwings" stojí nebohý druhý pilot Lubicz, v prostředí alternativních médií se objevují další zajímavé souvislosti. Včerejšího dne se tak objevila informace o tom, že s největší pravděpodobností opětovně selhala technologie zvaná "High Energy Liquid Laser Area Defense System" (HELLADS), kterou v posledních týdnech testují americké vzdušné síly (US Air Force). Právě tento systém by měl podle neoficiálních zdrojů stát za zkázou "Letu 9525", dne 24. března 2015, kdy měla tato technologie místo simulované jaderné hlavice sestřelit uvedený dopravní letoun.

Pojďme si nejdříve něco povědět o této technologii. Systém "High Energy Laser Liquid Area Defense" (HELLADS) je součástí jednoho z mnoha programů ministerstva obrany USA, jehož cílem je vývoj velmi silného laseru na bázi zbraňového systému s vysokou energií, který by dokázal eliminovat hrozby "země - vzduch". Zcela konkrétně řečeno, tento program si klade za cíl vyvinout 150kW laserový systém v boji proti pozemním hrozbám, jako jsou rakety, dělostřelectvo, sofistikované zbraně "země - vzduch" atp.

Systém "HELLADS" je testován na několika místech naší planety současně a v případě úspěšných testů by měl být zařazen do výzbroje taktických letounů amerického letectva. Ve hře jsou například strategické bombardéry "B-1B". V případě potřeby by mohl být tento zbraňový systém namontován i na bojová pěchotní obrněná vozidla nebo hlídkové lodě. První prototyp "HELLADS" byl dokončen na konci roku 2012 a hned na počátku roku 2013 byl testován na raketové střelnici "White Sands". V současné době by mělo být testováno hned několik prototypů najednou, a to na různých místech světa.

Pokud tato technologie skutečně stála za zničením dopravního letounu spolu se 150 lidmi na palubě, pak máme ve vzduchu velký problém. Ukazuje se totiž, že nešlo o první a s největší pravděpodobností ani o poslední selhání této nebezpečné experimentální te

Zaregistrujte se a čtěte dál,
získáte 8 dní předplatného
na zkoušku zdarma

Najděte svou cestu k transformaci s naší rozsáhlou nabídkou videí a článků, které rozšíří vaše obzory.

Diskuze byla uzamčena, již do ní není možné vkládat příspěvky.