BIZARNÍ LETECKÉ NEHODY V POSLEDNÍ DOBĚ MAJÍ MOŽNÁ SPOLEČNÉHO JMENOVATELE: PHILADELPHIA EXPERIMENT, THE MONTAUK PROJECT A REMOTE MIND CONTROL

Během včerejšího pročítání tisku v USA mne zaujal oficiální mainstreamový článek [1], který ze svých útrob vypustila agentura AP, tedy jedna z agentur tzv. „Velké trojky“. Článek se týká tragédie havarovaného letu společnosti Germanwings, jejíž stroj se zřítil na útesy francouzských Alp. Poslední údaje z dnešního dne uvádí, že prý se druhý pilot zamkl v kokpitu, zatímco kapitán si odskočil na záchod. Poté prý pilot v kabině navedl letadlo úmyslně k zemi. Tolik tedy informace k dnešnímu dni. Ovšem včerejší článek AP mne opravdu zarazil, zejména tedy v souvislosti s dnešní zprávou o pilotovi v kabině. Příběh, který se za ním rozprostírá, může nabývat opravdu děsivých rozměrů.


Jak může zmizet karta z nepoškozeného záznamníku?

V článku AP se uvádí, že francouzský prezident Holland uvedl, že vyšetřovatelům se podařilo najít letový záznamník, ovšem chybí v něm paměťová karta s údaji za posledních 25 hodin letu. Výtah z článku:

„There’s work of understanding voices, sounds, alarms, attribution of different voices,“ the BEA chief said. Confusion surrounded the fate of the second black box. French President Francois Hollande said the casing of the flight data recorder had been found in the scattered debris, but was missing the memory card that captures 25 hours‘ worth of information on the position and condition of almost every major part in a plane. Jouty refused to confirm the discovery."


Letový záznamník Germanwings 9525… sami vidíte, že skořepina záznamníku je prakticky nepoškozená… jak by se z nepoškozeného pouzdra mohla ztratit paměťová karta?

Tato informace, kterou vypustila v článku AP, nijak a nikde nezvedla vlnu zděšení, až do této chvíle, kdy se naší redakci AE News ozval jeden ze čtenářů ve Švýcarsku, fanda do letectví, který stejně jako já si přečetl tento článek AP na serveru Mail.com včera. V emailu nás upozorňuje, že je naprosto vyloučené, aby v letovém záznamníku cokoliv chybělo, protože celé pouzdro samotného zařízení je koncipováno jako kompaktní skořepina, ze které se nemůže jen tak něco ztratit. V úvahu připadá jen totální destrukce záznamníku, kdy dojde ke zničení pouzdra se vším uvnitř. Že by letový záznamník byl v pořádku, ale něco uvnitř chybělo kvůli nehodě, to je nesmysl. Záznamníky jsou konstruovány, aby vydržely náraz do pevné překážky jako je skála nebo tvrzený beton.

V redakci jsme ihned vyhrabali ze stolu podklady ke kauze zmizelého letu MH370 z loňského roku, kde v jednu dobu se také mluvilo o tom, že jeden z pilotů mohl spáchat sebevraždu spolu s celým strojem [2]. Tahle teoretická linka o sebevražedných pilotech je neskutečně bizarní.

Představte si jen na okamžik, že tuto teorii vezmete za validní. Nevím jak vy, ale já bych s tímto vědomím už nikdy do letadla nesedl, protože tolik sebevražd pilotů dopravních letadel by znamenalo nový trend, pattern, který se opakuje a v tom případě by jakékoliv další cestování letadly byla sebevražda sama o sobě.


Stopy vedou až do roku 1943?

Nezávisle na této bizarní anomálii jsem se nedávno dostal k materiálům tzv. „Montauckého incidentu“, častěji však nazývaného jako „Montauk Project“ [3]. Odkaz doporučuji nastudovat. Tento projekt americké armády, který probíhal na letecké vojenské základně Montauk na Long Islandu v USA, vycházel z neblaze proslulého Filadelfského experimentu s lodí amerického válečného námořnictva USS Eldridge. Tady je proto nutné obšírné vysvětlení. (Obr. vpravo: Dr. John von Neumann).

Filadelfský experiment, oficiálně nazývaný „Project Rainbow“ z roku 1943, byl projektem amerického námořnictva, který měl ověřit hypotézu Nicoly Tesly, který ve svých několika patentech, které americká vláda nakonec zabavila, popsal způsob ovlivnění časoprostoru pomoci elektromagnetismu a frekvenční resonance. Nebudu zde zacházet do podrobností, od toho tento článek není, ale podle Tesly rezonanční elmag frekvence byla (je) schopná ohýbat časoprostor.

Tesla měl ve svých patentech údajně vyřešit problém skalární rezonance, aniž by se zařízení rozsypalo a zničilo vlastními harmonickými kmity. Loď USS Eldridge, která byla pro experiment použita, tak měla mít na palubě několik těchto elektromagnetických rezonátorů, které by efektivně vyrušily nepřátelské radarové vlny a loď by tak byla pro radary neviditelná. Tesla se pokusu vůbec neúčastnil, experiment měl mít pod dohledem Dr. von Neumann.


USS Eldridge na nedatovaném fotu ze 40. let

Během experimentu však mělo dojit k něčemu neuvěřitelnému. Jeden z rezonátorů na lodi se podle všeho vymkl z podkontroly a zahájil neomezenou skalární rezonanci, která ohnula časoprostor okolo lodi a ta na 20 minut zmizela. Nejen z dohledu radarů, ale doslova, vizuálně. Vypařila se. Když se opět objevila, námořníci na lodi vykazovali známky mentální retardace, šílenství, ale nejhrozivější byl nález několika námořníků, kteří byli „vrostlí“ do ocelové paluby. Z fyzikálního hlediska jako kdyby došlo k provázaní lidské tkáně a ocelové paluby.

Během experimentu 2 námořníci vyskočili z paluby, ale neskončili ve vodě, ale jakousi časoprostorovou anomálií se ocitli na letecké základně Montauk na Long Islandu, kde se ovšem ocitli v roce 1983, tedy přesně po 40 letech v budoucnosti. Tam zjistili, že vláda provádí výzkum ovládání myšlenek na dálku tak, aby např. řízená osoba skočila z mostu nebo… narazila s letadlem do vybraného objektu. Už vám to dochází?


Dálkové ovládání myšlenek jako realita

Celé to zní šíleně jako sci-fi. Ale sci-fi, to byla i atomová bomba ještě za I. sv. války. Sci-fi, to bylo i létání do vesmíru na počátku minulého století. Musíme připustit hypotézu, že Nicola Tesla uspěl. Základna Montauk má dodnes v provozu několikapatrové podzemní laboratoře, kde prý probíhají výzkumy za hranicí našich představ. Provoz laboratoří má na starosti Brookhaven National Laboratory a přestože základna je dnes uzavřená a součástí „národního parku“, veřejnosti je do něho vstup zakázán.


Letecký záběr komplexu kvantové fyziky Brookhaven National Laboratory, kruhový objekt je zařízení částicového urychlovače RHIC

Na povrchu se nachází staré vojenské instalace, ovšem podzemní laboratoře jedou na plný výkon, jak potvrzují pravidelné přílety a odlety vojenských helikoptér, které přivážejí a odvážejí civilní zaměstnance tam a zpět. Velmi často se s oblastí Montauk spojují nevysvětlitelná zmizení, světelné noční anomálie, výpadky navigačních systémů letadel apod. A právě na této základně měl probíhat vývoj systému na dálkové ovládání mysli.

Porovnejme si oba letecké incidenty. Let MH370 Malajských aerolinií a let 9525 Germanwings. V obou případech piloti letadel nehlásí žádný problém. V obou případech se najednou let odmlčí, aniž by piloti vyslali nouzový signál. V obou případech piloti mění bizarně letové hladiny. V obou případech prošly stroje předletovými opravami a kontrolami. V obou případech letové skříňky vykazují známky manipulace případně nemožnosti je vůbec nalézt.


Paměťové karty jsou v pancéřovaném cylindrovém pouzdru doslova nedobytné, nemají se jak ztratit…

Článek AP lze považovat za pověstný „smoking gun“, tedy důkaz toho, že s letovým rekordérem bylo během předchozích oprav letadla manipulováno. I toto letadlo možná mělo být uneseno. Jestliže v letovém rekordéru letu 9525 chybí taková věc jako je paměťová karta s údaji o letu, co potom si máme myslet o letu MH370, že ho dosud ani po roce nikdo nebyl schopen najít? Také v jeho případě těm černým skříňkám něco chybělo? Třeba funkční lokátor vysílající signál pro pátrací skupiny? Jestliže francouzský prezident, kterého jen těžko může někdo podezřívat, že by byl konspirační teoretik, prohlásí, že letovému rekordéru chybí hlavní součástka, tedy paměťová karta s letovými údaji, potom máme před sebou onu kouřící pistoli jako důkaz.


Dálkové testování RMC na lidech?

Dálkové ovládání mysli, resp. pokusy s tímto ovládáním, by vysvětlovaly mnohé. Představte si, že by let Germanwings Alpy přeletěl a v Německu by třeba narazil do nějaké výškové budovy. Komu by se to hodilo do krámu? Kdo by byl obviněn? Kdyby piloti mohli být na dálku ovládáni, jednalo by se o nejstrašlivější válečnou zbraň v novodobé historii. Převzít na dálku mysl člověka, představte si třeba představitele jaderné mocnosti, to by znamenalo revoluci ve vedení válek.

Jistě si člověk řekne, že proč testovat něco takového na civilních letadlech. Proč to neutajit? Já se obávám, že tato otázka je zároveň už ale odpovědí. Podle všeho interní testy již mohly být skončeny a nyní je potřeba ovládání lidí na dálku otestovat v terénu. Na civilních cílech a objektech. Projekt Montauk opravdu může pokračovat a tragédie Germanwings a letu MH370 má možná stejné původce. Nikdo z nás neví, jak daleko je výzkum v oblasti RMC (remote mind control), ale podobné anomálie chování pilotů a následných katastrof či zmizení letadel ukazují, že tato technologie opravdu může existovat.

Rozhodně je to pravděpodobnější vysvětlení, než psychická krize u pilotů, kteří jsou na stres trénováni, zdravotně a psychologicky vyšetřováni a sledováni. Pokud by piloti páchali tak často sebevraždy tímto způsobem, asi bychom museli přestat cestovat letadly. Poslední vysvětlení médií, že pilot trpěl depresemi, je doslova k smíchu. Ti piloti procházejí psychotesty a jsou trénováni na stres, to spíš máte pravděpodobnější, že řidič autobusu si řekne, že už kvůli depresím nemůže dál a zabije se spolu s celým autobusem a pažéry. Kolik znáte takových případů? A tady, jak se zdá, s odstupem 12 měsíců, hned dva piloti aerolinek spáchají sebevraždu s letadly?


Když mozek vypne a vy se díváte do prázdna… dejte si pozor!

Laboratoře Brookhaven byly známé i tím, že se jednoho času zabývaly výzkumem tzv. „prázdného pohledu“ pod vedením Dr. Johna Von Neumanna. V Česku tomuto fenoménu říkáme lidově „zírání do blba, do prázdna“. Je to mozkový stav, který způsobí znehybnění osoby s upřeným pohledem do jednoho bodu. Původní teorie byla postavená na tezi, že se jedná o projev mikrospánku, jinde se uvádělo, že je to projev, který má mnoho společného s epilepsií. Výzkum laboratoří Brookhaven však přišel s teorií tzv. „remote openness“, tedy „vzdálené otevřenosti“. Podle výzkumu prý v těchto fázích nehybnosti čeká mozek na dálkové povely o určitých frekvencích.


Radar a nadzemní rujny vojenské instalace Montauk. Podzemní prostory jsou však stále v provozu

Proč to lidský mozek dělá, není známo. Podle všeho to však vypadá, že v určitých okamžicích, když se mozek nachází v učitém frekvenčním poli, mozek se přepne do stavu jakéhosi dálkového programování. Během „pohledu do prázdna“ není člověk schopen na nic myslet, není schopen uchopit jakoukoliv myšlenku, mozek je přepnutý na příjem dálkových instrukcí. Proč je touto schopností člověk vybaven? Kdo nám jí dal? Bůh? Evoluce? Nebo bio-inženýři, kteří naší lidskou rasu naprogramovali do DNA před desítkami tisíc let, aby nás mohli případně „vypnout“, kdybychom se jim vymkli z podkontroly?

Vláda USA trvale dementuje existenci projektů Rainbow i Montauk, se stejným vysvětlením jako všechna svědectví v oblasti 51 v Nevadě a na jiných místech v blízkosti vojenských instalací v USA.

Velmi nerad tady navozuji myšlenku na 11. září 2001. Dosud se na konspiračních serverech tvrdilo, že letadla byla dálkově ovládána. S tím souhlasím. Ale hrozím se představy, že dálkově nebyl řízen autopilot, ale člověk sedící z kniplem. Nedávno unikl dokument [4] ze společnosti DARPA, a to není žádná konspirační firma, ale seriózně tvrdá věda. Uniklý dokument jasně popisuje teze Dr. Neumanna z projektu Montauk. DARPA je přitom pouze organizace, která má za úkol připravovat veřejnost na příchod nových objevů. Mylný názor je, že DARPA je inventorem. To je omyl, DARPA připravuje podmínky proto, aby nové objevy veřejnost přijala a neprotestovala proti nim, DARPA je totiž až na konci řetězce objevů, které jsou dosud drženy v tajnosti. Ať už jde o Filadelfský experiment nebo o dálkové ovládání myšlenek.

Diskuze byla uzamčena, již do ní není možné vkládat příspěvky.