"EXTREME REPORT": ANOMÁLIE SE V ZEMSKÉ MAGNETOSFÉŘE DÁLE PROHLUBUJÍ --- ZÁHADA SUPERSONICKÝCH FOREM ZEMĚTŘESENÍ --- ODHALÍME PRAVDU O PŘÍČINÁCH TRAGEDIE LETU "MH17"? (část druhá)

I když podle oficiálních sdělovacích prostředků vše vypadá v podstatě jasně a k případu sestřeleného letounu Boening 777 "MH17" Malaysian Airlines již není o čem diskutovat, existuje celá řada velmi sporných indicií, které rozhodně stojí za naši pozornost. Některé skutečnosti nás totiž mohou zcela oprávněně vést k domněnce, že americká "CIA" má v souvislosti s tímto případem "potřísněné ruce krví" těch, kteří v letounu zahynuli, a to především v kontextu s náhlým zmizením klíčových svědků a zničením důležitých důkazů vztažných k této tragédii.

V první části tohoto materiálu jsme připomněli velmi důležitý telefonát prezidenta Putina, který svého amerického protějška varoval, že "válečné hry", které v inkriminovanou dobu prováděly členské státy "NATO" společně s "Royal Canadian Air Force" (RCAF) na území Rumunska a v okolních státech, by mohly vést ke katastrofě. Let "MH17" byl sestřelen poté, co byl nucen opustit přidělenou letovou trasu. Letoun tak byl v podstatě přenesen na kurz vedoucí k ruské letecké základně Morozovsk, která se nachází v bezprostřední blízkosti Rostova na Donu poblíž hranic s Ukrajinou.

K uzavření vzdušného prostoru v jihovýchodní Ukrajině vedlo doposud neprokázané prohlášení o tom, že ukrajinský vzdušný prostor narušila skupina ruských vrtulníků. Z doposud neznámých důvodů však byla udělena výjimka pro tranzitní lety ve výškách nad 9700 metrů. Ruské ministerstvo obrany disponuje důkazy o tom, že ukrajinská armády záhy po uzavření leteckého prostoru začala v inkriminované oblasti operovat s dvěma systémy protivzdušné obrany "BUK-M1". Tuto pozoruhodnou informaci dokonce zveřejnil i známý americký list "New York Times".

Také je potřeba upozornit na to, že sedm svých systémů "BUK-M1" v roce 2007 Ukrajina prodala Gruzii. Šlo téměř o polovinu kapacity této technologie, kterou Ukrajina disponovala. K 17. červenci 2014 tak Ukrajina disponovala ještě osmi systémy, ale pět z nich procházelo rekonstrukcí, jež probíhá pod hlavičkou firmy "Ukroboronservice", jež je dceřinou společností státního podniku "Ukrspecexport".

Měli bychom také připomenout fakt, že let "MH17" se "elektronicky protínal" s trasou Putinova prezidentského letounu, který se vracel z Brazílie do Moskvy. Letadlo ruského prezidenta však v polském vzdušném prostoru pokračovalo směrem na Moskvu, kdežto "Let MH17" se odklonil směrem k východní Ukrajině.

Další zajímavost směřuje k tomu, že palubní elektronický systém prezidentského letounu zachytil rádiový záznam, který prokazuje, že letu "MH17" bylo ukrajinským řídícím centrem letového provozu nařízeno sestoupit z původních 10 668 metrů na 10 000 metrů, což bylo pouhých 300 metrů nad limitní bezpečnostní hranicí. Pokud je známo, tak Ukrajina dodnes nedokázala vysvětlit, proč nařídila letu "MH17" sestup na nižší letovou hladinu v oblasti válečného konfliktu.

Další a ze strany Ukrajiny doposud nevysvětlenou okolností je fakt, že letounu bylo nařízeno odchýlit se od standardního letového koridoru o 321 kilometrů severně. Tímto manévrem se let "MH17" nejenže dostal do válečné epicentra válečné zóny, ale také do koridoru, který je určen pro ruské vojenské nákladní letouny směřující na příhraniční ruskou leteckou základnu Morozovsk. Propagandistická média tento se tento manévr snažila vysvětlit tím, že odklon letu "MH17" byl důležitý kvůli silné bouřkové aktivitě. Jenomže ředitel leteckých operací Malaysia Airlines - Izham Ismail se nechal slyšet v tom smyslu, že od pilotů nepřišly žádné informace o nebezpečné bouřkové aktivitě.

V kontextu s výše uvedenými informacemi existuje jistá konspirační teorie, která je postavena pouze na nepřímých důkazech. V ní se praví, že si ukrajinské ozbrojené síly spletly let "MH17" s letounem prezidenta Putina. Jde o velmi odvážné tvrzení, které je hodně přitažené za vlasy, ale pokud by tomu tak čistě teoreticky skutečně bylo, pak tu máme jasný pokus o atentát.

Vzhledem k aktuální absolutní ukrajinské averzi vůči politickým vůdcům Ruska by takový plán nebyl zas až tak nelogický. Zdá se, že ukrajinské ozbrojené síly mají vůbec problém s identifikací cizích objektů. Vzpomeňme například sestřelení civilního letu "1812" Siberia Airlines, který byl sestřelen ukrajinskými silami nad Černým mořem v roce 2001, kdy zahynulo 78 lidí.

Další velmi znepokojivé informace přišly z prostředí "ETN Global Travel Industry News". Ty jsou spojeny s aktivitou z centra řízení letového provozu z mezinárodního letiště Boryspil v Kyjevě. "ETN" obdržela informace od řídícího letového provozu v Kyjevě ohledně letu "MH17". Ve zprávě se mimo jiné uvádí toto:

"Jeden z vedoucích pracovníků řízení letového provozu se sídlem na mezinárodním letišti v Kyjevě je občanem Španělska, který pracuje na Ukrajině. Tento člověk byl postaven mimo službu společně s dalšími cizinci pracujícími v tomto úřadu bezprostředně po sestřelení letu "MH17" nad východní Ukrajinou. Tento španělský občan později poskytl své vlastní hodnocení toho, k čemu došlo. Osobně je přesvědčen o tom, že civilní letoun byl sestřelen ukrajinskou armádou.

Nedokáže si totiž jinak vysvětlit, proč v kyjevské centrále řízení letového provozu záhy po sestřelení Boeiningu 777 došlo k zabavení všech radarových záznamů včetně nahrávek komunikace s piloty tohoto dopravního prostředku. Je také přesvědčen o tom, že k tragédii došlo v důsledku celé série chyb. Dotyčný člověk také potvrdil, že celé tři minuty před tím, než let "MH17" zmizel z obrazovek radarů, byl doprovázen dvěma ukrajinskými vojenskými stíhačkami."

Ruská zpravodajská služba údajně zjistila, že velmi rychle po incidentu převzala nad mezinárodním kyjevským letištěm Boryspil kontrolu americká zpravodajská služba "CIA" a v tuto dobu došlo k vypnutí internetového blogu letiště včetně jeho účtu na Twitteru. Toto veskrze podivné počínání nebylo také doposud rozumným způsobem vysvětleno. O několik dnů později byl identifikován výše uvedený zaměstnanec španělské národnosti. Mělo jít o jakéhosi Carlose, který pracoval jako vedoucí směny operátorů.

Za daného stavu věci je více jak pochopitelné, že španělská vláda se od jména Carlos distancovala. Naštěstí existují nezávislé zdroje, které identitu tohoto člověka potvrzují, a to včetně několika jeho rozhovorů pro oficiální média. Přesto všechno je jasné, že veřejnost se pravdu ohledně kauzy letu "MH17" nikdy nedozví. Černé skřínky jsou údajně ve Velké Británii a Obamova propagandistická mašinerie jede na plné obrátky. Stále více lidem je jasné, že zde nejde o snahu vyšetřit pravé okolnosti tragédie, ale naopak vytvořit podmínky pro rozšíření stávající krize na východní Ukrajině do ostatní evropských států včetně Ruska. Uvidíme, co přinesou následující dny a týdny.

-konec-
Diskuze byla uzamčena, již do ní není možné vkládat příspěvky.