ZÁHADA LETU "MH370" MALAYSIAN AIRLINES POKRAČUJE ANEB ZÁKULISNÍ POHLED NA MAGICKOU SHOW JACOBA ROTSCHILDA, ZA KTEROU BY SE NEMUSEL STYDĚT ANI DAVID COPPERFIELD

Před nějakým časem byl zde na stránkách Matrixu opublikován materiál, který zmizení letounu Boening 777 Malayisan Airlines MH370 spojoval se slavným miliardářem Jacobem Rotshchildem a společností "Freescale Semiconductor". Zmizení čtyř spoluvlastníků patentu velmi specifické polovodičové součástky, kteří se v letounu nacházeli, činí totiž Jacoba Rotschilda, resp. jeho společnost jediným vlastníkem tohoto velmi významného patentu. Informace, které byly součástí prezentovaného materiálu, mne natolik zaujaly, že jsem nějaký čas věnoval vlastnímu pátrání po dalších souvislostech. Výsledkem je tento článek.

Faktem je, že stále houstnoucí mlha tajemství obklopující Malaysian Airlines MH370 vytváří velmi plodnou půdu pro tvorbu celé řady různých konspirativních teorií, jež postupně začínají zahlcovat internetové prostředí. Vůbec nejsem proti konspiraci, ale i zde je třeba dodržovat jistá pravidla a umět pracovat s jakousi vlastní přirozenou soudností. Z tohoto důvodu většina z těchto konspirací bohužel nemá nijak valnou hodnotu. Našel jsem však pár takových, které za pozornost rozhodně stojí a mezi ně patří i verze, které se chci nyní věnovat.

Jak jsem před chvíli naznačil, ústředním jádrem našeho příběhu jsou vlastnická práva na patent jisté polovodičové součástky z dílny společnosti "Freescale Semiconductor". Zjistil jsem, že v našem případě jde o mikroprocesor "KL-03", což je nová verze staršího mikrokontroléru "KL-02". Americká technologická společnost, která měla celkem 20 svých předních pracovníků na palubě letadla Malaysia Airlines MH370, právě těsně před zmizením Boeningu 777 spustila zcela novou elektronickou technologii pro vojenské radarové systémy.

"Freescale Semiconductor" není v oblasti vývoje elektronických systémů pro vojenské účely žádným nováčkem. Mikroprocesory, elektronické senzory a další technologie vyvíjí již 50 let. Specializuje se na technologie, jež jsou součástí tzv. "vestavených procesorů" provádějících specializované výpočetní funkce v elektronických komponentech. Pochopil jsem, že abychom alespoň částečně poodhalili roušku podivných náhod, které s naší verzí příběhu úzce souvisí, je potřeba nutně odpovědět na následující otázky:

  • Proč tak velký počet zaměstnanců jedné firmy cestovalo společně v jednom letadle?

  • Jaké bylo jejich pracovní zaměření?

  • Byly na nějaké pracovní misi? A pokud ano, pak o jakou misi šlo?

  • Mohli by být právě tito zaměstnanci příčinou zmizení uvedeného letounu?

  • Mohlo dojít nejdříve k únosu letadla a poté k únosu těchto lidí?

  • Disponovali tito jedinci nějakými obzvlášť cennými informacemi, nebo měli u sebe nějaké cenné zavazadlo?

  • Je v kontextu se soudobými technologickými možnostmi skutečně reálná neschopnost identifikovat přesně místo případné havárie letounu nebo letounu jako takového ať již v celku nebo v podobě trosek?


Jacob Rothschild


Je nepopíratelným faktem, že se mezi 239 lidmi na palubě letu MH370 nacházelo 20 zaměstnanců firmy "Freescale". Většinou šlo o inženýry a další odborníky, kteří pracovali v pobočkách společnosti se sídlem v Tianjin v Číně a Kuala Lumpur v Malajsii. Jak již bylo uvedeno v původním materiálu, společnost "Freescale Semiconductor" vlastní dceřinou firmu "Freescale RF", která se specializuje na vývoj elektronických systémů pro letectví, a to v těchto oblastech:

  • a) Vojenská komunikace,

  • b) Avionika,

  • c) HF Radarová technologie pro pásma "L" a "S",

  • d) Raketové naváděcí systémy,

  • e) Elektronika s využitím pro válečné operace obecně,

  • f) Elektronické systémy umožňující identifikaci nepřítele a spojenců.


Podařilo se mi zjistit, že akcionáři společnosti "Freescale" patří do nechvalně známé skupiny "The Carlyle Group". Vesměs jde o privátní poradce, kteří pracovali například pro ex-amerického prezidenta George Bushe st. nebo bývalého britského premiéra Johna Majora. Dalšími klienty "The Carlyle Group" byla velká stavební společnost rodiny Usamy bin Ladina - "Saudi Binladin Group". Každopádně skutečnost, že firma "Freescale" měla na palubě ztraceného letounu také množství špičkových odborníků, je samo o sobě velmi podezřelé.

Firma se k tomuto faktu vyjádřila tak, že všichni tito lidé letěli do Číny na služební cestu, přičemž někteří chtěli zároveň navštívit své rodiny v této zemi. Odborníci jsou stále bezradní mimo jiné v tom, jak je možné, že se toto běžné civilní letadlo mohlo ztratit z obrazovek radarů. Možná jde pouze o shodu okolností, ale v této souvislosti je potřeba si uvědomit, že společnost "Freescale" se mimo jiné specializovala na vývoj elektronických systémů/maskovací technologie, která umožňovala eliminovat radarovou detekci. Samozřejmě že tato technologie byla navržena pro vojenské letectvo a je otázkou, zda by takový systém bylo možné praktickým způsobem uplatnit i v civilním letadle. K tomu by se měli vyjádřit odborníci na leteckou elektroniku.

Dne 3. března 2014 firma oznámila, že uvolnila 11 nových "gadgetů" pro použití v pásmu VHF a UHF radarové a rádiové komunikace. V tomto ohledu je zajímavé, že "Freescale" dodnes neodpověděla na otázku položenou redaktory listu "Express online" ohledně toho, zda některý z pohřešovaných zaměstnanců se přímo podílel na vývoji produktů pro obranné účely.

Čtyři dny poté, co let "MH370" nenávratně zmizel, došlo americkým patentovým úřadem ke schválení patentu týkajícího se mikroprocesoru "KL-03". Jde o patent "US 8671381" "System for Optimizing Number of Dies Produced on a Wafer". V příloze pod článkem si můžete dokument ve formátu pdf. stáhnout.

Ale to není ani zdaleka všechno. Patent byl rozdělen na pět částí po 20% směrem k pěti majitelům. Jednu pětinu patentu vlastní sama společnost "Freescale Semiconductor" se sídlem v Austinu, Texas (USA) a další čtyři podíly patentu byly rozděleny mezi čtyři zaměstnance společnosti. Podařilo se mi dohledat, že šlo o tyto osoby:

  • Peidong Wang,

  • Zhijun Chen,

  • Cheng Dong Luoa,

  • Li Ying Zhijong.


Všichni tito fyzičtí spoluvlastníci patentu se nacházeli mezi zmizelými pasažéry letu "MH370". Držitelé patentu mohou pochopitelně výnosy a vůbec celkové bohatství v rámci svého podílu předat svým dědicům. Nicméně nemohou tak učinit, dokud patent není schválen. V době, kdy letoun zmizel, patent ještě evidentně schválen nebyl. A zde je skrytá velmi zajímavá okolnost. Podle platné mezinárodní zákonné legislativy platí ustanovení, že pokud majitel patentu zemře (nebo je prohlášen za nezvěstného a po uplynutí patřičné lhůty je soudně považován za mrtvého), o daný podíl zemřelého se dělí ostatní vlastníci patentu rovným dílem.


V našem případě došlo k naplnění těchto skutečností:

  • a) Patent byl schválen.

  • b) Čtyři výše vyjmenovaní fyzičtí vlastníci nestihli (a ani nemohli) své právo podílu přepsat na jinou osobu v rámci dědického řízení.

  • c) Všichni čtyři vlastníci daného patentu jsou nezvěstní, neboť se nacházeli na palube zmizelého a doposud nenalezeného letounu.

  • d) Pakliže se situace nezmění, budou všichni čtyři vlastníci soudně prohlášení za mrtvé.

  • e) Čtyři pětiny podílů pak zákonitě přejdou na jediného existující vlastníka daného patentu a tím je jmenovaná společnost "Freescale Semiconductor", která tak bude vlastnit 100% podílu.


A nyní přichází na řadu klíčová otázka: "Kdo je vlastníkem "Freescale Semiconductor"?

Odpověď zní: Jediným vlastníkem této společnosti je: Jacob Rotschild.

Konkrétněji řečeno, britský miliardář je vlastníkem společnosti "Blackstone", která je zase výhradním vlastníkem společnosti "Freescale Semiconductors". Pokud to ještě nevíte, pak připomínám, že Rotschildové jsou velmi mocnou dynastií finančníků a mezinárodních bankéřů. Rodina již od 19. století patří mezi nejvlivnější rodiny bankéřů a finančníků na naší planetě.

Pátrání po letu "MH370" pokračuje i nadále a spekulace obklopující jeho osud rostou každým dnem.

Diskuze není aktivní, nelze do ní vkládat příspěvky.