TAJNÉ UČENÍ PLEJÁD: Ukázka prvního okruhu čtvrté kapitoly studijního materiálu - DNA jako kosmická anténa ---- Její role v procesu stárnutí --- Ochranné elektromagnetické pole buněk a iontový emisní přenos mezi matkou a dítětem

Chvátal Jaroslav

Chvátal Jaroslav

autor

06.03.2013 Exkluzivně

Unikátní materiál pocházející od zástupců plejádské civilizace na naší planetě se velmi důrazně a podrobně věnuje nejen lidské DNA, ale i úžasnému buněčnému prostředí. Studenti esoterické školy "Učení plejád", kde se v komplexní formě "Učení plejád" prezentuje v teorii i praxi, tuto skutečnost určitě ocení. Z tohoto důvodu i my zde se budeme problematice tajemného buněčného prostředí věnovat i v tomto vstupu. Jak samotný nadpis napovídá, soustředíme se tentokrát především na roli tělesných buněk ve vztahu k procesu stárnutí a pak nás bude zajímat i mezibuněčná komunikace.

"Plejádské Učení" upozorňuje na fakt, že lidská DNA se nepodílí pouze na procesech řízení a regenerace buňky, ale hraje velmi výraznou roli v procesu stárnutí. Plejáďané nás upozorňují na to, že pokud chceme porozumět lidskému procesu stárnutí, musíme nutně prozkoumat strukturu a funkci DNA. Celou řadu informací týkajících se informací ohledně DNA jsme si sdělili v předcházející části, přesto však mám pro vás připraveny některé další doplňující fakta. Ještě bych chtěl upozornit na skutečnost, že plejádská věda předbíhá naši oficiální vědu zhruba o 600 let. Z tohoto důvodu celá řada, vlastně drtivá většina informací může být více či méně odlišná od toho, o čem se nás snaží přesvědčit naše pozemské vědecké prostředí.

Plejáďané zjistili, že každý jeden komplexní fragment DNA nacházející se uvnitř buňky funguje jako neuvěřitelně citlivá anténa, která je vyladěna na jistý konkrétní druh frekvence. K tomuto zajímavému tématu se dostaneme v detailech později. Pokud bychom složenou DNA hypoteticky roztáhli, činila by její délka zhruba jeden metr, a tento vysoce komplexní útvar je naprosto geniálním způsoben poskládán a složen tak, že se vejde do jádra každé jedné buňky. Struktura dvojité šroubovice DNA je složená ze 6000000000 autonomních boxů, přičemž ve zjednodušené podobě vytváří podobu jakéhosi "žebříku" (viz obr. v předchozí části tohoto materiálu).

Tato struktura je dále složená ze dvou vertikálních ramen a jakýchsi horizontálních příček. Ve skutečnosti se jedná a binární kompozici tzv. "T-kotev", které jsou postaveny proti sobě. Každá taková "kotva" ke složená ze 70 % cukru a z 30 % fosfátu. Proto se jim říká "glukofosfátové kotvy". Tyto informace nám poskytuje i pozemská věda, ale jak zjistíme záhy, nejsme schopni zatím docenit naprosto zásadní vliv a význam této části DNA nejen na organickou část lidské bytosti, ale i na její spirituální kompozice.

Mezi konci zrcadlově proti sobě posazených gluko-fosfátových kotev se nachází atomy vodíku, které obsahují jeden proton a jeden elektron. A právě toto místo uvnitř DNA v jádru našich buněk je místem, kde mám vliv "pH" našeho těla naprosto klíčový význam. Jinými slovy řečeno, rovnováha "pH" našeho těla se ve výše uvedeném prostředí projevuje s naprosto dramatickým dopadem. Elektrony fosfátového segmentu "glukofosfátové kotvy" rotují po směru hodinových ručiček, kdežto elektrony cukerné části "glukofosfátové kotvy" rotují proti směru hodinových ručiček.

Tomuto zvláštnímu vzájemně provázanému procesu se říká "nukleotidová báze". V předcházející části jsme si pověděli, že rotace této "glukofosfátové kotvy" má přísně vymezené rozhraní, přičemž pokles, nebo naopak zvýšení její rotace je fatálním spouštěcím faktorem zhoubného nebo nezhoubného nádorového bujení. Navíc tento komplexní rotační rámec plní dvě významné role:

  • a) vytváří ochranné energetické pole, které chrání jádro buňky proti agresivním vnějším vlivům,

  • b) je významným faktorem určujícím rychlost buněčného stárnutí příslušného organismu.

Plejáďané ve svém Učení zdůrazňují, jak velmi zásadním faktorem jsou rotační čili torzní aspekty odehrávající se uvnitř každé jedné buňky našeho těla. V této souvislosti upozorňují na existenci celkem osmi torzních aktivit uvnitř jádra buňky. Čtyři rotační aktivity se nachází uvnitř "RNA" (ribonukleová kyselina) a čtyři další polaritně opačné torzní aktivity se nachází uvnitř "DNA" (deoxyribonukleová kyselina). Vyjdeme-li z tohoto zjištění, pak musíme konstatovat, že v tomto unikátním vztahu je "RNA" reprezentantem záporného náboje (-) a "DNA" reprezentantem kladného náboje (+). Díky tomuto procesu vzniká specifické elektromagnetické pole, které podle Plejáďanů plní dvojí roli:

  • a) Chrání vnitřní buněčné prostředí proti různým druhům vnějších elektromagnetických polí, která by za normálních okolností agresivně atakovala životně důležité funkce buňky organické hmoty - například lidského těla.

  • b) Plní roli generátoru energetického potenciálu uvnitř samotné buňky, který slouží jako "palivo" pro plnění a realizaci procesů uvnitř buňky.

"Plejádské učení" také upozorňuje na jistou pozoruhodnou skutečnost. Jde o to, že struktura torzních vírů uvnitř DNA a RNA má tvar krystalu v podobě dvojitého tetrahedronu. Takový útvar je velmi citlivý na zvukové frekvence (jde o konkrétní frekvence, o kterých se velmi podrobným způsobem učí studenti v esoterické škole "Učení Plejád", kde mají k dispozici i konkrétní metodické pokyny jak s takovými frekvencemi prakticky nakládat). Citlivost vírových struktur je především orientována do frekvenčního rozhraní kolem pěti megacyklů, přičemž dochází k unikátnímu typu piezoelektrického efektu, a to přímo uvnitř buněčného jádra.

Na začátku tohoto článku jsem zmínil informaci o tom, že lidská DNA je naladěna na jistou unikátní frekvenci, prostřednictvím které nezávisle na lidském fyzickém vědomí komunikuje se všemi důležitými kosmickými tvořivými faktory. Někdy se této rádiové emisi také říká "božská frekvence" a jedná se o kmitočet v rozpětí od 375 - 385 MHz. Studenti "plejádského učení" se praktickým způsobem učí s touto frekvencí zacházet a využívat její potenciál. Kromě toho je DNA pod stálým vlivem nabitých iontů, které prostupují nervovým systémem a působí jako frekvenční modulátor.

Dalším důležitým prvkem jsou řídící faktory, prostřednictvím kterých se DNA reprodukuje a vytváří nové buňky:

  • a) parametr kinetické energie elektronů uvnitř "glykofosfátových kotev",

  • b) počet bázových párů šroubovice DNA,

  • c) energie a frekvence nabitých iontů, které protékají uvnitř nervového systému.

Plejáďané hovoří o tom, že struktura DNA embrya v lůně matky u všech druhů humanoidních bytostí, jejichž reinkarnační prostředí se nachází ve 3D, vykazuje 46 bázových párů, přičemž kinetická energie elektronu je slabá, takže proud iontové emise (který je zároveň nositelem velmi důležitých dat) od matky k embryu je velmi silný (odpovídá 10 000 indexových jednotek). Výsledkem tohoto procesu je, že DNA produkuje zhruba jednu buňku za sekundu.

Na přelomu šestého a sedmého týdne těhotenství obsahuje struktura DNA v buňce plodu 34 bázových párů, kinetická energie elektronů uvnitř "glukofosfátových kotev" se zvyšuje, potenciál iontové emise mezi matkou a plodem se snižuje na 7000 indexových jednotek. DNA produkuje novou buňku vždy každou jednu minutu.

V době, kdy je těhotenský proces u konce, disponuje tělo novorozence zhruba 6 000000000000 buňkami. Emisní iontový přenos od matky se dále snižuje na 5000 indexových jednotek. Během následného dospívání se iontový emisní přenos dále snižuje na 2500 až 3100 indexových jednotek a tato intenzita je pak stabilizována po celou dobu života matky a života dítěte. U bázových párů uvnitř DNA je situace následující: do věku dvou let se jejich počet sníží na 22, do věku dvacet jedna let na 14 párů a do věku 35 let se sníží na deset párů. Poté již počet bázových párů zůstává nezměněn.

Plejádští vědci však zjistili, že emisní iontový přenos mezi matkou a dítětem přetrvává dokonce i po smrti matky. Tato skutečnost má zcela ohromující dopady na celou řadu dalších faktorů. Jednak exaktním způsobem potvrzuje, že kvalita života přetrvává i po fyzické smrti, i když nabývá jiné formy. Jsou tu ale další překvapující věci. Ukazuje se totiž, že datový a energetický přenos mezi matkou a dítětem pokračuje i po smrti matky. Zjednodušeně řečeno lze říci, že Duše matky má snahu komunikovat se svým dítětem a energeticky dotovat jeho inkarnaci i po její smrti. Ovšem ve hře je ještě jiná skutečnost.

"Učení Plejád" jasně hovoří o tom, že energetická kvalita emisního iontového přenosu může mít pozitivní konstruktivní povahu, ale i povahu destruktivního charakteru pro organismus žijícího dítěte. Vše je totiž odvislé od kvality vztahu mezi matkou - dítětem a dítětem - matkou, který panoval za fyzického života matky. Tyto skutečnosti pak potvrzují starobylou mystickou filozofii, která učí o tom, jak je extrémně důležitý pozitivní a harmonický vztah mezi matkou - dítětem a dítětem - matkou. Plejáďané nabádají k tomu, abychom v průběhu svého života kladli enormní snahu na harmonické uspořádání vztahu právě s matkou. Je zajímavé, že mezi otcem a dítětem Plejáďané zjistili pouze nepatrný iontový emisní přenos bez konkrétního praktického dopadu.

Studenti "Učení Plejád" se praktickým způsobem učí vědomě využívat potenciálu emisního iontového přenosu mezi matkou a dítětem v těchto základních bodech:

  • a) Z pozice matky aktivovat vědomou komunikaci se svým plodem.

  • b) Z pozice dítěte, ale i matky aktivovat neverbální komunikační aktivitu nezávislou na vzdálenosti a čase.

  • c) Z pozice dítěte v případě potřeby aktivovat tvůrčí neverbální komunikaci s Duší matky po její fyzické smrti. Toto může velmi výrazným způsobem upravit energetický a duchovní vztah mezi těmito jedinci.


Tak, toto byl výtah některých informací, které obsahuje čtvrtá kapitola prvního okruhu "Učení Plejád".

-pokračování-

Vzhledem k obrovskému zájmu o studium „Tajného učení Plejád“ je již první třída studujících zcela zaplněná. Z tohoto důvodu jsme poskytli příležitost dalším zájemcům ve druhé třídě. Zde začíná studium ve dnech 19. - 21. 4. 2013. Ovšem i tato druhá třída je již zcela zaplněná. Nakonec se organizátorům podařilo kapacitu rozšířit ještě o pět posledních míst. Ovšem nechceme, aby počet studentů byl na úkor kvality tohoto skutečně vyjímečného esoterického studijního projektu. Pokud Vás tento studijní materiál zaujal (přečtěte si i další články na toto téma zde na stránkách), máte možnost si po kliknutí na tuto upoutávku prostudovat detailní organizační informace a studijní náplň prvního ročníku. Můžete se tak stát aktivními studenty velmi ojedinělého projektu.

Diskuze není aktivní, nelze do ní vkládat příspěvky.