Mezinárodní letiště v Denveru - letiště plné mysteriozního tajemství (2)

Chvátal Jaroslav

Chvátal Jaroslav

autor

08.12.2009 Exkluzivně

Tak jsme se po několika denní pouze vrátili zpět na letiště v Denveru. Budeme pokračovat v naší exkurzi po jeho vnitřních prostorách. V první části jsme se zaměřili na letiště jako celek a všímali si všech podstatných podivností, které měly nějakou souvislost s jeho výstavbou. Poté jsme se zastavili před hlavní budovou, provedli jsme analýzu „sochy koně“, který připomíná všechno možné jen ne nic pozitivního. Pojďme se nyní vypravit do nitra budovy.

V hlavní hale nás především upoutají mysteriózní nástěnné malby, které jsou dislokovány na čtyřech stěnách. Autorem těchto maleb je Leo Tanguma (obr. vlevo) a údajně mají reprezentovat mír, harmonii a přírodu. Nevím, jaký mají pocit čtenáři, ale já jsem přesvědčen, že se nacházím v analogických energiích „koně“ před budovou. Podle mého osobního názoru tyto malby symbolizují všechno možné jen ne to co se o nich oficiálně tvrdí.

Jejich analýza nezaujatého pozorovatele dříve či později přivede k myšlence, že se díváme na popis jakéhosi děsivého příběhu událostí budoucích. Jako kdybychom měli před sebou jakési temné proroctví obrazového charakteru. Malby jsou složené z obrovského množství velmi specifických detailů, které poukazují na určité sociální a politické odkazy, jež mají přímou souvislost s „NWO“. V mnohých z nich se nalézají dokonce i prvky „černé“ okultní symboliky.

Od svých zdrojů jsem zjistil, že jejich autor Leo Tanguma kreslil tyto výtvory přesně podle instrukcí, které obdržel. Dokonce se sám k tomu nejdříve přiznal, i když později všechno popřel. Jen za první obraz obdržel honorář 100 000 dollarů. Když se podíváme na předchozí umění tohoto malíře, zjistíme, že jsou typické pro tzv. „umění Chicano“. Výtvory v hale denverského letiště mají diametrálně odlišný styl. Pojďme se nyní podívat na jeden obraz po druhém.


Obraz první: „Mír a harmonie s přírodou“

Tak se jmenuje výše uvedený obraz. Výsměch, nebo se pohybuje v prostředí světa, který se již totálně zbláznil. V centru tohoto obrazu uvidíte děti, z jejichž tváří vychází vibrace hlubokého smutku. Všude kolem nich se v jakýchsi skelněných hranolech nachází exempláře vyhynulých druhů zvířat. V pozadí zuří lesní požár a v dálce je vidět vypálené město.

Všimněte si špinavě barevného oparu, který se vznáší v dálce kolem města. Jako kdyby šlo o nějaké chemické výpary nebo dokonce účinek bio-chemické zbraně. Jedno z mayských dětí drží tabulky s hieroglyfy poukazující na konec civilizace. Navíc se v kontextu s širšími indiciemi nabízí otázka proč zrovna mayské dítě? (viz. obr. dole uprostřed)

V popředí vidíme tři rakve či jakési sarkofágy, ve kterých leží mrtvé dívky z různých kultur naší civilizace. Dívka na pravé straně drží v rukou Bibli, dokonce v její blízkosti můžeme nalézt žlutou „Davidovu hvězdu“. Nabízí se otázka: „Může tento výjev symbolizovat smrt křesťanské víry“?

Pakliže tomu tak skutečně je, pak v jakém systému víru funguje činitel všech těchto výtvorů? Faktem je, že tajné společnosti mají svůj vlastní systém víry a navíc v jejich obrazové symbolice se velmi často objevuje zobrazení sarkofágu, nebo rakve. Speciálně pak zednářská symbolika si na tuto tradici silně potrpí. (viz. obr. dole uprostřed).




Obraz druhý: „Dětský sen o světovém míru“ (název obrazu)

Tato malba je složená ze dvou částí, tedy ze dvou samostatných obrazů a interpretují se zleva doprava. Nahoře uprostřed vidíme levou část. První co nás upoutá, jsou děti všech barev oblečené do národních krojů. V samém středu se však nachází chlapec oblečený do bavorského kroje. V pravé ruce drží kladivo. Těsně vedle něho se nachází chlapec, který drží do americké vlajky zabalené zbraně (stejně tak jako je tomu i v jiných částech tohoto obrazu). Pozorně a s určitou radostí sleduje svého německého kolegu. Nacházíme se na největším americkém letišti v centrální části USA. Nepřijde vám to zvláštní? Je možné, že tato malba je ve skutečnosti odkazem na „NWO“ s jedinou světovou vládou a jedinou světovou armádou? Ale proč je německý chlapec v centru tohoto obrazu?

Ono vůbec v prostředí interiéru této letištní haly existuje poměrně mnoho narážek na Německo a nacismus a to není určitě žádná náhoda. Určitě ne náhodou si zde člověk připomene souvislosti s „Operací Paperclipe“, která umožnila velkému množství nacistických vědců přejít v podstatě ilegálním způsobem do Spojených Států.

Dole uprostřed obrazu spí jakési vojenské monstrum a nad ním jsou patrné dva bílí holuby (představující symbol míru). Starověké ikonografické zdroje však o symbolu bílého holoubka hovoří zcela jiným způsobem. Tedy rozhodně ne tak, jak je vžité v oficiální interpretaci. Ale dobře. Přijměme fakt, že zde na tomto obrazu máme symbol míru v podobě dvou bílých holoubků. Pojďme se podívat, co nás čeká dál.

Z místa spícího monstra ve vojenské masce vystupuje proud sedmi barev, který symbolizuje sedm základních kosmických vibrací a je zároveň ztělesněním sedmi kosmických principů (sedmi konstitučních pilířů projevené reality ve 3D). Budeme-li následovat tuto duhu, dostaneme se do prostředí druhé části obrazu. (obr. dole uprostřed).

A ejhle. Monstrum se probudilo. Nyní hledíme na velkou a agresivní militantní postavu oblečenou do nacistické uniformy (viz. symbol na čepici). Tvář jí zahaluje plynová maska. V jedné ruce drží pušku a v druhé jakousi šavli, kterou zabijí bílého holoubka.

Dobře si povšimněte tvaru šavle a porovnejte se starým zednářským pečetním symbolem (viz. obr. dole vpravo). V levé části obrazu je patrný zástup plačících rodičů držící v náručí bezvládné tělo mrtvého dítěte. Navíc zde vidíme na cihlách spát malé děti, které se spíše jeví jako mrtvé, ale beze stop zjevného násilí, jako kdyby byly otrávené smrtícím plynem z duhy, která se klene nad nimi.

Snad mi dáte za pravdu, když řeknu, že se jedná o vskutku úděsný obraz. Připomínám, že je skutečně obrovských rozměrů a je vystaven v hale největšího letiště Spojených Států, kde denně projdou tisíce a tisíce lidí z celého světa. Pokud máte alespoň základní informace o fungování energetických zářičů, pak myslím, že další komentář je vcelku zbytečný.

Navíc je tento obraz evidentní oslavou násilí, resp. nacismu, což je v dnešní době něco absolutně nepřijatelného. Představte si, že by toto dílo (či jak to mám nazvat) trůnilo zcela legálně vystavené uprostřed hlavní haly ruzyňského letiště a to jako trvalá součást designu vnitřního interiéru.

Ale toto je situace, která se děje uprostřed Spojených Států? Přijde vám to normální? Mne tedy absolutně nikoliv. Navíc nejsme ještě zdaleka na konci prohlídky. Čeká nás ještě jedna závěrečná část.

Mimochodem docela by mne zajímalo, zda někdo ze čtenářů nemá se současným denverským letištěm přímou osobní zkušenost. Určitě by stálo za to se podělit o živé dojmy přímo z tohoto místa.

-pokračování-
Diskuze byla uzamčena, již do ní není možné vkládat příspěvky.

Další díly