Mezinárodní letiště v Denveru - letiště plné mysteriozního tajemství (1)

Chvátal Jaroslav

Chvátal Jaroslav

autor

04.12.2009 Exkluzivně

Apokalyptický kůň s červenýma ohnivýma očima vítající návštěvníky? Strašidelné nástěnné malby. Podivné věty a symboly zapuštěné do podlahy. Přistávací dráhy ve tvaru hákového kříže. Ne přátelé, to není úvod do nějakého sci-fi příběhu. Vítejte v realitě, vítejte na mezinárodním letišti v Denveru.

V souvislosti s tímto místem panuje tolik nesrovnalostí a bílých míst, tolik nezodpovězených otázek, že by to vydalo na několik objemných knih. Tady nejde jen o letiště, tady jde doslova o jakousi mysteriózní katedrálu „Nového Věku“ naplněnou okultní symbolikou a odkazy na tajné společnosti. Někdo by si mohl myslet, že jde o více méně nevkusný druh umění, který nemá žádné hlubší opodstatnění.

Omyl. Ve skutečnosti jde o celistvou kolekci artefaktů odrážející zcela konkrétní filozofii, přesvědčení a cíle světové vládnoucí elity. „DIA“ (anglická zkratka pro toto mezinárodní letiště, kterou budu nadále používat) je v současné době největším vzdušným přístavem ve Spojených Státech Amerických, jehož výstavba přišla daňové poplatníky na 4,8 miliardy dollarů. Vše co se týká tohoto letiště, bylo dopředu velmi pečlivě naplánováno a nachází se zde z nějakého důvodu.

Jak jsem již naznačil. Od samého počátku se nabízely otázky, jaký je skutečný význam této mega struktury. Postupně se tak „vylíhlo“ obrovské množství různých teorií včetně takových, které hovořily o tom, že pod letištní plochou se nachází podzemní vojenské základny, nebo dokonce tajné instalace s mimozemskými bytostmi. V tomto materiálu se ovšem nechci uchylovat k nepodloženým hypotézám, ale budu se držet doložených skutečností.

Letiště v Denveru bylo postaveno v roce 1995. Rozkládá se na ploše 34 000 akrů půdy. Tak jak se objevil tento letecký uzel, musel ukončit svůj provoz „Stapletonské mezinárodní letiště“ a to i přes to, že disponovalo větším počtem terminálů a přistávacích drah než „DIA“. Počáteční náklady na výstavbu se pohybovaly kolem 1,7 miliardy dollarů, ale nakonec se tento projekt vyšplhal na 4,8 miliardy dollarů. Tedy neuvěřitelných 3,1 miliardy dollarů proti původnímu rozpočtu.

Již samotnou výstavbu tohoto zařízení doprovázela řada podivností hodných pozornosti, jež dodnes nebyly pořádně zdůvodněny:

Na výstavbu různých části letiště byli najímaní různí dodavatelé. Jakmile jejich práce byla dokončena, byla s nimi ukončena i další spolupráce a museli opustit stavbu. To vedlo pozorovatele k domněnce, že toto vše bylo součástí strategie, kdy se nikdo z „vnějších osob“ a institucí neměl dozvědět o celkovém rozsahu projektu.

Bylo přesunuto neuvěřitelných 110 milionů krychlových yardů hlíny, což je podstatně více, než by bylo zapotřebí pro provoz normálního letiště. Díky tomu vzniklo podezření, že výstavba probíhá i v podzemí.

Na tomto letišti bylo nainstalováno 5300 mil světlované vláknové optiky (prý pro komunikační prostředky). Jenom pro srovnání: od pobřeží Atlantiku k pobřeží Tichého oceánu napříč Spojenými Státy hovoříme o vzdálenosti nějakých 3000 mil.

Na letišti se nachází zařízení, které dokáže čerpat až 1000 galonů leteckých pohonných hmot za minutu. Pro civilní komerční letiště je toto číslo naprosto absurdní.
I ve chvíli, kdy se náklady projektu pohybovaly silně nad původní rozpočet, byl z celého světa dovážen speciální druh žuly, což výstavbu dále velmi prodražovalo.
Součástí letiště byla výstavba obrovského systému tunelů, ve kterých se mohly pohybovat kamiony, nebo dokonce i celé vlaky. Dodnes se většina z těchto tunelů vůbec nepoužívá.

Pokud nezaujatě přistoupíme k výše uvedeným skutečnostem, zjistíme, že tato gigantická stavba bude nakonec něco mnohem více, než klasické komerční letiště. Má evidentně schopnost odbavovat obrovské množství lidí i vozidel. Mnozí pozorovatelé se z tohoto důvodu domnívají, že „DIA“ může sloužit také jako vojenská základna.
Někteří šli dokonce ještě dál, když navrhly, že by v blízké budoucnosti mohlo toto zařízení dokonce sloužit i jako „civilní koncentrační tábor“. Nechci ale zabředávat do těchto zatím nepodložených teorií a proto se raději podíváme do nitra hlavní haly.


Když projdete branami tohoto letiště, přivítá vás zhruba 32 stop vysoká socha laminátového hřebce s viditelnými žilami, které vystupují z jeho těla. Zářící démonické červené oči působí skutečně šokujícím způsobem. Hmm.. zajímavé.

Někde jsem se dočetl, že prý děti tuto sochu milují. Máme tomu věřit. A ještě jeden zajímavý fakt. Tato socha, tento kůň, zabil svého tvůrce Luise Jimeneze ve chvíli kdy na ní pracoval. Část sochy se prý uvolnila a způsobila mu smrtelné zranění. Jeho přátelé říkají, že kůň je prokletý.

Asi bychom si měli položit otázku na to, co tento výtvor vztyčený u hlavní letištní haly vlastně představuje. Když jsem ho poprvé spatřil na fotkách, prakticky okamžitě mi vytanula na mysli myšlenka na „Plavého koně Apokalypsy“ o kterém se zmiňuje Bible. Jde o čtvrtého koně v „Knize Zjevení“, který se poměrně příznačně nazývá „Smrt“:

„A viděl jsem aj koně plavého, a jméno toho, kdo na něm seděl, bylo Smrt a peklo šlo s ní. A moc mu dána byla nad čtvrtou částí země…… „

Zjevení 6:7:8“

V oné pasáži se dále praví, že tento „kůň Smrt“ přinesl zabíjení zbraněmi, hladem a nemocí. To je skutečně extrémní symbolika na letiště, nemyslíte? Již na první pohled je zřejmé, že takovéto zobrazení koně k hlavnímu vchodu do ústřední haly letiště prostě nehodí. Jenže záhy zjistíme, že se dokonale shoduje se zbytkem interiéru „DIA“.

Ve velké letištní hale se nachází kámen posazený na žulovou podlahu s velmi zajímavými zednářskými symboly. Celá řada těchto symbolů se nachází i na panelu. Zdá se, že zde jsou symboly napsány v „Braillově písmu“.

Pod tímto kamenem se také nachází tzv. časová kapsle, která má být otevřena v roce 2094. Je zajímavé, že tento rok je alespoň podle „Učení Strážců“ jedním z velmi klíčových.

-pokračování-

Diskuze byla uzamčena, již do ní není možné vkládat příspěvky.

Další díly