Akta o útoku na Pentagon (1)

Noviny San Francisco Chronicle připomněly 100. výročí velkého zemětřesení roku 1906 sérií článků na první straně, kterým dominovala jediná ikona – ohořelé hodiny, které se zastavily v 5:12, přesně v okamžiku, kdy udeřilo ono „Velké zemětřesení“ . Sto let po této devastující události slouží tyto zastavené hodiny jako maximální důkaz i symbol, který to „vše zachycuje“.

Opět, téměř o 100 let později, hodiny v Pentagonu zastavené v čase ráno 11. září 2001 „to vše zachycují“ a slouží také jako maximální důkaz, který rozbíjí „oficiální lež“ o tom, co se onoho strašlivého rána stalo.

Pentagon byl poprvé napaden v 9:32 hodin, mnohem dříve, než jak tvrdí Komise 9/11 a oficiální verze v novinách. (V tomto shrnutí důkazů je přesnější čas 9:31:40 „zaokrouhlen“ pro snadnější orientaci.)

Pentagon a hlavní média nejdříve informovali o čase 9:43, jako o době údajného nárazu letu 77 (některé zprávy, pravděpodobně převzaty z oficiálních zdrojů hovořily o čase až 9:48 a 9:47). V průběhu doby se čas vnějšího nárazu do budovy oznámeného představiteli posouval blíž a blíž, až k 9:37 (v době psaní této zprávy), ale nikdy se nepřiblížil skutečnému času první násilné akce v Pentagonu – 9:32. Nepochybně, pokud by byla pravdivá oficiální verze, že let 77 zasáhl Pentagon v 9:37, let 77 by nemohl být zdrojem masivního poškození západní strany budovy minimálně o pět minut dříve v čase 9:32.

Konvergující důkazy o násilné události v Pentagonu 11. září v 9:32, dávno před tím, než podle oficiální zprávy něco budovu zasáhlo:

Několikeré standardní nástěnné hodiny na baterie na stěnách v prostoru, kde bylo na Pentagon zaútočeno 11. 9. - včetně hodin na heliportu hned za západní stěnou – se zastavily v době mezi 9:31 a 9:32:30 násilnou akcí, téměř jistě způsobenou bombou nebo bombami uvnitř budovy a/nebo v nákladním vozidle či montážním přívěsném vozu zaparkovaným hned před západní fasádou. První zpráva tiskové agentury Associated Press ve skutečnosti uvedla, že Pentagon byl poškozen „nastraženým nákladním vozidlem“. Námořnictvo zveřejnilo zastavené hodiny z heliportu na své oficiální webové stránce a další zastavené hodiny jsou na výstavě o 11. září ve Smithonian institutu . Toto jsou pouze některé z hodin v západní části Pentagonu, které se 11. září zastavily v době mezi 9:31 a 9:32:30.

April Gallop (viz. obr. vlevo), zaměstnankyně armády s prověrkou na PT (Přísně tajné), byla 11. září u svého stolu ve vojenských administrativních kancelářích v západní části Pentagonu, v oblasti budovy, která byla nejvíce zničena, když vybuchlo něco, jak říká, co znělo jako bomba. „Protože jsem v armádě a mám výcvik, jaký mám, vím, jak zní bomba a jak se chová, zvláště její následky. A znělo to jako bomba, a také se to tak chovalo. Uvnitř budovy nebylo žádné letadlo, jeho části, ani zápach leteckých pohonných hmot.“ April Gallop stále má hodinky, které měla to ráno, a které se zastavily krátce po 9:30.

Dokument FAA (Federálního leteckého úřadu USA) „Exekutivní souhrn – Chronologie mnohonásobných únosů letadel – 11. září 2001“ udává: „0932: ATC (Řízení letového provozu) AEA hlásí náraz letadla do západní strany Pentagonu.“ Kritickým faktem je zde čas, ne udávaná příčina.

Budoucí dánský ministr zahraničí Per Stig Moller (viz. obr. dole vlevo) byl 11. září v budově ve Washingtonu, D.C.,z níž se podíval, slyšel explozi a viděl z Pentagonu stoupat kouř. Okamžitě se podíval na hodinky, na kterých bylo 9:32. Další ráno měl rozhovor na rozhlasové stanici v Dánsku, ve kterém uvedl , že Pentagon byl napaden v 9:32.

Dne 27. srpna 2002 pak měl poradce Bílého domu a nynější státní návladní Alberto Gonzales (viz. obr. dole vpravo) přednášku ministra vojenských námořních sil na Námořní postgraduální škole, ve které výslovně a jasně uvádí, že „Pentagon byl napaden v 9:32“. Nahrávka této části jeho projevu byla přehrána na konferenci 9/11 Emergency Truth Convergence na American University ve Washintonu, D.C. v červenci 2005 a byla zveřejněna.

Pentagon byl napaden bombou (bombami) v, nebo přibližně, 9:32. Možná následoval náraz leteckého objektu, značně menšího než Boeing 757 letu 77.

Už jsme četli, že zaměstnankyně armády April Gallop, jejíž hodinky se zastavily násilnou akcí v Pentagonu krátce po 9:30, říká, že její vojenský výcvik a zkušenosti ji přivedli k tomu, aby okamžitě určila, že zdrojem první exploze byla bomba.

Dělala jsem rozhovor s armádním auditorem z Ft. Monmouth v New Jersey, který měl v Pentagonu 11. září, před tímto datem i po něm, dočasný úkol. Jen několik minut před výbuchem Pentagonu onoho rána 11. září se nacházel v prostorách armádního finančního ředitelství. Právě se vrátil do své dočasné kanceláře v přízemí přilehlé jižní strany Pentagonu u kantýny, když zaslechl explozi a cítil, jak se budova třese. Ihned poté, říká, běžely kolem jeho kanceláře po chodbě stovky zpanikařených zaměstnanců Pentagonu, ven jižním vchodem a křičeli „Bomby!“ a „Vybuchla bomba!“ Svědek si přál, aby nebylo jeho jméno v tomto shrnutí uvedeno, ale je ochoten svědčit před velkou porotou nebo nezávislým úředním vyšetřováním.

Tento prostor armádního finančního ředitelství/auditu je součástí či sousedí s kancelářemi armádních zaměstnanců, což byl jeden z dvou hlavních částí, které byly těžce poškozeny v útoku na Pentagon. Druhou částí bylo Operační středisko námořnictva. Den před 9/11, 10. září měl ministr obrany Rumsfeld (viz. obr. vpravo dole) tiskovou konferenci, na které připustil, že Pentagonu „chybí“ 2,3 miliard dolarů které nemohl vyúčtovat, a které potřeboval „najít – (některé zprávy mluví o 2,6 miliardách dolarů). Byli auditoři, kteří mohli „peníze vystopovat“ a počítače, jejichž data jim to mohla umožnit, záměrně cílem? Stojí za povšimnutí, že tehdejší finanční ředitel Pentagonu Dov Zakheim (viz. obr. vlevo dole), který také připustil „chybějící“ miliardy, vlastnila společnost, která se specializuje na technologii dálkového řízení letadel.

Protože pozůstatky nalezené v troskách Pentagonu byly identifikovány jako přední náboj čelního kompresoru proudového motoru JT8D používaného v proudových stíhacích letounech A-3 Sky Warrior , a protože A-3 Sky Warrior – obvykle pilotovaná letadla – byla tajně během měsíců před 11. zářím ve vysoce klasifikované operaci na letišti poblíž Ft. Collins-Loveland Municipal Airport v Coloradu modernizována tak, aby byla bezpilotními dálkově řízenými letadly vybavenými řízenými střelami, vyvstává dále otázka, zda nebyli 11. září auditoři Pentagonu a jejich počítačové údaje záměrným cílem.

Vojenský auditor z Ft. Monmouth a jeho dva kolegové také na vlastní oči viděli několik týmů psovodů v maskáčích se psi specializujícími se na vyhledávání bomb na pentagonské stanici metra přímo před Pentagonem asi v 7:30 ráno 11. září. Řekl, že pyrotechnické čety se psy nebyli na stanici metra v Pentagonu před 11. zářím, ani poté, ale pouze v tento den. Vzhledem k tomu, že pyrotechnické čety se psi obvykle nehledají letadla, ale bomby, je jasné, že byl bombový útok očekáván. April Gallop řekla, že tyto týmy také viděla toho rána, když se shora ze stanice Pentagon dívala dolů.

Očití svědci zvnitřku západní části Pentagonu, kteří přežili, uvedli, že výbuch způsobil, že se okna vydula nejprve ven a potom dovnitř .

Několik svědků řeklo, že po první explozi cítili kordit, výbušninu, která má zvláštní a velice odlišný zápach, než jaký by vydávalo hořící letadlové palivo . A jak jsme již poznamenali, April Gallop řekla, že uvnitř nejvíce poškozené části budovy nebyl krátce po první násilné akci, která zastavila její hodinky krátce po 9:30, žádný zápach pohonných hmot letadla.

Dokonce i ministr obrany Rumsfeld řekl v rozhovoru pro televizní stanici ABC News se Samem Donaldsonem krátce po 11. září, že si nejprve myslel, že v budově vybuchla bomba. Donadson: „Co jste si myslel, že to bylo?“ „Bomba? Neměl jsem tušení…“

Je důležité poznamenat, že výbuch bomby (bomb) v 9:32 v přízemí západní části Pentagonu není (nejsou) v rozporu s tím, že tam byl také pozdější, nebo dokonce téměř simultánní náraz jakýmsi létajícím předmětem – pilotovaným letadlem, bezpilotním letadlem nebo řízenou střelou – do stejného místa části budovy, nebo do jeho blízkosti, což mohlo být příčinou kolapsu západní stěny přibližně 20 minut po první násilné akci. Samozřejmě, zasáhla-li budovu střela vyhledávající teplo poté, co vybuchla či vybuchly bomby, bylo by cílem střely teplo z exploze či explozí. Připomeňme si, že letadla A-3 Sky Warrior byla zmodernizována krátce před 11. zářím, což neumožňovalo pouze jejich dálkové řízení, ale byla rovněž vybavena řízenými střelami. Kruhový výletový otvor ve vnitřní stěně prstence „C“ je důkazem, že do budovy narazila také řízená střela nebo pilotované či bezpilotní dálkově řízené letadlo podstatně menší než let 77, a to poté, co vybuchly bomby, a pronikly vnitřkem třetího prstence. Detonace bomb by neměly za následek takovýto téměř symetrický kruhový otvor. _____________________________________________________________________________________________________________________________________

Poznámky

1. Hodiny, které se zastavily v okamžiku, kdy udeřilo na San Francisco velké zemětřesení dne 18. dubna 1906 lze vidět na http://sfgate.com/greatquake/

2. Hodiny z heliportu v Pentagonu u západní části zastavené v 9:32:40 násilnou akcí na Pentagon byly zveřejněny na oficiální stránce Námořnictva: http://www.news.navy.mil/view_single.asp?id=2480Pentagonclock_BBCDalší zastavené hodiny z Pentagonu jsou na výstavě o 11. září v Smithonian institutu. Původně byly zveřejněny na: http://www.americanhistory.si.edu/september11/collection/record.asp?ID=19 .

3. Dokument FAA (Federálního leteckého úřadu USA) „Exekutivní souhrn – Chronologie mnohonásobných únosů letadel – 11. září 2001“

4. Rozhovor dánského ministra zahraničí Per Stig Mollera v dánském rádiu P3, 12. září, 2001, 6:15 dánského času. „…Viděl jsem kouř a oheň stoupající z Pentagonu v 9:32…Můj první dojem byl, že v Pentagonu vybuchla bomba.“ Zvukový záznam tohoto rozhovoru je součástí dokumentárního snímku „Bomberne som Forsvandt“ dánského badatele Henrika Melvanga, na www.unmask.dk a na www.bombsinsidewtc.dk. Viz také časová osa evropského badatele Jose Garcii v publikaci Reality, Truth and Evil Facts, Questions and Perspectives onSeptember 11, 2001, Temple Lodge Publications, 2005.

5. The 9/11 Conspiracy, Catfeet Press/Open Court, James Fetzer, editor, 2006, kapitola profesora Jamese Fetzera; a fota proudového motoru JT8D a pozůstatky nalezené v Pentagonu na:http://www.simmeringfrogs.com/articles/jt8d.html

6. Zpráva dvou civilních zaměstnanců dodavatele pro ministerstvo obrany: „Secret Global Hawk Refit for Sky Warrior,“ na: http://portland.indymedia.org/en/2005/05/318250.shtml

7. 9/11 -- Coup Against America: The Pentagon Analysis, kompilace zpráv očitých svědků z Pentagonu, fotografie a analýzy se stovkami referencí, autor Pete Tiradera, 2006, k dostání na petertiradera@yahoo.com

8. Očitý svědek Don Perkal pro stanici MSNBC: „Ještě než jsem vyšel ven, cítil jsem kordit. Věděl jsem, že někde vybuchly nálože.“ Také výpověď očitého svědka elektromechanika firmy AmTrak, Samuela Dannera, který byl na místě a řekl, že cítil kordit (American Free Press, 7. července, 2006, založeno na audio nahrávce pořízené stanicí Republic Broadcasting Network, souhrn na http://www.total911.info/2006/07/pentagon-eyewitness-ids-global-hawk.html).

-pokračování-

Diskuze není aktivní, nelze do ní vkládat příspěvky.

Další díly