Nikola Tesla a odhalení skrytých souvislostí. Dozvíme se někdy pravdu o utajovaných okolnostech jeho výzkumu a výzkumu jeho následovníků? (10)

Cassidy Kerry

Cassidy Kerry

autor

18.02.2009 Tajné projekty

         Vážení přátelé v následující části tohoto seriálu se přeneseme do historie relativně nedávno minulé a podíváme se na zajímavý rozhovor, který byl uskutečněn 29. října 1957 na stanici "Radio WORR". Redaktor Long John se kladl otázky Otisovi Carrovi a Normanovi Coltonovi. Pojďme se tedy přenést do tehdejší nemírně zajímavé doby, alespoň co se týče našeho případu. "Jmenuji se Long John a v následujícím rozhovoru se budu ptát dvou nesmírně zajímavých mužů - Otise Carra a Normana Coltona, který tvrdí, že sestrojili létající zařízení, diskovitého designu fungující na principu který doposud nebyl vědecky publikován a podle všeho překonává veškeré očekávání. Tito dva vědci jsou podle jejich slov schopni takové létající plavidlo sestrojit kdykoliv v ceně zhruba 20 milionů dolarů. Osobně musím říci, že poté co jsem po několik hodin těsně před tímto rozhovorem s uvedenými lidmi diskutoval a to nejen na toto stěžejní téma, ale dostali jsme se i k mnohým jiným věcem, nemám důvod nevěřit tomu, co jsem se dozvěděl. Pravda, i když pro klasické zastánce ortodoxního přístupu k vědeckým tématům to může dělat potíže. Otis T. Carr je inženýr, objevitel a konstruktér uvedeného zařízení a pan Norman Evans Colton je ředitelem "Sales Engineering", které reprezentují firmy "O.T.C. Enterprises". V dnešním rozhovoru bych se chtěl dotknout především podrobností týkající se vývoje daného zařízení a jeho základních technických aspektů, které budou posluchače jistě zajímat. Jsem přesvědčen, že mimo to dotkneme je celé řady dalších zajímavých témat.

 

 

L.J.: Pan Carr, v ruce držím dokument, kde jsou uvedené technické údaje vašeho kosmického plavidla "OTC-X1" včetně dodacích podmínek. Je zde uvedeno, že je možné provést ukázkový let tímto plavidlem a to vzdálenosti 1000 mil od Země. Nyní nevím, zda tyto informace chápu správně, ale před chvíli jste říkal, že vaše plavidlo je schopné vykonat k Měsíci během pěti hodin?

OTC: Ale to je správně. Uvedená cesta je součástí smlouvy o předání našeho produktu zákazníkovi. Nejde o cestu na Měsíc. Jsme přesvědčeni, že tato ukázková demonstrace letu s bezpečným návratem bude z hlediska osobních zkušeností zákazníka zcela vyhovující.

 

L.J.:  Proč zrovna 1000 mil?

OTC: Jde skutečně o náhodný výběr v rámci prezentačního letu našeho zařízení

 

L.J.: Takže, chápu-li to správně před tím než dodáte vaše plavidlo zákazníkovi, je možné požádat o tuto letovou ukázku

OTC: Ano, přesně tak.

 

L.J.: Jak by tedy dlouho trval let do této vzdálenosti od Země?

OTC: V podstatě jde o záležitost několika minut. Pokud budeme ovšem brát v potaz předletovou přípravu a pak specifické náležitosti během přistávacího manévru, byly bychom do hodiny zpátky

 

L.J.: Let by se obešel bez nějakých vedlejších nepříjemností?

OTC: Bez jakýchkoliv nepříjemností samozřejmě. Fyzikální problémy týkající se např. přetížení v důsledku akcelerace anebo brzděni zde nepřichází v úvahu. Jsou eliminovány podstatou systému.

 

L.J.: Takže cesta na Měsíc během pěti hodin je spíše v této chvíli sen

OTC: Vůbec to není sen.

 


 

L.J.: Dobře, ale pak nehrají časová hlediska. Říkáte, že cesta Na Měsíc a zpět je v podstatě možná během pěti hodin, ale výlet do vzdálenosti 1000 mil od Země zabere bezmála hodinu. To je evidentní nepoměr.

OTC: Chápu co máte na mysli a hned tuto záhadu objasním. Jak jsem řekl dříve, pokud se naše těleso nachází v atmosféře planety, může se pohybovat pouze omezenou rychlostí. Ovšem jakmile atmosféru opustí, může v mžiku akcelerovat bezmála až do rychlosti světla. Pakliže tedy poletíme do vzdálenosti 1000 mil, budeme se na své trase pohybovat minimálně z poloviny cesty v atmosféře s omezenou rychlostí a to nás bude výrazně brzdit. Pokud bychom letěli k Měsíci, pak ihned po opuštění zemské atmosféry můžeme využít po převážnou část naší cesty maximální rychlost.

 

L.J.: Dvacet milionů dolarů se jeví jako mnoho peněz, pokud by šlo pouze o komerční trik, ale na druhou stranu to je skutečně zanedbatelná částka pokud byste mohli vyrábět letoun, který navrhujete. Nabízí se otázka proč některé velké letecké korporace, jako např. firma Lockheed nemá zájem investovat do vaší záležitosti. Možná, že by pak projekt nestál ani těch 20 milionů dolarů, jelikož tyto společnosti mají potenciál potřebného technologického vybavení?

OTC: Ano, ale doposud jsme tyto společnosti neoslovili.

 

L.J.: V podstatě oficiálně fungujete od roku 1955. Předpokládám, že jste se snažili vytvořit nějakou efektivní propagaci vašeho výrobku se snahou získat potřebnou finanční injekci?

OTC: Nabídli jsme samozřejmě náš produkt k využití vně i mimo zemskou atmosféru. Zájem projevil Pentagon, ale k žádnému konkrétnímu jednání zatím nedošlo.

 

L.J.: Z jakého kovu je vytvořen vnější plášť plavidla?

OTC: Promiňte, ale na tuto otázku vám nemohu odpovědět. Jde samozřejmě o speciální kovovou slitinu. Jistou minoritní procentuelní část tvoří i keramická vlákna. Metalurgie je velká věda, které odkrývá tajemství elementární podstaty hmoty. V klasickém pohledu jsme co se týče anorganických chemických procesů velmi omezeni fyzikálními zákonitostmi třetí dimenze. Našemu vědeckému týmu se však podařilo určitým způsobem prolomit toto omezení. Tak se před námi otevřeli zcela nové a velmi bohaté možnosti vedoucí k vytvoření takových slitin, která svými vlastnostmi překračují i ty nejsmělejší představy.

-pokračování-


(c)2008 Project Camelot

(c)2009 Translation: Alhambra

Další díly