Nikola Tesla a odhalení skrytých souvislostí. Dozvíme se někdy pravdu o utajovaných okolnostech jeho výzkumu a výzkumu jeho následovníků? (9)

Cassidy Kerry

Cassidy Kerry

autor

30.01.2009 Tajné projekty

          Vážení přátelé v následující části tohoto seriálu se přeneseme do historie relativně nedávno minulé a podíváme se na zajímavý rozhovor, který byl uskutečněn 29. října 1957 na stanici "Radio WORR". Redaktor Long John se kladl otázky Otisovi Carrovi a Normanovi Coltonovi. Pojďme se tedy přenést do tehdejší nemírně zajímavé doby, alespoň co se týče našeho případu. "Jmenuji se Long John a v následujícím rozhovoru se budu ptát dvou nesmírně zajímavých mužů - Otise Carra a Normana Coltona, který tvrdí, že sestrojili létající zařízení, diskovitého designu fungující na principu který doposud nebyl vědecky publikován a podle všeho překonává veškeré očekávání. Tito dva vědci jsou podle jejich slov schopni takové létající plavidlo sestrojit kdykoliv v ceně zhruba 20 milionů dolarů. Osobně musím říci, že poté co jsem po několik hodin těsně před tímto rozhovorem s uvedenými lidmi diskutoval a to nejen na toto stěžejní téma, ale dostali jsme se i k mnohým jiným věcem, nemám důvod nevěřit tomu, co jsem se dozvěděl. Pravda, i když pro klasické zastánce ortodoxního přístupu k vědeckým tématům to může dělat potíže. Otis T. Carr je inženýr, objevitel a konstruktér uvedeného zařízení a pan Norman Evans Colton je ředitelem "Sales Engineering", které reprezentují firmy "O.T.C. Enterprises". V dnešním rozhovoru bych se chtěl dotknout především podrobností týkající se vývoje daného zařízení a jeho základních technických aspektů, které budou posluchače jistě zajímat. Jsem přesvědčen, že mimo to dotkneme je celé řady dalších zajímavých témat.



L.J.: O.K. Tato matematická filozofie je tak trochu nad moje chápání.. Díval jsem se na prototyp, který máte zde a přitom jsem si všiml dřeveného rámu nebo lešení. Uvnitř vidím turbínu a kolem dřevěný prstenec, který vypadá, že je osazen elektromagnety?

Otis T. Carr: To co vidíte je pouze dřevěný model operačního modulu. Onen kuželovitý objekt je náš Utronový elektrický akumulátor - základ energetické soustavy. Tento systém aktivuje elektromagnety a podle pořadí je aktivuje.

 

L.J.: Takže systém, který je uvnitř aktivuje elektromagnety, které se nachází na vnější straně?

Otis T. Carr: Přesně tak. Dochází k tomu pomocí těchto spojení, které vedou od pozitivních a negativních pólů těchto baterií k elektromagnetům vedle kterých se nachází pojistky. A zde tyto elektromagnety mají na starosti opačný rotační pohyb. Takže vnitřní oblast tohoto systému zachovává pravotočivý hybný moment a vnější část opačnou levotočivou rotaci.

 

L.J.: Cívky z drátu, které jsou vidět na modelu, jsou také zmagnetizované?

Otis T. Carr: Cívky na prstenci mají jakousi regenerační roli. Jsou činitelem elektromotorické síly, která pomáhá regenerovat baterie. Vzhledem k tomu, že jsou tvořené drátem, v podstatě převádí magnetické pole, které je zdrojem elektromotorické síly. Tady jsou kondenzátory letounu, které jsou také aktivovány centrálním elektrickým jádrem. Vzhledem k tomu, že tento typ diskovitých letounů se vyznačuje extrémně velkou vodivostí, mohou pomocí procesu ionizace využívat i atmosférickou elektřinu.

 

L.J.: Chci říct/Mám na mysli, když tu věc otočíš/otočíte... Nechápu, jak získáte čtverec.

Otis T. Carr: Dimenzionálně to tak je. Je to čtverec v těchto rozměrech/dimenzích/mírách a když tato rotace/otáčení/kroužení začne a postupně se zvýší na určitou rychlost, tato forma/tvar je velmi důležitá, protože máme kompletní rovnici akce a reakce. Nyní je tak učiněno systémem cívkového vinutí, kde začneme v bodě/u bodu, rozšíříme na "rovník", pokračujeme naše vinutí dolů k bodu. S touto fyzikální expanzí a kontrakcí, je elektromagnetické pole, kde do obrazu vstupuje gravitace/přitažlivá síla ve formě této relativní rotace. Když relativní rotace dosáhne inerciální/setrvačné účinné hmoty, je to záležitost dimenze. Takže, jestliže má země jak říkáme 8 000 mil v průměru, víme, že její fixní rotace je 1 za 24 hodin. Kdybychom měli 1 míli v průměru, její rotace by byla 8 000 za 24 hodin. A tím stejným systémem, naše loď o 45 stopách by měla rotaci 580 otáček za minutu, a když dosáhne této rotace je naprosto nezávislá na své inertní/inerciální přitažlivé hmotě, v elektro-magnetickém poli.

 

L.J.: Takže 580 rpms (otáček za minutu)? To zase není až tak moc?

Otis T. Carr: Já si myslím, že to je poměrně rychlý "kolotoč".

 

L.J.: Takže když model dosáhne 580 ot./min tak vzlétne?

Otis T. Carr: Speciálně tento model, který vidíte již prošel testování v rovině 40 000 ot./min což stanovilo tlakový obrazec zhruba 1000 tun, tedy něco málo přes 700 koňských sil. Šest inženýrů nezávisle na sobě tento test kontrolovalo. Takže kdyby u tohoto modelu byla průměrná rotace 68000 ot./min., pak by objekt okamžitě vzlétl.

 

L.J.: Sam Vanderburt je fotograf a dnes ráno s vaším souhlasem vyhotovil několik snímků. Objeví se v nejnovějším vydání "Argosy Magazine" v dubnu 1958. A nyní k další otázce. Jakým způsobem máte v projektu tohoto plavidla zakomponovaný faktor času? Mám na mysli z hlediska klasické fyziky.

Otis T. Carr: V našem slunečním systému byl samozřejmě faktor času zahrnutý. Klasickým způsobem v podmínkách otevřeného vesmíru pracujeme s časem v měřítku rychlosti světla. Pakliže bychom tuto rychlost překonali, nesporně by se čas zpomalil.

 

L.J.: Může váš objekt překonat rychlost světla?

Otis T. Carr: Takto to nelze říci. Odpovím, že v jiných systémech ano.

 

L.J.: Já měl za to, že rychlost světla je jedním z Einsteinových konstantních faktorů?

Otis T. Carr: To zcela jistě platí pro náš systém, ale nemusí to nutně platit pro jiné systémy.

 

L.J.: Takže cokoliv co dosáhne rychlosti světla, se stane čistou energií?

Otis T. Carr: V jiných systémech by k tomu mohlo dojít.

 

L.J.: Počkejte. Pořád mluvíte o nějakých jiných systémech. Co tím máte na mysli?

Otis T. Carr: Obávám se, že má odpověď bude mít charakter onoho (1+1=3). Mám na mysli jiné sluneční systémy. Z hlediska vyšších energetických charakteristik jsme plně kontrolováni našim systémem. Zde je rychlost světla naším "metrem" a plavidlo je také podle toho navržené. Chápu, že se v tomto ohledu bude klasická fyzika velmi kroutit a zřejmě nepotěším ani Einsteina, ale prostě to tak je. Nicméně bych se chtěl vrátit k podstatě našeho rozhovoru. Vymysleli jsme vysoce pokročilý elektrifikovaný pohonný systém. Pakliže bych měl nyní k dispozici potřebné zařízení ( a tato zařízení jsou dostupné ve velkých továrnách jsem schopen začít se sériovou výrobou tohoto odzkoušeného prototypu.

-pokračování-


(c)2008 Project Camelot

(c)2009 Translation: Alhambra

Další díly